فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰

خودروهای تولیدی نیسان در چین از سال آینده به بازارهای بین‌المللی صادر می شوند

منتشر شده در 20 تیر 1404 ساعت 12:00
نویسنده سعید علیپور
خودروهای تولیدی نیسان در چین از سال آینده به بازارهای بین‌المللی صادر می شوند

شرکت نیسان در راستای بازسازی و بهبود وضعیت تجاری خود، می‌خواهد از سال ۲۰۲۶ مدل‌های تولیدشده در چین را به مناطقی مثل آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه و چند کشور دیگر صادر کند. این اقدام در حالی انجام می‌شود که نیسان با مشکلاتی از جمله تأخیر در عرضه مدل‌های جدید دست و پنجه نرم می‌کند و در پی آن است تا با استفاده از شبکه خدمات پس از فروش جهانی خود، جایگاه خود را در بازارهای جهانی بازیابی نماید.

برنامه صادرات نیسان از چین؛ آغاز با سدان برقی N7

نخستین خودروی برقی صادراتی نیسان از چین، مدل N7 است؛ یک سدان سایز متوسط تمام برقی که با همکاری دانگ فنگ در چین طراحی و تولید شده و از آوریل ۲۰۲۵ در بازار این کشور به فروش می‌رسد. این خودرو در کارخانه نیسان واقع در گوانگژو تولید می‌شود و قیمت پایه آن ۱۱۹٬۹۰۰ یوان معادل حدوداً ۱۶٬۴۵۰ دلار است.

نرم‌افزارهای این خودرو بر اساس فناوری هوش مصنوعی شرکت‌های چینی توسعه یافته‌اند. اما برای صادرات به بازارهایی که محدودیت‌هایی روی محصولات دیجیتال ساخت چین دارند، نیسان باید این نرم‌افزارها را بازطراحی کند. در همین راستا، نیسان در شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزار خودرو یعنی IAT Automobile Technology سرمایه‌گذاری کرده تا نسخه‌های سازگار با بازارهای بین‌المللی را تولید کند.

تشکیل شرکت مشترک نیسان و دانگ فنگ برای صادرات جهانی

در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۵، شرکت دانگ فنگ چین از راه‌اندازی یک جوینت ونچر جدید با زیرمجموعه صد در صدی نیسان خبر داد. این شرکت با سرمایه ثبت‌شده ۱ میلیارد یوان (معادل ۱۴۰ میلیون دلار) تأسیس شده؛ دانگ فنگ ۴۰ درصد (۴۰۰ میلیون یوان) و نیسان ۶۰ درصد (۶۰۰ میلیون یوان) از سرمایه را تأمین کرده‌اند. این شرکت مشترک مأموریت دارد تا عملیات صادرات خودروهای برقی نیسان از چین به سایر نقاط جهان را برعهده بگیرد و نقش مهمی در استراتژی جهانی‌سازی خودروهای برقی نیسان ایفا کند.

تشکیل شرکت مشترک نیسان و دانگ فنگ برای صادرات جهانی

سیاست جدید نیسان: تنوع محصولات و کاهش هزینه‌ها

نیسان اعلام کرده که قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی نخستین پیکاپ برقی خود را نیز در بازار چین معرفی کرده و مدل‌های هیبریدی شارژی (PHEV) بیشتری را عرضه نماید.

نیسان برنامه‌ای برای نوسازی کسب و کار خود تدوین کرده که شامل تعدیل ۲۰٬۰۰۰ نفر از پرسنل و ادغام ۱۷ کارخانه به ۱۰ واحد تولیدی است. این برنامه بخشی از طرح جامع نیسان برای تمرکز روی خودروهای برقی به عنوان محصولات اصلی آینده و بهینه‌سازی زنجیره تأمین جهانی محسوب می‌شود.

ویدیو های پیشنهادی

۴ Responses to “خودروهای تولیدی نیسان در چین از سال آینده به بازارهای بین‌المللی صادر می شوند”

  1. کوروش گفت:

    ماشینایی که از چین میاد اگر اینجوری باشه خوبه، یعنی خود شرکت به طور رسمی از خط تولید چین صادر کنه به کشورهای دیگه؛ این یعنی اون ماشین استانداردهای جهانی رو می‌تونه پاس کنه. ولی متاسفانه بسیاری از این ماشینایی که آوردن جزء صادراتی‌های چین نیست بلکه تولید شدن برای بازار خود چین، همین باعث میشه کیفیت‌شون تعریف آنچنانی نداشته باشه و عملا با همین فونیکس و فیدلیتی و امثالهم فرق خاصی نداشته باشه.

    ۲
    ۰
    • میعاد گفت:

      چین خیلی سفارشی تر از این حرفها کار میکنه! مثل همین تویوتا تقلبی هایی که شرکتهای عزیز ایرانی سفارش دادن کیفیتش از بازار چین هم پایینتر باشه اون موقع هم به سفارش ایران ماشین یکبار مصرف میسازن

      ۰
      ۰
  2. ناشناس گفت:

    ایران تولید دانگ فنگ دارد قیمت تقریبا ۱ میلیارد هست

    ۰
    ۰
  3. ناشناس گفت:

    مورد علاقه دلالان مملکت برای فروش کردن تو پاچه ملت.

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X