%۱.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی X5
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۹
آریسان ۲
۸۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
هایما ۸S
۳,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
مزدا 3
۵,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
فوتون تونلند G7
۳,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
ساینا S دوگانه سوز
۸۷۸,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۱
رانا پلاس
۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
شاهین GL
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴
ساینا S
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۱
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۹
کی ام سی T9
۴,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۲
شاهین اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۹
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۹۴,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۲
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
اکستریم LX
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۵
کوییک S
۷۹۷,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
اطلس G
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۶
کی ام سی ایگل
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی X5
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۹
آریسان ۲
۸۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
هایما ۸S
۳,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
مزدا 3
۵,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
فوتون تونلند G7
۳,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
ساینا S دوگانه سوز
۸۷۸,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۱
رانا پلاس
۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
شاهین GL
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴
ساینا S
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۱
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۹
کی ام سی T9
۴,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۲
شاهین اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۹
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۹۴,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۲
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
اکستریم LX
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۵
کوییک S
۷۹۷,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
اطلس G
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۶
کی ام سی ایگل
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰

معرفی برابوس راکت جی تی اس؛ خاص ترین پروژه سال های اخیر تیونر معروف آلمانی

منتشر شده در 08 آبان 1403 ساعت 09:00
نویسنده سعید علیپور
برابوس راکت جی تی اس

شرکت برابوس در تازه‌ترین پروژه خود به سراغ مرسدس AMG SL63 S E پرفورمنس رفته و این رودستر جذاب و قدرتمند را به یک خودروی کاملاً متفاوت تبدیل کرده است. در این پروژه متفاوت که «راکت جی تی اس» نام دارد، رودستر SL با اعمال تغییراتی در بدنه، به یک خودروی شوتینگ بریک بدل شده است!

تغییرات گسترده در بدنه

تیونر آلمانی در سال‌های اخیر پروژه‌های خاص و متمایز زیادی داشته، اما راکت جی تی اس را باید متفاوت‌ترین پروژه آن دانست. همانگونه که در تصاویر ضمیمه‌ شده می‌توانید مشاهده نمایید، برابوس با ساخت یک کیت اختصاصی، بدنه SL را به نوعی باز طراحی کرده و کابین آن را گسترش داده است. به گفته کمپانی، تمامی قطعات و اجزایی که به این قسمت اضافه شده‌اند، از جنس فیبر کربن هستند. در کنار باز طراحی کابین، طراحان برابوس در سایر بخش‌های بدنه نیز تغییرات قابل توجهی اعمال کرده‌اند. در نمای روبرو سپر استاندارد با یک سپر اسپرت‌تر جایگزین شده؛ برای افزایش پایداری، یک اسپویلر هم به دماغه اضافه شده است.

طراحی برابوس راکت جی تی اس

در نمای جانبی، افزوده شدن سقف، استیل راکت جی تی اس را کاملاً متفاوت از SL کرده است. این خودرو روی رینگ‌های اختصاصی برابوس (۲۱ اینچی در جلو و ۲۲ اینچی در عقب) سوار شده و از رکاب‌ حجیم‌تری بهره می‌برد. در نمای عقب هم شاهد تغییرات چشمگیری هستیم. شاخص‌ترین تغییر موجود در این بخش نصب سپری جدید با دیفیوزر بزرگ است. این سپر از چهار خروجی اگزوز با چینش دوتایی میزبانی می‌کند. یک اسپویلر کوچک هم روی درب صندوق عقب به چشم می‌خورد.

امکانات برابوس راکت جی تی اس

مشخصات فنی برابوس راکت جی تی اس

شاید بدانید مرسدس AMG SL63 S E پرفورمنس نیروی خود را از یک پیشرانه هیبریدی دریافت می‌کند. قلب اصلی این پیشرانه را موتور ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو تشکیل می‌دهد. با بازنگری‌های صورت گرفته توسط مهندسین برابوس، قدرت تولید این موتور در راکت جی تی اس به ۷۸۵ اسب بخار افزایش یافته است. موتور برقی موجود هم ۲۰۱ اسب بخار قدرت دارد. با این حساب باید گفت پیشرانه راکت جی تی اس ۹۸۶ اسب بخار قدرت را به راننده خود تحویل می‌دهد! در این خودرو وظیفه انتقال قدرت به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک محول شده است. به موازات افزایش قدرت پیشرانه سیستم ترمز نیز ارتقا پیدا کرده و مهندسان در سیستم تعلیق بازنگری‌هایی انجام داده‌اند.

مشخصات فنی برابوس راکت جی تی اس

با اتکا به این مشخصات فنی فوق‌العاده، راکت جی تی اس شوتینگ بریک شتابی برابر با ۲.۷ ثانیه دارد و می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۱۷ کیلومتر بر ساعت برسد. هر دو عدد مذکور در مقایسه با نسخه استاندارد مرسدس AMG SL63 S E پرفورمنس اندکی بهتر هستند.

در رابطه با قیمت برابوس راکت جی تی اس جزئیاتی در دست نیست، اما طبیعتاً خرید آن نیازمند بودجه‌ای بسیار بالاتر از مرسدس AMG SL63 S E پرفورمنس خواهد بود.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X