جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰

بی وای دی M6 تمام الکتریکی ؛ MPV جدید این برند در چین رویت شد

منتشر شده در 10 خرداد 1403 ساعت 12:00
نویسنده سجاد کجوری
بی وای دی M6 تمام الکتریکی

اخیرا تصاویر جاسوسی از MPV جدید دیگری از بی وای دی (BYD) منتشر شده است. این خودرو با نشان M6 ، به نظر می رسد تا حد زیادی بر اساس مدل Song Max DM-i است که به سال ۲۰۱۹ باز می گردد. سوال اینجاست که چرا بی وای دی در حال ساخت یک نسخه تمام الکتریکی جدید از این خودرو است با توجه به اینکه سانگ مکس در شکل فعلی آن (پلاگین هیبرید) حتی منشا قدیمی تری به عنوان یک خودروی با موتور احتراق داخلی در سال ۲۰۱۷ دارد. پاسخ احتمالی در عکس های جاسوسی نهفته است که یک خودروی فرمان راست را نشان می دهد به این معنی که M6 می تواند یک مدل صادراتی باشد.

از نظر طراحی بیرونی، M6 برقی بسیاری از عناصر سبک استاندارد سانگ مکس از جمله جلو پنجره و پیکربندی چراغ جلو را حفظ کرده است. یک نوار کرومی با آرم بی وای دی دو مجموعه چراغ های جلو را به هم متصل می کند.

ورودی های هوای جانبی در این مدل الکتریکی بزرگ تر و برجسته تر از ورودی های هوای سانگ مکس معمولی به نظر می رسند. نمای جانبی، خط کمر پویا مدل فعلی را در بر می گیرد. در عقب، طراحی تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است، با چراغ های عقب بزرگی که توسط یک قطعه تریم کرومی به هم متصل شده اند. به طور کلی، استایل خودرو با ماهیت MPV خودرو هماهنگ است و نشان “Pure Electric” به وضوح قابل مشاهده است.

نمایشگر و فرمان بی وای دی M6

بر اساس ابعاد سانگ مکس، انتظار می رود که M6 الکتریکی جدید دارای ابعاد ۴۷۱۰/۱۸۱۰/۱۸۸۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۷۸۵ میلی متر باشد.

جزئیات در مورد پیشرانه M6 تمام الکتریکی هنوز در دست نیست. در حال حاضر سانگ مکس تنها از یک سیستم پلاگین هیبرید با موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی که ۱۰۸ اسب بخار (۸۱ کیلو وات) قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند استفاده می کند که با یک موتور الکتریکی ۱۳۲ کیلو وات (۱۷۷ اسب بخار) و ۳۱۶ نیوتن متر جفت می شود. سانگ مکس با مجموعه باتری های ۸.۳ کیلو وات ساعتی و ۱۸.۳ کیلو وات ساعتی عرضه می شود که برد پیمایشی در حالت تمام الکتریکی را به ترتیب ۵۱ و ۱۰۵ کیلومتر (بر اساس استاندارد CLTC) می دهد.

با این حال، با توجه به اینکه M6 جدید تمام الکتریکی است، ممکن است نسل دوم e6 برای مقایسه بهتر باشد که همچنین مبتنی بر سانگ مکس است و با باتری ۷۱.۷ کیلو وات ساعتی بلید هنگام صادرات عرضه می شود و دارای برد پیمایشی ۵۲۲ کیلومتر (بر اساس استاندارد WLTP) است.

بی وای دی M6 برقی

کسانی که حافظه خوبی دارند، نام M6 را می شناسند، این نام در اصل توسط بی وای دی (BYD) برای یک MPV با موتور احتراق داخلی تولید شده بین سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۷ مورد استفاده قرار گرفت. بی وای دی M6 که به شدت از تویوتا پرویا (Toyota Previa) الهام گرفته شده بود، فروش خوبی نداشت. بدیهی است که بی وای دی توقع فروش بهتری از نسل دوم M6 تمام الکتریکی جدید دارد.

این تصاویر از M6 تمام الکتریکی نشان می دهد که تلاش BYD برای افزایش خط تولید تمام الکتریکی خود ادامه دارد. می توانیم انتظار داشته باشیم که جزئیات بیشتری در مورد اینکه آیا این مدل به بازار چین راه می یابد یا اینکه صرفا یک مدل صادراتی است، در آینده نزدیک منتشر شود.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X