%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰

دوم در لاس‌وگاس؛ اول در جدول لاندو نوریس در اندیشه قهرمانی فصل

منتشر شده در 02 آذر 1404 ساعت 13:06
نویسنده علیرضا تمدنی
دوم در لاس‌وگاس؛ اول در جدول لاندو نوریس در اندیشه قهرمانی فصل

هرچند مکس ورشتپن (Max Verstappen) با پیروزی در گرندپری لاس‌وگاس (Las Vegas)، کورس قهرمانی را حفظ کرد اما لاندو نوریس (Lando Norris) از مک‌ لارن با کسب سکوی دوم نشان داد که او به مانند یک انگلیسی زیرک قهرمانی فصل را نشانه رفته است! همچنین در این رقابت، جورج راسل (George Russell) سکو ی سوم را تصاحب کرد و اسکار پیاستری (Oscar Piastri) در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دوم در لاس‌وگاس؛ اول در جدول لاندو نوریس در اندیشه قهرمانی فصل

به گزارش آخرین خودرو، البته نوریس از جورج راسل عقب افتاده بود و تنها در دورهای پایانی از راننده مرسدس سبقت گرفت اما نتوانست چالشی برای ورشتپن ایجاد کند و در نهایت پس از مواجهه با یک مشکل دیرهنگام، با تقریباً ۲۱ ثانیه اختلاف ولی با حفظ صدرنشینی با اختلافی ۴۲ امتیازی نسبت به همین مکس! به خانه بازگشت.

دوم در لاس‌وگاس؛ اول در جدول لاندو نوریس در اندیشه قهرمانی فصل

کیمی آنتونلی (Kimi Antonelli) راننده جوان ایتالیایی در مراحل پایانی، پیاستری و چارلز لکلرک (Charles Leclerc) را که در حال شتابگیری بودند، مهار کرده بود اما یک جریمه پنج ثانیه‌ای به دلیل شروع اشتباه، آنتونلی را در رده‌بندی نهایی به جایگاه پنجم رسانید.

دوم در لاس‌وگاس؛ اول در جدول لاندو نوریس در اندیشه قهرمانی فصل

پیاستری پس از برخورد با Racing Bulls لیام لاوسون (Liam Lawson) در پیچ آغازین، تا جایگاه هفتم سقوط کرد ولی در نهایت در جایگاه چهارم قرار گرفت و این راننده استرالیایی اکنون با ۳۰ امتیاز اختلاف نسبت به نوریس در رده‌بندی قهرمانی در جایگاه دوم قرار دارد.

دوم در لاس‌وگاس؛ اول در جدول لاندو نوریس در اندیشه قهرمانی فصل

لکلرک مسابقه را در جایگاه ششم به پایان رساند و کارلوس ساینز (Carlos Sainz) با رانندگی حساب‌شده با ویلیامز به همراه ایزاک هاجار (Isack Hadjar) از تیم Racing Bulls به ترتیب، هفتم و هشتم شدند. ده راننده برتر توسط نیکو هالکنبرگ (Nico Hulkenberg) از تیم کیک سائوبر و لوئیس همیلتون (Lewis Hamilton) راننده فراری که با شروع مسابقه در انتهای جدول و استفاده از یک موقعیت اولیه روی لاستیک hard، امتیاز نهایی را کسب کرد، تکمیل شدند.

استبان اوکان و اولی بیرمن از تیم Haas امتیازی کسب نکردند و به همراه فرناندو آلونسو (Fernando Alonso) راننده آستون مارتین و یوکی سونودا (Yuki Tsunoda) از ردبول در جایگاه دهم الی چهاردهم قرار گرفتند.

پیر گسلی در شبی خسته کننده با خودروی آلپین در جایگاه پانزدهم، مسابقه را به پایان رسانید. لاوسون نیز پس از آسیب دیدن در دور دوم که نیاز به توقف در pit stop داشت، در جایگاه شانزدهم قرار گرفت و آلپین (Alpine) فرانکو کولاپینتو در رده‌بندی نهایی در جایگاه هفدهم ایستاد.

دوم در لاس‌وگاس؛ اول در جدول لاندو نوریس در اندیشه قهرمانی فصل

الکس آلبون (Alex Albon) پس از برخورد با همیلتون از مسابقه کناره‌گیری کرد در حالی که گابریل بورتولتو (Gabriel Bortoleto) و لنس استرول (Lance Stroll) هر دو پس از برخورد در پیچ شماره ۱ در دور آغازین، با آسیب دیدگی کناره‌گیری کردند و به اصطلاح DNF شدند.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X