ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰

۵ راننده اصالتا آمریکایی محتمل برای تیم آمریکایی کادیلاک برای فصل آینده F1

منتشر شده در 21 مرداد 1404 ساعت 17:00
نویسنده علیرضا تمدنی
۵ راننده اصالتا آمریکایی محتمل برای تیم آمریکایی کادیلاک برای فصل آینده F1

یکی از سوالاتی که هنوز در مورد برنامه فرمول یک تیم تازه تاسیس کادیلاک باقی مانده است این است که چه کسی برای رانندگی آنها انتخاب خواهد شد. در حالی که برخی از رانندگان قدیمی فرمول یک به عنوان شانس اصلی این دو صندلی معرفی شده‌اند، بر کسی پوشیده نیست که این تیم آمریکایی دوست دارد یک راننده آمریکایی در تیم خود داشته باشد. بنابراین اگر قرار باشد یکی از صندلی‌ها برای یک راننده آمریکایی در نظر گرفته شود، بهترین گزینه‌ها چه کسانی خواهند بود؟

کایل کرکوود (Kyle Kirkwood)

کایل کرکوود (Kyle Kirkwood)

به گزارش آخرین خودرو، کرکوود از بسیاری جهات، یک انتخاب بدیهی است اما نام او به سختی در فهرست اولیه گزینه‌های احتمالی کادیلاک ممکن است در نظر گرفته شود. دلیل اصلی این امر این است که هم‌تیمی او یعنی کولتون هرتا (Colton Herta)، با توجه به پیشنهاد تیم آلفاتوری در سال ۲۰۲۳ و یک تست TPC موفق با مک‌لارن در چند سال پیش، شانس بیشتری برای یکی از این صندلی‌ها داشته است. اما به سال ۲۰۲۵ که نگاه کنیم، کرکوود با سه برد در این فصل تا به امروز، در مسابقات IndyCar ایالات متحده پیشتاز بوده است. دوران حرفه‌ای او در فرمول‌های رده سنی نوجوانان، احتمالاً بهترین دورانی بوده است که تاکنون در مسابقات اتومبیل‌رانی کایل ثبت شده است و در مسیر رسیدن به اوج، تمام عناوین قهرمانی را همیشه به شکلی قاطع به دست آورده است. در حالی که او قبل از سال ۲۰۲۵ فقط چند پیروزی در IndyCar کسب کرده بود، این راننده اهل فلوریدا در این فصل به سطح جدیدی از سرعت و ثبات رسیده است و تنها راننده‌ای است که توانسته به طور منظم از الکس پالو (Alex Palou)، راننده فراری مسابقات قهرمانی، پیشی بگیرد. این موضوع، در کنار آرامش و تمرکز او، می‌تواند رمز موفقیت در بالاترین سطح مسابقات اتومبیل‌رانی باشد.

جک کرافورد (Jak Crawford)

جک کرافورد (Jak Crawford)

کرافورد که پیش از این نقش راننده ذخیره در تیم فرمول E آندرتی را عهده دار بوده است، یکی دیگر از استعدادهای جوان و سریع آمریکایی است که تصور می‌شود در رادار کادیلاک قرار گیرد. او در سومین فصل حضورش در F2 قرار دارد و در حالی که دو فصل اول نتایج ضعیفی داشت، فصل سوم به نفع او پیش می‌رود. در حال حاضر با سه برد در این فصل، در رتبه چهارم امتیازی قرار دارد و به نظر می‌رسد که در حال پیدا کردن جایگاه واقعی خودش است. او در اولین فصل حضورش در مسابقات فقط ۱۸ سال داشت اما حالا در ۲۰ سالگی، با بلوغ بیشتر و تجربه غنی‌تر، به خوبی پیشرفت کرده‌ است. اگر او بتواند به روند پیروزی‌هایش ادامه دهد و در پایان فصل در بین سه نفر برتر قرار گیرد، قطعا او شانس بالایی برای یک صندلی داغ کادیلاک خواهد داشت!

کانر زیلیش (Connor Zilisch)

کانر زیلیش (Connor Zilisch)

زیلیش دوران حرفه‌ای امیدوارکننده‌ای در مسابقات جاده‌ای داشته است و در کسب پیروزی مهارت خوبی دارد. او که در سال ۲۰۲۵ به صورت تمام وقت در مسابقات قهرمانی Xfinity شرکت می‌کند، در این فصل سه برد کسب کرده است. با توجه به سابقه مسابقات جاده‌ای او در انواع پیست‌های مختلف، کانر راننده‌ای بسیار رقابتی است و به نظر می‌رسد او یکی از سازگارترین رانندگانی است که تا به حال در این مسابقات به رقابت پرداخته است. تماشای مسابقاتی که او تاکنون انجام داده، این احساس را به تماشاچیان می‌دهد که اگر به او برنامه مناسبی در یک ماشین فرمولا داده شود، می‌تواند در مدت کوتاهی شایسته صندلی فرمول یک باشد که او زمان کافی نیز در اختیار دارد زیرا با وجود رزومه چشمگیر، کانر فقط ۱۹ سال سن دارد.

اسکات مک‌لافلین (Scott McLaughlin)

اسکات مک‌لافلین (Scott McLaughlin)

مک‌ لافلین قهرمان سه دوره مسابقات سوپر کارهای V-8، برنده Bathurst 1000، و برنده چندین دوره مسابقات IndyCar است. البته او اصالتا نیوزیلندی می باشد! اما مک‌ل افلین یکی از با استعداد ترین رانندگان حال حاضر در مسابقات اتومبیل‌رانی نیز است. توانایی او در گذار از سوپر کارها به ایندی‌ کار در چنین مدت کوتاهی واقعاً دیدنی بوده است. اگرچه انتقال او به F1 می‌تواند یک گذار بسیار بزرگ باشد اما تجربه او برای انجام این کار به او کمک خواهد کرد.

الکس پالو (Alex Palou)

الکس پالو (Alex Palou)

پالو به عنوان یک راننده کمتر شناخته شده به پیست IndyCar آمده است اما عملکردش معرکه بوده است. سه عنوان قهرمانی در چهار سال گذشته نشان می‌دهد که او خاص است. اما کاری که او در این فصل انجام می‌دهد، واقعاً توصیفش سخت است زیرا او به نوعی در همه چیز بهتر هم شده است و در حال حاضر هیچ نقطه ضعفی در نحوه مسابقه دادن او وجود ندارد. الکس ادعا می‌کند که اکنون ۱۰۰٪ تمرکزش روی مسابقات IndyCar است اما نمی‌شود وسوسه صندلی F1 را از ذهنش دور درنظر گرفت!

ویدیو های پیشنهادی
  1. رضا گفت:

    الکس پالو چند روز پیش قهرمانی سال ۲۰۲۵ ایندی ۵۰۰ هم کسب کرد و هم اکنون ۴ دوره قهرمان این سری مسابقاته نه ۳ دوره

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X