ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰

رووی D7 ؛ سدان جذاب سایک با ظاهری متفاوت

منتشر شده در 20 مهر 1402 ساعت 11:36
نویسنده سجاد کجوری
رووی D7 ؛ سدان جذاب سایک با ظاهری متفاوت

رووی D7 که به تازگی معرفی شده است ، در دو نسخه پلاگین هیبرید و الکتریکی ارائه می شود. سدانی که چهره متفاوت و مدرنی دارد.

اخیراً سدان رووی D7، محصول رووی (Roewe)، که به تازگی معرفی شده به نمایندگی ها در چین رسیده است و سفارشات قبل از عرضه آن برای رزرو باز شده است. طبق گفته کمپانی، تاریخ عرضه رسمی آن انتظار می رود ۸ نوامبر باشد. مدل پلاگین هیبریدی (DMH –  هیبرید با موتور های دو گانه) از حدود ۱۷۸۰۰ دلار آمریکا شروع می شود، در حالی که مدل الکتریکی با برد ۵۱۰ کیلومتر بین ۲۰۶۰۰ تا ۲۱۹۰۰ دلار آمریکا قیمت دارد و مدل الکتریکی با برد ۶۱۰ کیلومتر، قیمتی بین ۲۳۰۰۰-۲۵۰۰۰ دلار آمریکا دارد.

رووی D7 ؛ سدان جذاب سایک با ظاهری متفاوت

رووی یک برند تحت سایک (SAIC) است. رووی D7 اولین مدل تحت سری “D” ، سری محصولات انرژی های نو رووی به عنوان بخشی از “برنامه اقدام سه ساله برای توسعه خودرو های انرژی های نو” سایک است که در ۱۸ آپریل منتشر شد.

طراحی رووی D7

رووی D7 هیبریدی دارای دریچه های هوای مشکی شده در دو طرف قسمت پایینی سپر جلو است. مدل های الکتریکی بر اساس پلت فرم تمام الکتریکی سایک طراحی شده اند و دارای طراحی جلو پنجره بسته با چراغ های جلو باریک تر در مقایسه با مدل هیبریدی هستند. قسمت عقب با یک اسپویلر دم اردکی تزئین شده است و با چراغ های عقب قوسی شکل عرضه می شود.

رووی D7 هیبریدی که به عنوان یک سدان متوسط ​​تا بزرگ در نظر گرفته می شود ، دارای ابعاد ۴۸۹۰/۱۸۷۲/۱۵۱۰ میلی متر، با فاصله بین دو محور ۲۸۱۰ میلی متر است که ۱۸ میلی متر پهن تر از نسخه الکتریکی است. مدل هیبریدی از دستگیره های درب معمولی استفاده می کند. هر دو مدل بر روی رینگ های پنج پره و ۱۷/۱۸ اینچی سوار هستند. ضریب درگ خودرو ۰.23Cd است.

داخل کابین رووی D7

فضای داخلی دارای طرح دو نمایشگری متشکل از یک صفحه پشت کیلومتر ۱۲.۳ اینچی فول ال سی دی و یک صفحه کنترل مرکزی ۱۲.۳ اینچی تعبیه شده با تراشه مدیاتک است. کنسول مرکزی با مواد نرم پوشیده شده است. صندلی ها با جنس جیر پوشیده شده هستند و با طراحی لحافی تزئین شده اند. صندلی های جلو گرم کن دارند و صندلی راننده از تنظیم برقی ۱۰ جهته و سرد کن پشتیبانی می کند. علاوه بر این، رووی D7 با سیستم دستیار رانندگی پیشرفته سطح ۲ عرضه می شود.

رووی D7 ؛ سدان جذاب سایک با ظاهری متفاوت

مشخصات فنی رووی D7

مدل هیبریدی از یک موتور ۱.۵ لیتری با حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار (۸۰ کیلو وات) و راندمان حرارتی ۴۳ درصد استفاده می کند. حداکثر قدرت موتور الکتریکی ۸۰ اسب بخار (۶۰ کیلو وات) است. مصرف سوخت ۴.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و برد پیمایشی در حالت تمام الکتریکی ۱۲۵ کیلومتر است و برد جامع به ۱۴۰۰ کیلومتر می رسد.

رووی D7 ؛ سدان جذاب سایک با ظاهری متفاوت

علاوه بر این، هر دو مدل الکتریکی مجهز به یک موتور سنکرون آهنربای دائمی هستند که در نسخه های با توان کم و توان بالا با حداکثر توان به ترتیب ۱۹۴ اسب بخار (۱۴۵ کیلو وات) و ۲۰۷ اسب بخار (۱۵۵ کیلو وات) موجود است. برد پیمایشی به ترتیب ۵۱۰ کیلومتر و ۶۱۰ کیلومتر و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت فقط ۶.۳ ثانیه است.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X