%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰

ب ام و همچنان به خودروهای سدان وفادار باقی می ماند

منتشر شده در 04 مهر 1404 ساعت 12:00
نویسنده سعید علیپور
ب ام و همچنان به خودروهای سدان وفادار باقی می ماند

بازار خودروی آمریکا بیش از یک دهه است در سیطره شاسی بلندها و کراس اوورها قرار دارد. برای اثبات این ادعا باید گفت در سال گذشته نیمی از ۲۰ خودروی پرفروش بازار این کشور به مدل‌های کراس اوور تعلق داشته است. در سایر بازارهای بزرگ دنیا کراس اوورها بیشترین تقاضا را دارند. این وضعیت باعث شده بسیاری از خودروسازان جهانی تولید سدان‌ های سنتی را کنار بگذارند. با این حال، ب ام و همچنان به سدان‌ ها به عنوان بخش اصلی هویت خود نگاه می‌کند و قصد ندارد این کلاس محبوب را رها کند.

تاکید ب ام و بر جایگاه سدان‌ها

در گفت‌وگویی با رسانه استرالیایی GoAuto، اولیور هیلمر، مدیر پلتفرم نئو کلاس ب ام و و رئیس سابق بخش طراحی مینی، اعلام کرده که سدان‌ها «هسته اصلی برند ب ام و» هستند. او در این باره گفته:

«چند سال پیش شاید این تصور وجود داشت که سدان‌ ها در حال از بین رفتن هستند. اما واقعیت این است که آنها همچنان پایدار مانده‌اند. اکنون ما با صراحت اعلام می‌کنیم که ب ام و نماینده سدان‌ هاست. یک سدان کوچک، اسپرت، ظریف و میان‌ سایز هسته اصلی برند ب ام و را تشکیل می‌دهد.»

ب ام و همچنان به خودروهای سدان وفادار باقی می ماند

تنوع بالای سدان‌های ب ام و

ب ام و یکی از جامع‌ترین سبدهای سدان در میان خودروسازان لوکس را در اختیار دارد. مدل‌هایی چون سری ۳، سری ۴ گرن‌کوپه، سری ۵ و سری ۷ همچنان از پرفروش‌ترین‌ها و پرطرفدارترین‌ها در سگمنت‌های خود محسوب می‌شوند. این شرکت همچنین اعلام کرده که در سال‌های آینده سدان‌های جدیدی وارد بازار می‌کند.

برنامه‌های آینده: سدان‌های برقی و بروزرسانی مدل‌ها

پس از معرفی شاسی‌بلند برقی iX3، ب ام و قصد دارد سدان برقی i3 را عرضه کند. سپس نسل جدید سری ۳ با موتورهای درون‌سوز سنتی معرفی خواهد شد. به گفته هیلمر، نسخه‌های پرفورمنس نیز در دست توسعه قرار دارند و بروز رسانی‌ های تازه‌ای برای سری ۵ و سری ۷ در سال‌های آینده برنامه‌ریزی شده است.

ب ام و همچنان به خودروهای سدان وفادار باقی می ماند

خداحافظی با جلوپنجره‌های بزرگ؟

هیلمر در ادامه به تغییرات طراحی آینده ب ام و اشاره کرده و گفت زبان طراحی برند «بسیار ظریف‌تر» خواهد شد. هرچند جلوپنجره کلیوی‌شکل نمادین ب ام و همچنان باقی خواهد ماند، اما اندازه و فرم آن در بازارهای مختلف تغییر می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالاً جلوپنجره‌های بزرگ و بحث‌برانگیز سری ۳ و سری ۴ به ‌تدریج کنار گذاشته خواهند شد. او افزود:

«بازارهای مختلف نسبت به تناسبات طراحی واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دهند. ما همواره اشکال مختلفی را امتحان می‌کنیم تا ببینیم سلیقه مشتریان در حال تغییر است یا نه.»

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X