فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰

آئودی RS6 Avant GT معرفی شد

منتشر شده در 21 بهمن 1402 ساعت 13:00
نویسنده سعید علیپور
آئودی RS6 Avant GT

آئودی از نسخه جدید RS6 Avant  رونمایی کرد. این نسخه GT نام دارد و در مقایسه با مدل پرفورمنس از طراحی جذاب تر و شتاب بهتری برخوردار است.

استیشن فوق العاده جذاب آئودی، در حالت استاندارد هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. این سوپر استیشن آلمانی در نسخه پرفورمنس به یک موتور ۴ لیتری V8 با توانایی تولید ۶۲۱ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و صفر تا ۹۶ کیلومتر را در زمان ۳.۳ ثانیه طی می کند. چنین شتابی برای یک خودروی استیشن بی نظیر است، با این حال نسخه GT آمده تا آن را بهبود ببخشد.

طراحی آئودی RS6 Avant GT

مشخصات فنی آئودی RS6 Avant GT

آئودی RS6 Avant GT در زیر کاپوت کشیده خود همان موتور ۴ لیتری V8 توئین توربو را دارد. اما با بهینه سازی های صورت گرفته توسط مهندسین آئودی، این نسخه ۰.۱ ثانیه سریع تر شده و حالا در عرض ۳.۲ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رساند. این استیشن خاص برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت به ۱۱.۵ ثانیه نیاز دارد که در مقایسه با نسخه پرفورمنس ۱.۵ ثانیه سریع تر است. محصول جدید ارباب حلقه ها توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت را دارد. این رقم برای RS6 پرفورمنس برابر با ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

فارغ از شتاب و سرعت بهتر، آئودی RS6 Avant GT در زمینه هندلینگ نیز بر نسخه پرفورمنس برتری دارد. سیستم تعلیق این نسخه قابل تنظیم است و راننده می تواند ارتفاع خودرو را به میزان ۱۰ میلیمتر کاهش دهد؛ ضمن اینکه میله های تعادلی در این نسخه سفت تر بوده و کمک فنرها به صورت الکترونیکی در سه جهت تنظیم می شوند. در نسخه GT انتقال نیرو به محور عقب بیشتر از قبل در اولویت قرار دارد. این نسخه روی تایرهای کانتیننتال اسپرت کانتکت ۷ سوار شده است.

مشخصات فنی آئودی RS6 Avant GT

چهره ای برگرفته شده از یک مدل افسانه ای متعلق به دهه ۹۰ میلادی

در نمای ظاهری هم آئودی RS6 Avant GT جذابیت بیشتری نسبت به نسخه پرفورمنس دارد. در تزئین نمای بیرونی، آئودی از مدل مسابقه ای Quattro IMSA GTO که از سلاطین پیست در دهه ۹۰ میلادی بود، الگوبرداری کرده است. در واقع ترکیب رنگ قرمز، سفید و مشکی و رینگ های بزرگ ۲۲ اینچی به این مدل افسانه ای اشاره می کنند. با تصمیم ارباب حلقه ها، تمامی مدل های مخصوص بازار آمریکا با این ترکیب رنگ عرضه خواهند شد، اما در سایر بازارها امکان انتخاب از بین سایر رنگ ها نیز برای مشتریان فراهم خواهد بود.

ظاهر آئودی RS6 Avant GT

نسخه GT اولین عضو خانواده RS6 Avant است که به کاپوت فیبرکربنی مجهز می شود. این نسخه از لحاظ فرم گلگیرهای جلو متفاوت از نسخه پرفورمنس است و برای تهویه خودرو و عبور بهتر جریان هوا، شکاف هایی در پشت چرخ ها دارد.

در داخل کابین آئودی RS6 Avant GT از تم مشکی و قرمز استفاده شده و همه پوشش ها از چرم و آلکانتارا هستند. صندلی ها از نوع موسوم به سطلی بوده و دوخت قرمز دارند، ضمن اینکه پشتی آنها از فیبرکربن است. روی کنسول میانی این سوپر استیشن آلمانی پلاکی نصب شده که شماره ردیف خودرو را در بین کل مدل های تولیدی نشان می دهد. به بیان دقیق تر، این پلاک به مالک می گوید که از بین ۶۶۰ دستگاه تولیدی چندمین مدل را در اختیار دارد. از این تعداد ۸۵ دستگاه مخصوص بازار آمریکا و ۷ دستگاه مخصوص بازار کاناداست.

کابین آئودی RS6 Avant GT

در رابطه با قیمت آئودی RS6 Avant GT اطلاعاتی منتشر نشده، اما بدیهی است که رقم پرداختی برای آن فراتر از ۱۲۲ هزار دلار مربوط به نسخه پرفورمنس خواهد بود.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X