%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰

زمانگیری هیجان انگیز اسپانیا و دوباره مک‌لارن‌ های مهار نشدنی !

منتشر شده در 11 خرداد 1404 ساعت 12:00
نویسنده علیرضا تمدنی
زمانگیری هیجان انگیز اسپانیا و دوباره مک‌لارن‌ های مهار نشدنی !

اسکار پیاستری از کسب مقام اول در زمانگیری اسپانیا مقابل هم‌تیمی خودش، لاندو نوریس، در ثانیه‌های پایانی بسیار خوشحال بود و نوریس اشتباهات کوچک را عامل از دست دادن pole position می‌داند.

زمانگیری هیجان انگیز اسپانیا و دوباره مک‌لارن‌ های مهار نشدنی !

نوریس پس از دورهای ابتدایی Q3 به عنوان pole sitter قطعی شناخته می‌شد چرا که این راننده بریتانیایی پیش از پیاستری، مقام اول موقت را کسب کرده بود. با این حال، در لحظات پایانی، روند مسابقه به نفع صدرنشین فعلی مسابقات تغییر کرد زیرا پیاستری با سرعت عمل بیشتری به مسیر خودش ادامه داد – تلاشی که نوریس نتوانست آن را شکست دهد – و پیاستری متعاقباً با اختلاف ۰.۲۰۹ ثانیه از خودروی دیگر از خط پایان عبور کرد و pole position را کسب کرد. پیاستری گفت: «من بسیار خوشحالم. تا اینجا آخر هفته خوبی بوده است. شروع خوبی نداشتیم، کمی مشکل داشتیم اما فکر می‌کنم روز جمعه علت کندی ماشین را پیدا کردیم و امروز (شنبه) ماشین عملکرد خیلی خوب داشته است.»

زمانگیری هیجان انگیز اسپانیا و دوباره مک‌لارن‌ های مهار نشدنی !

بعد از مک‌لارن ها، در رده‌های دوم و سوم مکس ورشتپن و جورج راسل قرار گرفتند شود که البته در پایان Q3 دقیقاً زمان یکسانی را ثبت کردند (۱:۱۱.۸۴۸). در رتبه پنجم لوئیس همیلتون از فراری قرار گرفت تا این تیم نماینده‌ای در بین ۵ راننده اول داشته باشد. کیمی آنتونلی با عملکردی خیره کننده رتبه ششم را به خودش و تیم مرسدس اختصاص داد. چارلز لکرلک راننده دیگر فراری با عملکردی ناامید کننده در رتبه هفتم، گسلی از آلپین با زمان ۱:۱۲.۱۹۹ رتبه هشتم را کسب کرد. راننده تازه‌کار Racing Bulls هاجار مسابقه را از رتبه نهم آغاز خواهد کرد و آلونسو اسپانیایی در کشور خودش رتبه دهم را باوجود دورهایی خیره کننده در ابتدای Q3 بدست آورد تا ۱۰ رتبه نخست را تکمیل کرده باشند.

زمانگیری هیجان انگیز اسپانیا و دوباره مک‌لارن‌ های مهار نشدنی !

الکس آلبون از ویلیامز، بورتلتو از Kick Sauber و لاسون از Racing Bulls رتبه های ۱۱ الی ۱۳ را بدست آورند. لانس استرول کانادایی با زمان ۱:۱۳.۰۵۸ در رده چهاردم قرار گرفت و پشت‌ سر او، اولی بیرمن تازه کار مسابقه را start می‌زند. راننده کهنه‌کار Kick Sauber یعنی هالکنبرگ در رتبه ۱۶، اکان از Haas رتبه ۱۷ و کارلوس ساینز دیگر راننده اسپانیایی از تیم Williams با عملکردی کاملا ضعیف و دور از انتظار در رتبه نازل ۱۸ و فقط جلوتر از کلاپینتو از آلپین قرار گرفت. در انتها و در رتبه ۲۰ هم یوکی سونادا از ردبول قرار گرفت تا همچنان راننده دوم این تیم عملکرد بسیار ضعیفی با وجود داشتن یکی از سریعترین ماشین‌های این فصل را داشته باشد.

گفتنی است مسابقه اصلی اسپانیا در روز ۱شنبه مورخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۴ در ساعت ۱۵ به وقت محلی (اسپانیا) برگزار خواهد شد که شما عزیزان را از طریق آخرین خودرو در جریان کامل آن قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

زمانگیری هیجان انگیز اسپانیا و دوباره مک‌لارن‌ های مهار نشدنی !
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X