کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰

آرک فاکس آلفا T5 ؛ شاسی بلند تمام الکتریکی و جذاب چینی

منتشر شده در 10 دی 1402 ساعت 11:01
نویسنده سجاد کجوری
آرک فاکس آلفا T5 ؛ شاسی بلند تمام الکتریکی و جذاب چینی

آرک فاکس آلفا T5 با باتری CATL و برد پیمایشی ۶۶۰ کیلومتر رونمایی شد و قیمت این شاسی بلند برقی از ۲۱۸۰۰ دلار شروع می شود.

آرک فاکس (ArcFox) یک برند خودروی الکتریکی تحت بایک (BAIC) است. در ۲۷ دسامبر، آرک فاکس رسما شاسی بلند آلفا T5 خود را معرفی کرد. در مجموع چهار مدل با محدوده قیمتی ۲۱۸۰۰ تا ۲۸۰۰۰ دلار عرضه شده است که عبارتند از ۵۲۰ AIR ، ۵۲۰ PRO ، ۵۲۰ MAX و ۶۶۰ MAX .

طراحی بیرونی آرک فاکس آلفا T5

آرک فاکس آلفا T5 که به عنوان یک SUV با اندازه متوسط در نظر گرفته می شود، دارای ابعاد ۴۶۹۰/۱۹۳۶/۱۶۵۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۸۴۵ میلی متر است. مصرف کنندگان می توانند چهار رنگ بیرونی بدنه را انتخاب کنند: سفید روباهی افراطی، مشکی شب افراطی، سفید ویژن و خاکستری صخره دریایی مات.

آرک فاکس آلفا T5 ؛ شاسی بلند تمام الکتریکی و جذاب چینی

نمای جلویی آن از طراحی جلو پنجره بسته همراه با چراغ های جلوی مثلثی تیز استفاده می کند در حالی که در عقب از یک مجموعه چراغ های عقب از نوع به هم پیوسته استفاده می شود که با طراحی چراغ عقب مثلثی در وسط قسمت پایین مطابقت دارد. از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به دستگیره های درب مخفی و اسپویلر سقفی اشاره کرد که به ضریب درگ ۰.245Cd کمک می کند. در عین حال، آرک فاکس آلفا T5 دارای یک سانروف پانوراما بزرگ با مساحت انتقال نور ۱.۱۱ متر مربع است.

آرک فاکس آلفا T5 ؛ شاسی بلند تمام الکتریکی و جذاب چینی

این خودرو بر روی رینگ های ۱۹ یا ۲۰ اینچی مشکی سوار می شود که با کالیپر های قرمز ترکیب شده اند و از نظر بصری آن را اسپرت می کنند.

مشخصات فنی آرک فاکس آلفا T5

تمامی مدل ها به صورت دو چرخ محرک عرضه می شوند و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۷.۵ ثانیه ای دارند.

۵۲۰ AIR ، ۵۲۰ PRO ، ۵۲۰ MAX

موتور سنکرون آهنربای دائم ۱۸۵ کیلو وات (۲۴۸ اسب بخار) و ۳۶۰ نیوتن متر

بسته باتری لیتیوم فسفات آهن ۶۵ کیلو وات ساعتی عرضه شده توسط CATL

برد پیمایشی ۵۲۰ کیلومتر بر اساس استاندارد CLTC

۶۲۰ MAX

موتور سنکرون آهنربای دائم ۲۰۰ کیلو وات (۲۶۸ اسب بخار) و ۳۶۰ نیوتن متر

بسته باتری لیتیومی سه تایی ۷۹.۲ کیلو وات ساعتی عرضه شده توسط CATL

برد پیمایشی ۶۶۰ کیلومتری بر اساس استاندارد CLTC

پورت شارژ روی گلگیر عقب سمت چپ قرار دارد و از شارژ سریع و آهسته پشتیبانی می کند. شایان ذکر است که آرک فاکس آلفا T5 دارای یک پلت فرم شارژ ۸۰۰ ولتی با ولتاژ بالا نیز می باشد که به گفته این برند می تواند باتری را برای مسافت ۲۶۰ کیلومتری تنها در ۱۰ دقیقه پر کند.

طراحی داخلی و کابین آرک فاکس آلفا T5

در داخل کابین، پشت کیلومتر حذف شده است و تمام نمایشگر های کاربردی روی صفحه کنترل مرکزی ۱۵.۶ اینچی متمرکز شده اند که دارای تراشه داخلی Qualcomm Snapdragon 8155 است که دارای قابلیت تعامل صوتی است. کنسول وسط طراحی معلقی دارد و از شارژ بی سیم ۵۰ واتی برای تلفن های همراه و دو جا لیوانی پشتیبانی می کند، در حالی که قسمت پایینی برای حفظ فضای ذخیره سازی اضافی توخالی شده است.

آرک فاکس آلفا T5 ؛ شاسی بلند تمام الکتریکی و جذاب چینی

این برند ادعا می کند که حتی یک سیستم راداری موج میلی متری در داخل آن وجود دارد تا علائم حیاتی را برای سلامت و ایمنی سرنشینان در صندلی های عقب خودرو نظارت کند. تنظیمات دیگر شامل نور پردازی محیطی ۲۵۶ رنگ و یک پلت فرم بازی ابری با بیش از ۱۰۰۰ بازی است. حجم صندوق عقب استاندارد ۴۰۰ لیتر است اما با تا کردن صندلی های عقب می توان آن را تا ۱۵۴۶ لیتر افزایش داد. همچنین ۲۱ فضای ذخیره سازی در سراسر فضای داخلی وجود دارد.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X