%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰

رپید رانر، عضو جدید نیسان در مهمانی آفرودی‌ها

منتشر شده در 16 آذر 1404 ساعت 13:56
نویسنده سجاد امانیان

نیسان در جدیدترین پروژه افترمارکتی اش به سراغ پیکاپ فرانتیر رفته و آن را به یک هیولای بیراهه نوردیِ جذاب تبدیل کرده است.

اگر عاشق گشت و گذار در هوای باز به سبک خودروهای جیپ هستید به «رپید رانر» سلام کنید. نیسان در جدیدترین پروژه افترمارکتی اش به سراغ پیکاپ فرانتیر رفته و آن را به یک هیولای بیراهه نوردیِ جذاب تبدیل کرده است. شاید به اندازهٔ «ریسینگ پاترول» کریس فورسبرگ سریع نباشد، ولی فرانتیر رپید رانر یک هیولاست که برای بازی روی هر مسیر خاکی که جلویش بگذارید آماده‌ست. نیسان مهمانی را با ارتقای زیربندی این پیکاپ شروع می‌کند. تیم از قطعات تعلیق قوی‌تر نیسان تایتان قرض می‌گیرد و کل اکسل عقب را با تایتان جابه‌جا می‌کند. این فرانتیر به لطف ۲ اینچ لیفت بدنه، قطعات سفارشی بیلشتاین و لاستیک‌های غول‌پیکر ۳۷ اینچی تنومندتر به نظر می رسد.

طراحی خاص

رپید رانر، عضو جدید نیسان در مهمانی آفرودی‌ها

نیسان مدل رپید رانر را به رینگ‌های ۱۷ اینچی پروتوتایپ نیسمو مجهز کرده که دور آن‌ها لاستیک‌های ۳۷ اینچی یوکوهاما جئولندر گل درشت پیچیده شده. هر چند این حجم زیاد گوشته لاستیک برای یک پیکاپ میان‌ سایز زیاد است اما بالا رفتن از موانع مختلف و مسیرهای ناهموار مثل آب خوردن خواهد بود.

آماده برای طبیعت گردی

واضح است که راننده رپید رانرعاشق هوای تازه است؛ به همین دلیل نیسان درهای قدیمی و معمولی را دور انداخته و درهای لوله ای شکل را جایگزین کرده تا لذت خاک بازی تنها مختص رنگلر سواران نباشد. حال که صحبت از خاک شد، باید اشاره کرد که صندلی ها روکش های ضدآب دارد و نیسان به خوبی از داخل کابین خودرو محافظت کرده است.

بیرون از کابین، نیسان فرانتیر را برای حمل وسایل ماجراجویی مجهز کرده؛ یک باربند بلند تخت با یک رک کم‌حجم جفت‌وجور شده و استایل پیکاپ را همچنان جذاب نگه داشته است. بعلاوه، رکِ سقف نورهای جانبی و لایت‌بار روبه‌جلو دارد؛ برای مواقعی که مسیر مانند داخل شهر روشن نیست!

رپید رانر، عضو جدید نیسان در مهمانی آفرودی‌ها

بالای سر راننده فضای کافی برای چهار کایاک وجود دارد. همچنین، کشوهایی که برای نگهداری وسایل کاربردی است. از نظر برق هم مشکلی نخواهد بود چون پیکاپ یک مجموعه پنل خورشیدی نیسمو دارد؛ عجیب است که پنل ها دقیقا زیر کایاک ها نصب شده اند، بنابراین برای شارژ پنل ها مدتی را در رودخانه شناور باشید! به هر حال همینکه خودرو به چند پک باتری مجهز شده خیالتان راحت است.

بعد از طبیعت گردی و کایاک سواری هم نگران چیزی نباشید چراکه رپید رانر کیت دوش نیسمو را به رک تخت وصل کرده است.

یک آفرودر بی عیب و نقص

رپید رانر، عضو جدید نیسان در مهمانی آفرودی‌ها

در کل، این هیولا کاملاً‌ آماده‌ست که پا را فراتر از مسیرهای معمولی بگذارد؛ سپرهای جلو و عقب عضلانی می‌خواهید؟ و یا اسنورکل نیسمو برای عبور از آب؟ گل‌گیرهای پهن‌تر برای پوشش چرخ‌ها چطور؟ همگی را داریم. بعلاوه، ترکیب تعلیق بیلشتاین/تایتان مثل یک دستور آشپزی موفقیت آفرود می‌ماند.

به نظر می‌رسد نیسمو خیلی از این قطعات را در آینده (و یا از همین الان) به‌عنوان افزونه برای مالکین نیسان عرضه کند. البته نمایندگی محلی‌ شما احتمالاً اکسل عقب تایتان را برایتان تعویض نمی‌کند؛ حیف! ولی دیدن اینکه یک فرانتیر با تایر ۳۷ اینچی چقدر زیبا به نظر می‌رسد، مالکین را وادار می‌کند که چطور یک ترکیب مشابه بسازند. اگر نگاهی به بازار فرانتیر بندازید، می‌بینید طرفداران دوآتیشه مدت‌هاست که قطعات تایتان را روی خودرویشان سوار می‌کنند.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X