ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰

تانک ۷۰۰ Hi4-T ؛ شاسی بلند آفرودی و پلاگین هیبرید

منتشر شده در 21 آذر 1402 ساعت 15:57
نویسنده سجاد کجوری
تانک 700 Hi4-T ؛ شاسی بلند آفرودی و پلاگین هیبرید

تانک ۷۰۰ Hi4-T محصولی جدید از گریت وال است که در کلاس SUV قرار می گیرد و یک آفرودر با قوای محرکه پلاگین هیبرید است.

شاسی بلند آفرودی تانک ۷۰۰ گریت وال موتور با پیشرانه پلاگین هیبریدی برای شروع فروش در چین آماده است. پیش از این، نسخه لیمیتد این مدل برای سفارش در چین با قیمت ۷۰۰,۰۰۰ یوان (۹۸,۱۰۰ دلار) در دسترس قرار گرفت. این جانور آفرودی دارای یک موتور ۳ لیتری بای توربو V6 در زیر کاپوت با قدرت ۳۶۰ اسب بخار است که به صورت جفت با یک موتور الکتریکی کار می کند. قدرت کل آن ۵۱۷ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتن متر است.

تانک 700 Hi4-T ؛ شاسی بلند آفرودی و پلاگین هیبرید

تانک (Tank) یک برند آفرود رده بالا تحت شرکت گریت وال موتور (Great Wall Motor) است. این خودرو ساز در سال ۲۰۲۱ شکل گرفت و اکنون خط مدل این برند شامل سه خودرو است: تانک ۳۰۰، تانک ۴۰۰ Hi4-T و تانک ۵۰۰ . تانک می خواهد دو مدل دیگر را در سال آینده عرضه کند: شاسی بلند های ۷۰۰ و ۸۰۰ . نسخه بنزینی تانک ۷۰۰ در ژانویه امسال درخواست مجوز فروش کرد. اما به تولید انبوه نرسید. به نظر می رسد که گریت وال موتور تصمیم گرفت آن را در داخل کشور فقط به صورت پلاگین هیبرید راه اندازی کند و نسخه بنزینی در خارج از کشور فروخته خواهد شد.

اصول پایه تانک ۷۰۰ Hi4-T

همانطور که گفته شد، تانک پیش فروش نسخه لیمیتد ۷۰۰ Hi4-T را در نمایشگاه خودرو گوانگژو آغاز کرد. حجم تولید آن تنها به ۷۰ دستگاه محدود شده است. با این حال، گریت وال موتور همچنان به مجوز فروش نیاز داشت، حتی برای یک دسته کوچک. نسخه ویژه تانک ۷۰۰  Hi4-T دارای جلو پنجره بزرگ رادیاتور، گلگیر های عریض، سپر های اسپرت و اسپویلر سقف عقب است. ابعاد آن ۵۱۱۰/۲۱۲۲/۱۹۸۶ میلی متر با فاصله بین دو محور ۳۰۰۰ میلی متر است.

تانک 700 Hi4-T ؛ شاسی بلند آفرودی و پلاگین هیبرید

تانک ۷۰۰ به عنوان یک آفرودر سخت معرفی می گردد. اما زوایای ورود و خروج نسخه لیمیتد آن به ترتیب در ۲۲ و ۲۶ درجه چندان چشمگیر نیستند. بر روی رینگ های ۲۷۵/۵۰ R22 یا ۲۷۵/۶۰ R22 سوار می شود.

تانک ۷۰۰ Hi4-T معمولی دارای ظاهری ساده تر با جلو پنجره و سپر های کوچک تر است. زوایای ورود و خروج آن با ۳۲ و ۳۳ درجه، به لطف سپر های کوتاه، چشمگیر است. نسخه معمولی تانک ۷۰۰ Hi4-T بر روی رینگ های ۲۷۵/۵۰ R22 سوار می شود.

مشخصات فنی

جدای از استایل های بیرونی و جلویی متفاوت، نسخه های لیمیتد و اصلی تانک ۷۰۰ Hi4-T مشابه هستند. تانک ۷۰۰ Hi4-T وزنی بین ۳۱۱۰ تا ۳۱۹۵ کیلوگرم دارد و وزن ناخالص به ۳۶۳۰ کیلوگرم می رسد. در داخل، این SUV ها دارای پنج صندلی هستند و تانک ۷۰۰ می تواند تا ۲۵۰۰ کیلوگرم را یدک بکشد.

در زیر کاپوت، تانک ۷۰۰ Hi4-T دارای موتور ۳ لیتری V6 با قدرت ۳۶۰ اسب بخار است. این موتور با موتور الکتریکی و گیربکس ۹ سرعته جفت شده است. مجموع قدرت خروجی پیشرانه تانک ۷۰۰ به ۵۱۷ اسب بخار می رسد و دارای یک باتری سه تایی (NMC) است که توسط SVOLT، که یک شرکت تابعه گریت وال موتور می باشد ساخته شده است و ظرفیت آن هنوز مشخص نشده است.

نسخه لیمیتد ۹۸۱۰۰ دلار آمریکا قیمت دارد. اما نسخه معمولی برچسب قیمت مقرون به صرفه تری ارائه می دهد که در سال ۲۰۲۴ وارد بازار داخلی می شود.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X