%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰

بائوجون یپ پلاس در راه بازار ؛ کراس اووری برقی با قیمت پایه ۸۵۰ میلیون تومان

منتشر شده در 27 فروردین 1403 ساعت 14:00
نویسنده سعید علیپور
بائوجون یپ پلاس

بائوجون عرضه دو نسخه از کراس اوور جمع و جور یپ پلاس (Yep Plus) را آغاز کرد. این دو نسخه ۹۳,۸۰۰ و ۱۰۳,۸۰۰ یوان قیمت دارند، یعنی معادل حدوداً ۸۵۰ و ۹۵۰ میلیون تومان.

ابعاد و طراحی

برند بائوجون(Baojun) حاصل همکاری جنرال موتورز و سایک است. مدل اصلی یپ سه درب دارد، اما در نسخه پلاس این خودرو بزرگ تر شده و دارای ۵ درب است. این کراس اوور کوچک شهری طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۳۹۹۶، ۱۷۶۰ و ۱۷۲۶ میلیمتر دارد و فاصله محوری آن به ۲۵۶۰ میلیمتر می رسد. ارتفاع این خودرو از سطح زمین نیز برابر با ۱۵۰ میلیمتر است. با چنین ابعادی، بائوجون یپ پلاس حتی نسبت به پژو ۲۰۰۸ جثه کوچک تری داشته و می تواند در شعاع ۵.۳۵ متری دور بزند. این خودرو وزنی برابر با ۱۳۲۵ کیلوگرم دارد.

بائوجون یپ پلاس برقی

مثل نسخه اصلی، یپ پلاس نیز طراحی جعبه ای دارد و می توان آن را به یک مکعب روی چهار چرخ تشبیه کرد. به دلیل برقی بودن پیشرانه، جلو پنجره این خودرو شامل یک پنل غیر مشبک می شود. این پنل به رنگ مشکی بوده و با چراغ های اصلی ترکیب شده است. ستون ها و سقف این خودروی برقی به رنگ مشکی و متفاوت از بدنه هستند. روی سقف یک باربند برای حمل اشیا و لوازم مختلف وجود دارد. این خودرو روی رینگ های ۱۶ اینچی ۵ پره حرکت می کند. 

نمایشگر یپ پلاس

در داخل کابین بائوجون یپ پلاس، با طراحی ساده و مینیمالیستی روبرو هستیم. داشبورد این خودرو در قسمت میانی از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی میزبانی می کند. در پشت فرمان سه شاخه هم اطلاعات از طریق نمایشگر ۸.۸ اینچی ارائه می شود. کنسول میانی خیلی خلوت بوده و روی آن تنها جالیوانی و پد مخصوص شارژ تلفن همراه به چشم می خورد. در یپ پلاس توجه ویژه ای به فضاسازی شده و این خودرو از ۲۸ محفظه برای گذاشتن اشیأ مختلف بهره می برد. صندوق عقب هم ۳۸۵ لیتر حجم دارد و با خواباندن صندلی های عقب این رقم به ۱۷۱۵ لیتر افزایش می یابد.

ابعاد فضای داخل یپ پلاس

مشخصات فنی بائوجون یپ پلاس

نیروبخش بائوجون یپ پلاس یک موتور برقی است که روی محور جلو نصب شده؛ این موتور ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد و می تواند یپ پلاس را به سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت برساند. وظیفه تأمین انرژی در این کراس اوور مکعبی شکل را پک باتری ۴۱.۹ کیلووات ساعتی بر عهده دارد. این باتری از نوع لیتیوم آهن فسفات و ساخت شرکت Guoxuan High-Tech بوده و ظرفیت آن ۴۱.۹ کیلووات ساعت اعلام شده است. با اتکا به این باتری امکان پیمایش ۴۰۱ کیلومتر مسافت وجود دارد، البته طبق استاندارد چینی CLTC.

فضای داخل یپ پلاس

باتری بائوجون یپ پلاس از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. در صورت اتصال به یک پورت مناسب، میزان شارژ باتری این خودرو در عرض ۳۵ دقیقه از ۳۰ به ۸۰ درصد خواهد رسید. برای رانندگی با این کراس اوور شهری، چهار حالت رانندگی تعریف شده که عبارتند از اکونومی، اکونومی پلاس، استاندارد و اسپرت.  

yep plus
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X