%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰

زمانگیری و اسپرینت برزیل ؛ همه راه‌ها به لاندو نوریس ختم می‌شوند!

منتشر شده در 18 آبان 1404 ساعت 16:06
نویسنده علیرضا تمدنی
زمانگیری و اسپرینت برزیل ؛ همه راه‌ها به لاندو نوریس ختم می‌شوند!

لاندو نوریس (Lando Norris) در سائوپائولو با پیشتازی نسبت به آنتونلی و لکلرک، جایگاه اول را با زمان ۱ دقیقه و ۹ ثانیه و ۵۱۱ هزارم ثانیه از آن خود کرد در حالی که ورشتپن با خروج شوکه‌کننده از Q1، جایگاه نازل ۱۶ را کسب کرد! کیمی آنتونلی (Kimi Antonelli) از تیم مرسدس نزدیکترین رقیب لاندو در جایگاه دوم بود، زمان راننده ایتالیایی ۰.۱۷۴ ثانیه کندتر از زمان نوریس بود، در حالی که چارلز لکلرک (Charles Leclerc) از تیم فراری با عملکرد خوبی که داشت، جایگاه سوم را از آن خود کرد.

به گزارش آخرین خودرو، پیاستری (Piastri) مجبور شد به جایگاه چهارم بسنده کند در حالی که روز مثبتی برای ریسینگ‌ بولز (Racing Bulls) بود زیرا ایزاک هاجار و لیام لاوسون به ترتیب پنجم و هفتم شدند. جورج راسل از تیم مرسدس در جایگاه ششم بین آنها قرار گرفت، اولی بیرمن از تیم Haas، پیر گسلی از تیم آلپین (Alpine) و نیکو هالکنبرگ از تیم Kick Sauber به جمع ۱۰ نفر برتر زمانگیری راه یافتند.

لوئیس همیلتون (Lewis Hamilton) با عملکردی ضعیف، نتوانست جایگاه بهتری از سیزدهم پیدا کند. فرناندو آلونسو از استون مارتین و الکس آلبون از ویلیامز (Williams)، قبل از قهرمان هفت دوره مسابقات جهانی، در جایگاه‌های یازدهم و دوازدهم قرار گرفتند و هم‌ تیمی‌ هایشان، لنس استرول (Lance Stroll) و کارلوس ساینز، در جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم قرار گرفتند.

زمانگیری و اسپرینت برزیل ؛ همه راه‌ها به لاندو نوریس ختم می‌شوند!

خبر مهم از مرحله زمانگیری، خروج ورشتپن راننده تیم ردبول در جایگاه شانزدهم بود در حالی که هم‌ تیمی‌ اش یعنی یوکی سونودا، نیز در جایگاه نوزدهم، زودتر از موعد از دور مسابقات زمانگیری خارج شد. استبان اوکان (Esteban Ocon) از تیم هاس و فرانکو کولاپینتو از تیم آلپین به ترتیب در جایگاه‌های هفدهم و هجدهم بین این دو راننده قرار گرفتند در حالی که تیم Kick Sauber نتوانست ماشین گابریل بورتولتو (Gabriel Bortoleto) را پس از تصادف روز گذشته آماده رقابت کند و او در جایگاه بیستم قرار گرفت.

شایان ذکر است در مرحله sprint نیز لاندو نوریس در یک مسابقه پر از هیجان به پیروزی رسید. این راننده تیم مک‌ لارن، کیمی آنتونلی (Kimi Antonelli) از تیم مرسدس را در مسابقه‌ای که شاهد تصادف زودهنگام دیگر راننده تیم مک‌ لارن یعنی اسکار پیاستری، بود، شکست داد. جورج راسل از تیم مرسدس در جایگاه سوم قرار گرفت و به دنبال او، ورشتپن، لکرلک، آلونسو، همیلتون و گسلی به ترتیب در رتبه‌های چهارم الی هشتم قرار گرفتند.

تصویر ۶

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X