مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰

آکورا NSX-T مدل ۲۰۰۱؛ جواهر ژاپنی با کارکرد ۹۶۰۰ کیلومتر به فروش گذاشته شد

منتشر شده در 04 فروردین 1404 ساعت 12:00
نویسنده سعید علیپور
آکورا NSX-T مدل ۲۰۰۱

آکورا NSX اولین خودروی ژاپنی بود که توانست در برابر محصولات برند های اسپرتی مانند فراری و لامبورگینی قد علم کند. اما مهم‌تر از آن، این خودرو ثابت کرد که یک سوپر اسپرت موتور وسط می‌تواند سریع، زیبا و در عین حال قابل اعتماد باشد. به همین دلیل، ارزش نسخه‌های سالم و کم‌ کارکرد NSX به‌ مرور افزایش یافته است. حالا یکی از خاص‌ترین نمونه‌های این خودرو، یعنی آکورا NSX-T مدل ۲۰۰۱، با کارکردی فوق‌العاده کم به مزایده گذاشته شده است.

یک آکورا NSX-T فوق‌العاده جذاب و کمیاب

این خودرو که به رنگ «سیلورستون متالیک» مزین شده، تنها ۹۶۰۰ کیلومتر کارکرد دارد و از سال ۲۰۰۲ در مالکیت یک خانواده بوده است. حرف T به کار رفته در آکورا NSX-T نشان می‌دهد این خودرو از سقف تارگا بهره می‌برد و راننده می‌تواند آن را از جای خود خارج کند. به این ترتیب، سرنشینان می‌توانند در یک روز بهاری از رانندگی در فضای آزاد لذت ببرند.

از نظر ظاهری، بدنه آکورا NSX-T در وضعیت عالی قرار دارد. این خودرو روی رینگ‌های آلومینیومی ۱۶ و ۱۷ اینچی هفت‌ پره اصلی سوار شده؛ لاستیک‌های آن هم ساخت برند معروف بریجستون و از سری پوتنزا RE010 هستند.

طراحی آکورا NSX-T مدل ۲۰۰۱

کابین چرمی با شرایط ایده‌آل

فضای داخلی با چرم مشکی پوشانده شده و صندلی‌های اسپرت برقی، با وجود گذر زمان، نشانه‌های بسیار کمی از فرسودگی دارند. حتی داشبورد و سایر قسمت‌های چرمی خودرو همچنان تازه و سالم به نظر می‌رسند، که در نوع خود بسیار قابل توجه است.

مشخصات آکورا NSX-T مدل ۲۰۰۱

پیشرانه ۳.۲ لیتری V6 و گیربکس ۶ سرعته دستی

آکورا NSX-T مدل ۲۰۰۱ به پیشرانه ۳.۲ لیتری VTEC با آرایش V6 مجهز شده است. این موتور توانایی تولید ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۴ نیوتن متر گشتاور را دارد. شاید این اعداد در مقایسه با خروجی حتی برخی از هاچبک‌ های اسپرت امروزی چندان شگفت‌انگیز نباشند، اما نکته کلیدی در این خودرو، ترکیب موتور وسط با گیربکس ۶ سرعته دستی، سیستم انتقال قدرت به محور عقب و دیفرانسیل لغزش محدود (LSD) است که آن را به یک خودروی جذاب برای راندن تبدیل می‌کند.

نمای پشت آکورا NSX-T مدل ۲۰۰۱

قیمت این خودرو چند؟

با توجه به کارکرد کم و شرایط فوق‌العاده این هوندا NSX-T، قیمت پیشنهادی برای آن در حال حاضر به ۱۰۰ هزار دلار نزدیک شده است.

در جدول زیر می‌توانید مشخصات این جواهر ژاپنی را به طور خلاصه مشاهده نمایید.

موتور۳.۲ لیتری V6
قدرت۲۹۰ اسب بخار
گشتاور۳۰۴ نیوتن ‌متر
گیربکس۶ سرعته دستی
نوع بدنهتارگا (سقف جداشونده)
رینگ‌هاآلومینیومی ۱۶ و ۱۷ اینچی هفت‌پره
لاستیک‌هاBridgestone Potenza RE010
کارکرد۹۶۰۰ کیلومتر
قیمتدر حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار
ویدیو های پیشنهادی
  1. محسن گفت:

    خیلی زیباست که سوار افسانه باشی، بین دکمه های روی کنسول به تمام آپشن های این سوسول چینی های بزک شده می ارزه، حتی خود ژاپن هم از تولید این افسانه ها عاجزه، بعضی چیزا حقیقتا تکرار شدنی نیستن

    ۷
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X