%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰

خودروی تیم آلمانی Audi در F1 برای سال ۲۰۲۶ رونمایی شد!

منتشر شده در 22 آبان 1404 ساعت 15:00
نویسنده علیرضا تمدنی
خودروی تیم آلمانی Audi در F1 برای سال 2026 رونمایی شد!

شرکت Audi در مراسمی در شهر مونیخ (Munich) آلمان، طرح رنگی مفهومی (concept) خود را برای اولین حضورش در رقابت‌های فرمول یک در سال ۲۰۲۶ معرفی کرد. این طرح شامل ترکیب رنگ‌های قرمز، نقره‌ای و مشکی است که با لوگوی چهار حلقه‌ای معروف آئودی (Audi) همراه شده و هویت این برند را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش آخرین خودرو، از زمان اعلام رسمی ورود آئودی  به F1  در سال ۲۰۲۲، این خودروساز آلمانی سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در زیرساخت‌های فنی انجام داده است از جمله ساخت و توسعه یک مرکز برای بخش unit power این خودرو در شهر  Neuberg آلمان، تجهیز مقر اصلی تیم در کشور سوئیس و در کنار تیم Sauber، و از همه مهم‌تر احداث یک مرکز فناوری جدید در شهر Bicester بریتانیا، زادگاه مسابقات F1، به منظور بهره‌مندی از تخصص موجود در منطقه  Motorsport Valley.

خودروی تیم آلمانی Audi در F1 برای سال 2026 رونمایی شد!

مدیران تیم آئودی (Audi)  تأکید کردند که طرح رونمایی‌شده صرفاً یک کانسپت است و ممکن است نسخه نهایی خودرو متفاوت باشد. با این حال، هدف اصلی این رونمایی ایجاد هیجان در میان طرفداران و نشان دادن تعهد جدی این برند شایسته آلمانی به پروژه Formula 1 است.

خودروی تیم آلمانی Audi در F1 برای سال 2026 رونمایی شد!

ورود شرکت خودروسازی آئودی (Audi) به F1 همزمان با اجرای قوانین جدید موتور در سال ۲۰۲۶ خواهد بود. این قوانین شامل افزایش استفاده از انرژی الکتریکی و سوخت‌های پایدار هستند. چنین تغییراتی فرصت مناسبی برای این خوروساز فراهم می‌کند تا توانایی‌های خود در زمینه خودروهای هیبریدی و الکتریکی را نشان دهد.

گابریل بورتولتو (Gabriel Bortoleto) که امسال اولین حضور خود را با تیم سائوبر (Sauber) تجربه کرد و نیکو هالکنبرگ (Nico Hulkenberg)، راننده باتجربه که تابستان امسال اولین سکوی خود در فرمول یک را در سیلورستون کسب کرد، به عنوان راننده‌های تیم آئودی به کار خود ادامه خواهند داد.

گابریل بورتولتو (Gabriel Bortoleto) که امسال اولین حضور خود را با تیم سائوبر (Sauber) تجربه کرد و نیکو هالکنبرگ (Nico Hulkenberg)، راننده باتجربه که تابستان امسال اولین سکوی خود در فرمول یک را در سیلورستون کسب کرد، به عنوان راننده‌های تیم آئودی به کار خود ادامه خواهند داد.

این دو راننده عصر چهارشنبه گذشته در یک رویداد اختصاصی در مونیخ و به همراه گرنوت دالنر (Gernot Dollner) مدیرعامل آئودی، در کنار ماتیا بنیوتو (Mattia Binotto) رئیس پروژه آئودی F1 و جاناتان ویتلی (Jonathan Wheatley) مدیر تیم، حضور داشتند تا همه جوانب برای ورود Audi به فرمول یک آماده باشد!

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X