%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰

انفجار استقبال از محصولات بی وای دی در اروپا و برنامه‌ریزی برای جهش بزرگ در سال ۲۰۲۶

منتشر شده در 02 آذر 1404 ساعت 18:00
نویسنده سعید علیپور
انفجار استقبال از محصولات بی وای دی در اروپا و برنامه‌ریزی برای جهش بزرگ در سال ۲۰۲۶

تا چند سال پیش، دیدن خودروهای بی وای دی در جاده‌های اروپا اتفاقی نادر بود. اما این برند چینی حالا به یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان تبدیل شده و با سرعتی بیشتر از تمام رقبای خود در حال نفوذ به بازارهای جدید است. این روند در اروپا از سال آینده با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت، چرا که خودروساز چینی قصد دارد کارخانه‌ای جدید در قاره سبز افتتاح کند.

بی‌توجهی بی وای دی به تعرفه‌های سنگین اروپا

به گزارش آخرین خودرو، با وجود اعمال تعرفه‌های سنگین اتحادیه اروپا بر خودروهای ساخت چین، بی وای دی نمی‌خواهد سرعت رشد خود را کاهش دهد. این شرکت اروپا را یکی از مهم‌ترین بازارهای جدید خود می‌داند و انتظار دارد تا پایان امسال تعداد مراکز فروش خود را در سراسر قاره به حدود ۱,۰۰۰ مرکز برساند. اگرچه این عدد شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، اما پیش‌ در آمدی است از یک برنامه بسیار جامع برای سال ۲۰۲۶.

برنامه بی وای دی برای دو برابر کردن شبکه فروش در سال آینده

ماریا گراتزیا داوینو، مدیر منطقه‌ای بی وای دی در اروپا، در رویدادی که چندی قبل در فرانکفورت برگزار شد، از مرحله جدید برنامه‌های این برند پرده برداشت. او تأیید کرده که بی وای دی قصد دارد سال آینده شبکه فروش خود در اروپا را دو برابر کند؛ اقدامی که از نظر او برای رقابت در بازار فوق‌العاده شلوغ و رقابتی اروپا ضروری است. داوینو در گفت‌وگویی که رویترز منتشر کرده، گفته:

«ما برای موفقیت باید به مشتریان اروپایی نزدیک‌تر شویم و این نزدیکی جز با توسعه شبکه فروش امکان‌پذیر نیست.»

انفجار استقبال از محصولات بی وای دی در اروپا و برنامه‌ریزی برای جهش بزرگ در سال ۲۰۲۶

حرکت به سمت تولید محلی و حضور بلندمدت

بی وای دی اکنون در ۲۹ بازار اروپایی فعالیت دارد و در حال اجرای یک «استراتژی بلندمدت بومی‌سازی» است. هدف این استراتژی، تولید بخش بیشتری از خودروهای بی وای دی در خاک اروپا و کاهش وابستگی به واردات است. نقطه کلیدی این برنامه، افتتاح یک مرکز تولید عظیم در مجارستان خواهد بود؛ پایگاهی که بزودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

فروش بی وای دی در اروپا طی ۹ ماه نخست امسال به بیش از سه برابر افزایش یافته و به ۸۰,۸۰۷ دستگاه رسیده است. این عدد رشد سریع تقاضا برای خودروهای برقی این شرکت را نشان می‌دهد.

بررسی ساخت کارخانه در ترکیه و اسپانیا

در حالی که کارخانه مجارستان هنوز آغاز به کار نکرده، بی وای دی همزمان در حال بررسی ایجاد یک مرکز تولید در ترکیه و همچنین یک سایت دیگر در اسپانیا است. این اقدام بخشی از همان استراتژی بومی‌سازی محسوب می‌شود که هدف آن تقویت پیوند اقتصادی با کشورهای اروپایی و رفع نگرانی‌ها درباره واردات خودروهای چینی می‌باشد. داوینو در این رابطه گفته:

«بومی‌سازی در منطقه‌ای بالغ مانند اروپا پروژه‌ای بسیار مهم بوده و نیازمند دانش، تعهد، سرمایه‌گذاری و منابع در تمام سطوح است.»

انفجار استقبال از محصولات بی وای دی در اروپا و برنامه‌ریزی برای جهش بزرگ در سال ۲۰۲۶

بی وای دی اکنون در حال تجربه یکی از سریع‌ترین رشدهای تاریخ صنعت خودروی برقی است و اروپا در مرکز این رشد قرار دارد. با برنامه‌ریزی برای دو برابر کردن شبکه فروش، ساخت کارخانه‌های جدید و افزایش ظرفیت تولید محلی، این برند چینی قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ به یکی از بازیگران اصلی بازار خودروی اروپا تبدیل شود؛ بازاری که تا همین چند سال پیش حتی حضور بی وای دی در آن غیرمنتظره به نظر می‌رسید.

ویدیو های پیشنهادی
  1. هادی گفت:

    اروپا استاندارد های به شدت سخت گیرانه ای در بحث کیفیت ساخت ، مصرف سوخت و ایمنی داره.
    حتی از آمریکا و ژاپن‌هم سخت گیر تره.
    با کمی تحقیق می تونید این موضوع رو متوجه بشید.
    یعنی هر ماشینی نمی تونه واردش بشه و باید از ده ها مراحل نفس گیر عبور کنه.
    پس از روی نادانی ، حماقت و عقب موندگی ، نگید چین لگن آسغال ساز.
    تازه الان چینی ها تو اروپا پرفروشن.
    البته من نمیگم همه ی چینی ها عالی و درجه یکن ، منظورم برند هایی مثل بی وای دی و جیلی هست که جزو ۱۰ خودروساز برتر جهان هم شدن.
    یا هونگچی ، گک، چانگان ، بایک ، شیائومی ، آیتو ، وویا و …
    لطفا بدون تحقیق ، نظر ندید.
    چون دارید سطح اطلاعات خودتون رو به نمایش می ذارید.

    ۱۲
    ۱
  2. محمود گفت:

    اگر تحریم نبودیم قطعا هاب منطقهای BYD و خیلی برندهای دیگه ایران بود

    ۷
    ۱
  3. آلفرد گفت:

    آینده درخشانی در انتظار دولت و ملت سالم و سختکوش چین هستش . در مقابل آینده تاریکی در انتظار دولت و ملت ناسالم و تن پرور ایران هستش .

    ۱۰
    ۱
  4. قاسم دربدر گفت:

    البته شرکت ابرقدرت بی وای دی از دکتر و مهندس های اصالت باز معذرت خواهی کرد و ذکر کرده ببخشید که این قدر پیشرفت کردیم و ببخشید اصالت بازها که امپراتوری چین چند صد سال پیش دیوار چین را ساخته بود…..

    ۵
    ۰
  5. meyh گفت:

    اقای هادی با شما موافقم چین برند بدرنخور هم داره مثل چری و اکسید ولی برند های قوی هم مثل بایک موتور و جی ای سی هم داره!!!!!!

    ۱
    ۰
  6. حسین گفت:

    الان سمند سواران میان از نبود اصالت در بی وای دی شاکی میشن.

    ۰
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X