فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰

رولزرویس لا رز نوار دراپتیل ، نمایش لطافت و ظرافت

منتشر شده در 31 مرداد 1402 ساعت 10:18
نویسنده سجاد کجوری

این مدل با الهام از رز سیاه باکارا، اولین مورد از چهار مدل سفارشی منحصر به فرد رولزرویس دراپتیل است و در کابین آن برای تزئین از ساعت اودمارس پیگه ( Audemars Piguet ) استفاده شده است.

رولزرویس از لا رز نوار  (La Rose Noire) دراپتیل رونمایی کرد، یک خودروی دراماتیک که کمپانی رولزرویس آن را یک داستان عاشقانه می خواند. این خودرو که در یک رویداد خصوصی در هفته خودروی مونتری به صاحبانش ارائه شد، از رز سیاه باکارا الهام گرفته شده است. رولزرویس می‌گوید این مدل عصاره تجربیاتی که توسط صاحبانش گرامی داشته می‌شود را نماد سازی می کند، کسانی که نمونه‌ ای از خبره بودن در بالاترین سطح هستند.

رنگ آمیزی خاص لا رز نوار

رنگ رولزرویس دراپتیل عشق واقعی نام دارد. براق و پیچیده، رنگ اناری تیره دارای درخشندگی مرواریدی است که بسته به نور، رنگ های متفاوتی به خود می گیرد. پنج لایه لاک شفاف از لایه پایه پیروی می کنند که هر کدام با رنگ قرمز کمی متفاوت ترکیب شده اند. رولزرویس بیان کرده است که تیمی از متخصصان برای ایجاد فرآیند رنگ آمیزی جدید برای این رنگ نیاز داشته است، تلاشی که بیش از ۱۵۰ بار انجام شد تا به نتیجه کامل برسد.

رولزرویس لا رز نوار دراپتیل

روکش تیره ای به نام Hydroshade به دلیل کیفیت مایع آن،  لایه براق را می پوشاند. یک الکترولیت کروم در طول فرآیند آبکاری وارد می‌شود تا پوششی تیره اما بازتابنده برای قطعات داخلی ایجاد کند. این روکش در سراسر فضای داخلی ادامه یافته و با دست صیقل داده می شود تا براقیت بالایی داشته باشد.

رولزرویس لا رز نوار دراپتیل

دراپتیل دارای یک سقف  با قابلیت جابجایی است که به گونه ای طراحی شده است تا دو ظاهر متمایز به آن بدهد. سقف بلند و کم شیب، به خودرو ظاهر یک کوپه دراماتیک را می دهد و دارای بخش شیشه ای الکتروکرومیک است که با لمس یک دکمه از حالت مات به تقریباً شفاف تبدیل می شود. هنگامی که سقف باز می شود، به یک رودستر سبک و روباز تبدیل می شود.

رولزرویس لا رز نوار دراپتیل

کابین رز سیاه

در داخل لا رز نوار  (La Rose Noire) دراپتیل، فضای داخلی رز سیاه ، سرنشینان خود را با ترکیبی عالی از صنعت و هنر احاطه می کند ، به ویژه استفاده از پارکت های خیره کننده و زیبا. این فضا با استفاده از ۱,۶۰۳ مثلث روکش چوب مشکی شکل گرفته است و بیانی انتزاعی از افتادن گلبرگ های رز را نشان می دهد. الگویی بسیار پیچیده و در هم که عمداً نا متقارن است زیرا مشتریان می‌خواستند که پراکندگی طبیعی و ارگانیک گلبرگ ها را نشان دهد.

رولزرویس لا رز نوار دراپتیل

قطعه مرکزی داشبورد یک ساعت لوکس یکپارچه ، طرح مفهومی Royal Oak 43 میلی متری از اودمارس پیگه است. با رنگ‌ های لا رز نوار  مطابقت دارد و دارای شمارنده های قرمز رنگ و یک قاب داخلی قرمز است و کنتراست روشنی را با صفحه مشکی که با قطعاتی به رنگ رودیوم تزئین شده است، ارائه می‌کند. مشتریان درخواست کردند که این ساعت باید قابلیت جابجا کردن و به دست کردن را داشته باشد. پس هنگام برداشتن ساعت، دیافراگم با یک سر پوش تیتانیومی پوشانده می‌شود که یک سکه طلای سفید با حکاکی گل رز را نشان می دهد.

رولزرویس لا رز نوار دراپتیل

لا رز نوار خط تولید سفارشی خودرو های دست ساز رولزرویس را ادامه می‌دهد و یکی از چهار محصول سفارشی منحصر به فرد دراپتیل است که سازنده قصد دارد بسازد. در عین حال، این شرکت همچنین در حال انتقال به ساخت وسایل نقلیه الکتریکی مانند اسپکتر جدید است.

رولزرویس لا رز نوار دراپتیل

گفتنی است که رولزرویس از لا رز نوار  (La Rose Noire) به پیشرانه ۶.۷۵ لیتری تویین توربوشارژ V12 مجهز است که توان تولید ۶۳۰ اسب بخار را دارد. پیش بینی می شود این اثر هنری قیمتی در محدوده ۲۵ میلیون دلار داشته باشد. با این حساب محصول جدید رولزرویس یکی از گران قیمت ترین خودروهای جهان است.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X