%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰

تاتا ایس پرو با طراحی با نمک معرفی شد؛ برداشت هندی ها از یک کامیونت سبک شهری

منتشر شده در 03 بهمن 1403 ساعت 10:16
نویسنده سعید علیپور
تاتا ایس پرو

شرکت تاتا در نمایشگاه بهارات موبیلیتی گلوبال اکسپو ۲۰۲۵ با رونمایی از محصولات جدید خود، از جمله شاسی ‌بلند سیرا و کانسپت جذاب آوینیا X، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. اما در کنار این خودروها، تاتا کامیونت ایس پرو (Ace Pro) را نیز در معرض دید عموم قرار داده است. این نسخه جدید طراحی بانمکی دارد و کاراکترهای خودرویی موجود در برخی انیمیشن‌ها را در ذهن تداعی می‌کند. برای هماهنگی با سلایق و نیازهای مختلف، این کامیونت با اتاق‌ها و پیشرانه‌ های متنوعی به فروش خواهد رسید.

طراحی جدید با الهام از مدل‌های قبلی

تاتا ایس پرو از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مدل‌های قبلی خود یعنی ایس زیپ و مجیک آیریس دارد که در سال ۲۰۱۰ معرفی شدند. شاید بدانید مدل زیپ به ‌عنوان یک خودروی چهار چرخ جای سه‌ چرخه‌های معروف هندی را گرفته و آیریس نقش یک ون مسافری کوچک را ایفا می‌کند.

طراحی تاتا ایس پرو

در طراحی تاتا ایس پرو، ساختار کابین، پنجره‌ها و درها مشابه مدل‌های قبلی است، اما نمای جلوی آن کاملاً باز طراحی شده؛ چراغ‌های گرد هالوژنی با تزئینات همرنگ بدنه، همراه با یک نوار مشکی که آنها را به هم متصل می‌کند، چهره‌ای مدرن‌تر به این خودرو داده‌اند. سپر جلو نیز میزبان ورودی‌های هوای کوچک و چراغ‌های راهنمای گرد است. این کامیون ریزنقش با رینگ‌های ۱۲ اینچی فولادی و فاصله محوری ۱۸۰۰ میلیمتری به دست مشتریان می‌رسد.

معرفی تاتا ایس پرو

ارتقای تجهیزات کابین

در داخل کابین، داشبورد ایس پرو طراحی ساده اما بهبود یافته‌ای دارد. در مرکز داشبورد، یک نمایشگر ۷ اینچی برای کنترل سیستم سرگرمی نصب شده، یک نمایشگر کوچک دیجیتال هم اطلاعات لازم را در اختیار راننده قرار می‌دهد. روی کنسول میانی، چند دکمه و یک دکمه گردان دیده می‌شود، این دکمه برای کنترل گیربکس و وضعیت حرکت کاربرد دارد. در نسخه برقی، این خودرو حتی از سیستم‌های کمک‌ راننده پایه بهره می‌برد.

کابین تاتا ایس پرو

تاتا ایس پرو و بهره مندی از پیشرانه‌های برقی و دوگانه سوز

با وجود شباهت‌های ظاهری زیاد با ایس زیپ، تاتا می‌گوید نسخه برقی ایس پرو روی پلتفرم ماژولی منحصر بفرد ساخته‌ شده است. این نسخه نیروی خود را از یک موتور الکتریکی که توانایی تولید ۱۰۴ نیوتن ‌متر گشتاور را دارد، دریافت می‌کند. وظیفه تغذیه این موتور به باتری ۱۴.۴ کیلووات ساعتی محول شده؛ با اتکا به این باتری و البته با کمک فناوری بازیابی انرژی ترمز، امکان پیمایش تقریباً ۱۵۵ کیلومتر مسافت وجود دارد. این نسخه قادر است حداکثر ۷۵۰ کیلوگرم بار را با خود حمل کند.

فرمان تاتا ایس پرو

افرادی که به برد حرکتی بیشتری نیاز دارند، می‌توانند به سراغ نسخه دوگانه سوز ایس پرو بروند. این نسخه به یک موتور ۶۹۴ سی ‌سی دو سیلندر مجهز است که هم با CNG و هم با بنزین می‌کند. خروجی این موتور به ۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۱ نیوتن متر گشتاور می‌رسد. در صورت پر بودن باک و مخزن گاز، این نسخه تا ۲۸۰ کیلومتر مسافت را پشت سر می‌گذارد.

زمان عرضه و قیمت

تاتا هنوز زمان دقیق عرضه و قیمت ایس پرو را اعلام نکرده، اما پیش‌ ثبت‌ نام برای این خودرو در هند آغاز شده است. این مدل با توجه به طراحی کاربردی، مصرف سوخت پایین و امکانات مناسب، می‌تواند گزینه‌ای محبوب در بازار کامیون‌های سبک شهری باشد.

در جدول زیر می‌توانید مشخصات تاتا ایس پرو را به طور خلاصه مشاهده نمایید.

خروجی پیشرانه برقیموتور الکتریکی با ۱۰۴ نیوتن‌متر گشتاور
ظرفیت باتری۱۴.۴ کیلووات ساعت
برد نسخه برقی۱۵۵ کیلومتر
حجم پیشرانه دوگانه ‌سوزموتور ۶۹۴ سی‌سی دو سیلندر
قدرت پیشرانه دوگانه ‌سوز۲۶ اسب بخار
گشتاور پیشرانه دوگانه سوز۵۱ نیوتن‌متر
برد نسخه دوگانه‌ سوز۲۸۰ کیلومتر
ظرفیت بار۷۵۰ کیلوگرم
فاصله محوری۱۸۰۰ میلی‌متر
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X