%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰

رووی D5X پلاگین هیبرید روانه بازار شد

منتشر شده در 03 خرداد 1403 ساعت 13:00
نویسنده سجاد کجوری
رووی D5X پلاگین هیبرید

رووی (Roewe) مدل D5X را ۲۰ می با قیمتی بین ۱۶,۵۵۰ تا ۲۰,۳۰۰ دلار برای فروش ارائه کرد. این خودرو که به عنوان یک شاسی بلند کلاس A+ معرفی می شود، می تواند به عنوان معادل SUV سدان رووی D7 دیده شود. به این ترتیب، این اولین شاسی بلند مجهز به سیستم سوپر هیبریدی DMH نسل چهارم رووی است. D5X فقط به عنوان پلاگین هیبرید در دسترس است و چهار مدل مختلف دارد که به شرح زیر است:

نسخه Freelance  16550 دلار آمریکا

نسخه Deluxe  17960 دلار آمریکا

نسخه Ultimate  19300 دلار آمریکا

نسخه Tech  20300 دلار آمریکا

برای مدت زمان محدودی برای افرادی که مبلغ ۱۵۰ دلار سپرده گذاری کنند، برای هر مدل تخفیف ۱۴۰۰ دلاری وجود دارد. علاوه بر این شش مشوق هم برای جذب خریداران وجود دارد.

طراحی و کابین Roewe D5X

به طور کلی طراحی خودرو با زبان طراحی جدید ناب و ظریف سازگار است و ظاهرا الهاماتی از معماری کلاسیک چینی گرفته شده است. در قسمت جلو یک جلو پنجره بسته وجود دارد که تنها توسط یک ورودی هوا در زیر سپر شکسته شده است. دستگیره های درب مخفی در طرفین خودرو وجود دارند.

ابعاد خودروی جدید ۴۷۰۰، ۱۸۹۰ و ۱۶۶۴ میلی متر است و فاصله بین دو محور آن ۲۷۶۵ میلی متر است و بسته به نسخه انتخابی با رینگ های ۱۹ یا ۲۰ اینچی عرضه می شود.

کابین Roewe D5X

فضای داخلی رووی D5X از جنس جیر بهره می برد و کاملا هوشمند به نظر می رسد و به لطف سقف پانوراما روشن است. یک صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی با صفحه پشت کیلومتر و صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی وجود دارد. یک سیستم رابط هوشمند جدید Zebra (Banma) ، به ترکیب تلفن و سیستم ناوبری خودرو کمک می کند و امکان ارسال اطلاعات ناوبری به ماشین را با یک کلیک می دهد. راننده از ویژگی های دستیار رانندگی L2 بهره می برد.

نمای پشت Roewe D5X

مشخصات فنی Roewe D5X

رووی D5X پلاگین هیبرید از نسل چهارم چیزی که رووی به آن سیستم سوپر هیبریدی DMH (هیبریدی دو حالته) می گوید استفاده می کند. این سیستم می تواند اصل و نسب خود را در نسل اول مورد استفاده در e550 در سال ۲۰۱۳ بیابد. در آخرین شکل خود از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ هیبریدی 15FKE استفاده می کند که حداکثر قدرت آن ۱۴۷ اسب بخار (۱۱۰ کیلو وات) است. همچنین یک موتور الکتریکی در جلو با حداکثر توان ۱۵۳ کیلو وات (۲۰۵ اسب بخار) نصب شده است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۶.۹ ثانیه است. گفته می شود برد پیمایشی در حالت تمام الکتریکی ۱۳۵ کیلومتر (بر اساس استاندارد CLTC) به همراه برد پیمایشی ترکیبی ۱۳۰۰ کیلومتر است.

نمای جلو Roewe D5X

موتور 15FKE مورد استفاده در سیستم نسل چهارم بازده حرارتی ۴۳ درصد دارد و سیستم  پلاگین هیبرید نیز از بسته باتری ۲۱.۵ کیلو وات ساعتی استفاده می کند. طی آزمایشی که در اوایل سال جاری در جزیره هاینان انجام شد، این خودرو برد پیمایشی ترکیبی ۱۶۲۱ کیلومتری با میانگین مصرف سوخت ۳.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر داشت که به طور قابل توجهی بهتر از رقم رسمی (بر اساس استاندارد CLTC) 5.257 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

سایک (SAIC) ادعا می کند که رووی (Roewe) مدل D5X دارای نسل جدید قفسه بدنه فوق العاده با استحکام است. این خودرو سه بار تست تصادف ایمنی شدید موسسه تحقیقات خودرو چین را تکمیل کرده است.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X