فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰

بائوجون شیانگجینگ معرفی شد؛ سدانی خانوادگی با جثه ای بزرگ تر از تویوتا کمری

منتشر شده در 09 دی 1403 ساعت 11:00
نویسنده سعید علیپور
بائوجون شیانگجینگ

برند بائوجون از سدان پرچمدار خود با نام «شیانگجینگ» رونمایی کرد. این سدان پیشرفته که به‌ طور خاص برای خانواده‌ها طراحی شده، طراحی جذابی دارد و در مقایسه با تویوتا کمری و هیوندای سوناتا از جثه بزرگ‌تری برخوردار است. بر اساس برنامه‌ ریزی‌ ها، این خودرو نیمه اول سال ۲۰۲۵ و در دو نسخه تمام‌ برقی (EV) و هیبریدی شارژی (PHEV) به بازار عرضه خواهد شد. این مدل قبلاً با نام «یونگوانگ» در سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین ثبت شده بود.

طراحی و ابعاد

برای تشخیص نسخه برقی بائوجون شیانگجینگ کافی است به جلو پنجره آن دقت کنیم. مثل سایر مدل‌های الکتریکی، جلو پنجره این نسخه بسته طراحی شده و خبری از ورودی هوا در آن نیست؛ همچنین در این نسخه چراغ‌های روشنایی در روز گرافیکی سه نقطه‌ای دارند. اما در نسخه هیبریدی جلو پنجره دارای ساختاری مشبک بوده و چراغ روشنایی در روز ضمن داشتن گرافیکی متفاوت، از نوع سرتاسری می‌باشد.

از نظر ابعاد باید گفت نسخه برقی بائوجون شیانگجینگ ۵۰۰۵ میلیمتر طول، ۱۹۰۰ میلیمتر عرض و ۱۴۹۰ میلیمتر ارتفاع دارد. نسخه هیبریدی کمی مرتفع‌تر بوده و ارتفاع آن ۱۵۰۵ میلیمتر می‌باشد. در هر دو نسخه فاصله محوری با ۲۹۰۰ میلیمتر برابر است.

نمای جانبی بائوجون شیانگجینگ

مشخصات فنی بائوجون شیانگجینگ

موتور به کار رفته در نسخه برقی بائوجون شیانگجینگ ۱۸۶ کیلووات (۲۴۹ اسب بخار) قدرت دارد و می‌تواند آن را به حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت برساند. در رابطه با ظرفیت باتری اطلاعاتی منتشر نشده، ولی می‌دانیم که از نوع لیتیوم آهن فسفات است.

قلب اصلی پیشرانه نسخه هیبریدی شارژی بائوجون شیانگجینگ را یک موتور ۱.۵ لیتری توربو تشکیل می‌دهد. این موتور ۱۰۵ کیلووات (۱۴۱ اسب بخار) قدرت تولید می‌کند. درباره مشخصات موتور برقی جزئیاتی در دست نیست. این نسخه توانایی دستیابی به حداکثر ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت را دارد و در حالت تمام الکتریکی قادر است تا ۱۰۱ کیلومتر مسافت را پشت سر بگذارد، البته بر اساس استاندارد چینی CLTC.

مشخصات بائوجون شیانگجینگ

طراحی داخلی

تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که کابین بائوجون شیانگجینگ ساده اما کاربردی طراحی شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بخش باید به مواردی مثل پشت آمپر دیجیتال، صفحه ‌نمایش مرکزی بزرگ، فرمان D شکل و کنسول مرکزی با جا لیوانی و فضای ذخیره‌سازی بزرگ اشاره کرد.

بائوجون که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شده، امیدوار است با این مدل جدید، روند نزولی فروش خود را متوقف کند و جایگاه خود را در بازار میان‌ رده تا بالارده تثبیت کند. در جدول زیر می‌توانید مشخصات

طراحی بائوجون شیانگجینگ
مشخصات بائوجون شیانگجینگ
نسخه برقینسخه هیبریدی شارژی
قدرت موتور۱۸۶ کیلووات (۲۴۹ اسب بخار)۱۰۵ کیلووات (۱۴۱ اسب بخار)
حداکثر سرعت۱۷۰ کیلومتر بر ساعت۱۹۰ کیلومتر بر ساعت
برد الکتریکی۱۰۱ کیلومتر  CLTC
ابعاد۵۰۰۵/۱۹۰۰/۱۴۹۰ میلیمتر۵۰۰۵/۱۹۰۰/۱۵۰۵ میلیمتر
فاصله محوری۲۹۰۰ میلیمتر۲۹۰۰ میلیمتر
بدنه بائوجون شیانگجینگ
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X