%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰

چینی ها در مسیر کره ای ها ؛ چری میخواهد در عرض ۵ سال جایگاهی مثل کیا داشته باشد

منتشر شده در 24 مرداد 1403 ساعت 16:00
نویسنده سعید علیپور
خودروسازی چری

شرکت چری که یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان چینی به شمار می‌رود، برنامه‌های جاه‌ طلبانه‌ای برای ورود به بازار انگلستان دارد. این کمپانی در تلاش است با دو برند جدید اومودا (Omoda) و جیکو (Jaecoo) سهمی از بازار خودروی انگلستان را از آن خود کند. طبق استراتژی چری، مدل‌های اقتصادی با برند اومودا و مدل‌های لوکس‌تر با برند جیکو به فروش خواهند رسید.

اگرچه چری به عنوان یک صادرکننده موفق در سطح جهانی شناخته می‌شود و در کشورهایی مانند روسیه، آفریقای جنوبی، برزیل و البته ایران حضور پررنگی دارد، اما ورود به بازار انگلستان چالشی متفاوت برای این شرکت خواهد بود. چری پیش از این تجربه‌هایی را در شماری از کشورهای اروپایی کسب کرده، اما این اولین بار است که به طور مستقل در انگلستان فعالیت می‌کند. شاید بدانید چری روابط استراتژیک و همکاری‌های گسترده‌ای با گروه جگوار لندروور (JLR) دارد. از این رو، برای شروعی مناسب از تجارب و توصیه‌های شریک تجاری خود نهایت بهره را خواهد برد.

در جریان جشنواره سرعت گودوود، ویکتور ژانگ مدیر منطقه‌ای چری در انگلستان در گفت‌وگو با یکی از نشریات محلی به برنامه‌های بلندپروازانه خود برای این شرکت پرداخته و در اظهارنظری جلب گفته بود «این کار آسانی نیست، اما امیدوارم طی پنج سال آینده بتوانیم سهمی مشابه با کیا موتورز را از بازار انگلستان به دست آوریم.»

شناخت سلیقه مصرف‌کنندگان، فاکتوری کلیدی برای موفقیت چری در انگلستان

ورود به بازار انگلستان نیازمند شناخت دقیق از سلیقه مصرف‌کنندگان و همچنین رقابت با برندهای معتبر و جاافتاده است. چری با برندهای جدید خود، سعی دارد ترکیبی از طراحی مدرن، فناوری‌های پیشرفته و قیمت‌های رقابتی را ارائه دهد تا بتواند در این بازار پرچالش جایگاه خود را بیابد.

چری در سال‌های اخیر به بزرگ‌ترین صادرکننده خودرو در چین تبدیل شده است. تازه‌ترین آمارها حکایت از آن دارند که این کمپانی در نیمه اول سال جاری توانسته ۵۳۲ هزار خودرو به کشورهای خارجی صادر کند.

افزایش تقاضا برای خودروهای چینی در سطح جهانی، شانسی مناسب برای چری

با توجه به افزایش تقاضا برای خودروهای چینی در سطح جهانی و همچنین تمایل مصرف‌ کنندگان انگلستانی به خودروهای اقتصادی و باکیفیت، چری امیدوار است که در مدت زمان کوتاهی سهم قابل توجهی از بازار این کشور را به دست بیاورد. با این حال، تحقق این هدف نیازمند تلاش‌های فراوان و تطبیق با نیازها و انتظارات مصرف‌ کنندگان انگلستانی خواهد بود. ورود چری به بازار انگلستان نه تنها رقابت در این بازار را افزایش می‌دهد، بلکه می‌تواند نشان‌دهنده قدرت رو به رشد خودروسازان چینی در بازارهای بین‌المللی باشد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. ناشناس گفت:

    درست مثل ایران‌خودرو که مثل بنز بهترین شده است

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X