%۳.۶۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
فوتون تونلند G7
۳,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۵
کوییک S
۷۹۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۱
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
ساینا S دوگانه سوز
۸۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
شاهین GL
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۱
رانا پلاس
۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
مزدا 3
۵,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
اطلس G
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۶
کی ام سی ایگل
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴
ساینا S
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۹
کی ام سی T9
۴,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
اکستریم LX
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۹
آریسان ۲
۸۴۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
هایما ۸S
۳,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۲
شاهین اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی X5
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۹
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۲
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
فوتون تونلند G7
۳,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۵
کوییک S
۷۹۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۱
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
ساینا S دوگانه سوز
۸۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
شاهین GL
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۱
رانا پلاس
۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
مزدا 3
۵,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
اطلس G
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۶
کی ام سی ایگل
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴
ساینا S
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۹
کی ام سی T9
۴,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
اکستریم LX
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۹
آریسان ۲
۸۴۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
هایما ۸S
۳,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۲
شاهین اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی X5
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۹
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۲
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰

کانسپت کادیلاک Opulent Velocity؛ برداشت برند آمریکایی از خودروهای لوکس آینده

منتشر شده در 30 مرداد 1403 ساعت 11:00
نویسنده سعید علیپور
کانسپت کادیلاک Opulent Velocity

چند هفته پیش، کادیلاک با رونمایی از کانسپت Sollei که یک کانورتیبل جذاب است، توجه‌ها را به خود جلب کرد. به فاصله کوتاهی، این خودروساز آمریکایی با معرفی کانسپتی جدید با نام Opulent Velocity دورباره خبرساز شده است. در این مفهومی پیشرفته، کادیلاک نگاهی به آینده‌ای دورتر دارد، جایی که فناوری خودران، کابین لوکس و پیشرانه تمام الکتریکی در محصولی از سری V با هم ترکیب می‌شوند.

یک مطالعه طراحی مبتنی بر تجربه

کادیلاک کانسپت Opulent Velocity را یک «مطالعه طراحی مبتنی بر تجربه» تلقی می‌کند، به همین خاطر از پرداختن به مشخصات فنی آن خودداری کرده است. در این کانسپت هدف اصلی ایجاد دو تجربه کاربری متفاوت اعلام شده؛ در واقع نام خودرو ریشه در این تجربه‌ها داشته و عبارتند از Opulent (به معنای غنی و ثروتمند) و Velocity (به معنای سرعت و تندی). به گفته کادیلاک این تجربه‌ها از طریق یک سوئیچ فیزیکی در کنسول مرکزی قابل انتخاب هستند. در حالت Opulent، خودرو به سطح ۴ قابلیت خودران دست می‌یابد و رانندگی بدون نیاز به دست را فراهم می‌کند. در حالت Velocity، فرمان و پدال‌ها در دسترس راننده قرار می‌گیرند تا خودرو توسط وی کنترل شود.

نمای پشت کادیلاک Opulent Velocity

قدرت پردازشی بالا و قابلیت‌هایی پیشرفته

برای رانندگی خودران، قدرت پردازشی بسیار بالایی نیاز است تا شرایط پیچیده به درستی مدیریت شوند. فناوری خودران سطح ۴ به لطف استفاده از سخت‌افزاری قدرتمند در کانسپت کادیلاک Opulent Velocity میسر شده؛ بهره‌مندی از چنین سخت‌افزاری به کادیلاک اجازه داده تا تجربه‌های کاربری منحصر بفردی را در داخل کابین رقم بزند. برای مثال، این خودروی مفهومی نرم‌افزاری پیشرفته دارد که به رانندگان آموزش دهد بهترین خط حرکت در پیست کدام است. همچنین، می‌توان تجربه‌ای مانند بازی‌های ویدئویی و مسابقه با رقیب فرضی داشت. در این قابلیت خودروی رقیب فرضی با کمک فناوری واقعیت افزوده روی شیشه جلو نمایش داده می‌شود.

چرخ کادیلاک Opulent Velocity

کانسپت کادیلاک Opulent Velocity بستری پیشرفته برای تست باتری‌های جدید، فناوری‌های خنک‌سازی و سایر تکنولوژی‌های مرتبط با خودروهای آینده است. این خودرو ارتفاع کمی از سطح زمین دارد و صندلی راننده پایین‌تر از حد استاندارد نصب شده؛ برای تسهیل ورود و خروج به کابین درهای بزرگ پروانه‌ای بوده و رو به بالا باز می‌شوند.

نمای جانبی کادیلاک Opulent Velocity

کابینی از آینده

در داخل کابین کانسپت کادیلاک Opulent Velocity ، فضایی طراحی شده که کاملاً سرنشینان را در بر می‌گیرد. برای ارائه اطلاعات لازم از نمایشگر سرتاسری و سیستم هداپ دیسپلی مبتنی بر واقعیت افزوده استفاده شده؛ غربیلک فرمان نیز یک صفحه نمایش اختصاصی روی خود دارد.

نمای بالای کادیلاک Opulent Velocity

سالگرد ۲۰ سالگی برند V-Series کادیلاک با این کانسپت جشن گرفته می‌شود. این برند توانسته قشر جوان و تحصیل‌کرده دانشگاهی را جذب کند. کادیلاک قصد دارد موفقیت این سری را ادامه دهد. مفهومی Opulent Velocity نمونه‌ای از آنچه را که مشتریان این سری در آینده خواهند دید، به نمایش می‌گذارد. این کانسپت مدرن در هفته خودرویی مونته‌ ری در معرض دید عموم قرار گرفته است.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X