%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰

زمانگیری گرندپری سنگاپور؛ راسل و مرسدس هم خودی نشان دادند!

منتشر شده در 13 مهر 1404 ساعت 12:00
نویسنده علیرضا تمدنی

جورج راسل (George Russell) در طول جلسه تعیین خط گرندپری سنگاپور که شنبه شب برگزار شد، به طرز درخشانی در صدر جدول قرار گرفت. او با پشت سر گذاشتن چند دور خیره‌کننده در Q3، جایگاه pole position گرندپری سنگاپور را از آن خود کرد و در پیست خیابان مارینابی (Marina Bay)، مکس ورشتپن (Max Verstappen) و اسکار پیاستری (Oscar Piastri) را پشت سر گذاشت.

به گزارش آخرین خودرو، راسل در دور آخر تعیین خط، با زمان ۱ دقیقه و ۲۹.۱۵۸ رسید و با وجود تلاش‌های سایر رانندگان، هیچ یک از رقبایش پاسخی نداشتند، به این معنی که این راننده بریتانیایی برای دومین بار در این فصل و پس از گرندپری کانادا در ماه ژوئن، از ابتدای خط مسابقه start خواهد زد.

زمانگیری گرندپری سنگاپور؛ راسل و مرسدس هم خودی نشان دادند!

ورشتپن، راننده تیم ردبول، پس از اینکه با ۰.۱۸۲ ثانیه اختلاف نسبت به راسل در جایگاه دوم قرار گرفت و ظاهراً در دور آخر خود با ترافیک مواجه شده بود، با ناامیدی در رادیو مثل همیشه فحش و دشنام داد و پیاستری راننده مک‌لارن، در جایگاه سوم بالاتر از مرسدس نقره‌ای کیمی آنتونلی و هم‌تیمی‌اش لاندو نوریس قرار گرفت. فراری‌ها سرعت لازم برای مبارزه برای کسب صدرنشینی را نداشتند و در جایگاه‌های ششم (همیلتون) و هفتم (لکرلک) قرار گرفتند.

زمانگیری گرندپری سنگاپور؛ راسل و مرسدس هم خودی نشان دادند!

ایزاک هاجار (Isack Hadjar) یکی از ستاره‌های مرحله زمانگیری بود که ماشین ریسینگ بولز را به جایگاه هشتم رساند، در حالی که اولی بیرمن از تیم هاس (Haas) و فرناندو آلونسو از استون مارتین نیز در رسیدن به جایگاه‌های نهم و دهم عملکرد چشمگیری داشتند. نیکو هالکنبرگ با پشت سر گذاشتن برخی از مراحل دشوار اخیر مرحله دور تمرینی، چالش تیم کیک سائوبر را رهبری کرد و با کنار زدن الکس آلبون و کارلوس ساینز از ویلیامز، جایگاه یازدهم را در جدول رده‌بندی به دست آورد.

زمانگیری گرندپری سنگاپور؛ راسل و مرسدس هم خودی نشان دادند!

لیام لاوسون از تیم ریسینگ بولز (Racing Bulls) به خوبی از تصادفات در FP2 و FP3 رهایی یافت و به Q2 رسید و برای کسب جایگاه Q3 تلاش کرد اما در نهایت مجبور شد به رتبه چهاردهم و بالاتر از یوکی سونودا که پیشرفت اخیرش در ردبول هنوز به سنگاپور منتقل نشده است، بسنده کند. گابریل بورتولتو با اختلاف چند صدم از پیوستن به راننده دیگر سائوبر یعنی هالکنبرگ، در Q2 بازماند و در جایگاه شانزدهم نسبت به دیگر راننده آستون مارتین (Aston Martin) یعنی لنس استرول، قرار گرفت که البته استرول نیز در مقایسه با هم‌تیمی‌اش که دو بار قهرمان جهان شده (آلونسو) عملکرد ضعیفی داشت.

تیم آلپاین جلسه تعیین خط دشوار خود را در مسیر رسیدن به جایگاه هجدهم و بیستم به ترتیب با فرانکو کولاپینتو و پیر گسلی (که راننده فرانسوی در اواخر Q1 از پیست خارج شد) پشت سر گذاشت، در حالی که استبان اوکان (Esteban Ocon) راننده تیم هاس در جایگاه نوزدهم قرار گرفت.

زمانگیری گرندپری سنگاپور؛ راسل و مرسدس هم خودی نشان دادند!

شایان ذکر است که مسابقه اصلی در روز یکشنبه به تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۲۵ برگزار خواهد شد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X