ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰

شاسی بلند لوکس IM LS9 با دوش صحرایی و ۱۵۰۸ کیلومتر برد حرکتی وارد بازار می‌شود

منتشر شده در 18 آبان 1404 ساعت 12:00
نویسنده سعید علیپور
شاسی بلند لوکس IM LS9 با دوش صحرایی و ۱۵۰۸ کیلومتر برد حرکتی وارد بازار می‌شود

شرکت IM Motors خود را برای تحویل شاسی بلند پرچمدار LS9 آماده می‌کند. پیش‌فروش این خودرو از ۴ نوامبر آغاز شده و تنها در ۳۰ دقیقه نخست بیش از ۸۰۰۰ نفر برای خرید آن اقدام کرده‌اند. این شاسی بلند چینی از مشخصات قابل توجهی برخوردار بوده و سعی دارد با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوت، نظر مشتریان را به خود جلب کند.

قیمت‌گذاری و جایگاه بازار

قیمت اولیه نسخه‌های مختلف IM LS9 برای مدت محدود بین ۳۳۶,۹۰۰ تا ۳۶۶,۹۰۰ یوان (حدود ۴۶,۸۰۰ تا ۵۱,۰۰۰ دلار) تعیین شده است. این خودروی درشت‌اندام بر پایه پلتفرم هیبریدی ۸۰۰ ولتی توسعه یافته و با برد ترکیبی ۱۵۰۸ کیلومتر، امکانات دیجیتال پیشرفته و طراحی مدرن، در رده‌ شاسی بلندهای لوکس برقی قرار می‌گیرد.

IM LS9

طراحی ظاهری؛ ترکیب جسارت و آینده‌نگری

شاسی بلند IM LS9 از جدیدترین زبان طراحی این برند بهره می‌برد که شامل نمای جلوی بسته، نوار نورانی یکپارچه سرتاسری عرض خودرو و چراغ‌های جلوی L شکل می‌شود. سپر جلو دارای ورودی‌های هوای پهن و دریچه‌های دینامیک است که هم به تهویه و هم به آیرودینامیک خودرو کمک می‌کنند.

اما شاخص‌ترین ویژگی در نمای بیرونی، سیستم نور دهی هوشمند فوق‌ عریض (Ultra-Wide Smart Projector Light) است که به گفته IM Motors می‌تواند فضایی به وسعت ۸۰۰۰ متر مربع را روشن کند؛ یعنی تقریباً به ‌اندازه زمین یک ورزشگاه کوچک.

طراحی ظاهری IM LS9

کابین لوکس با فناوری‌های نسل آینده

شاسی بلند LS9 از یک کابین دیجیتال پیشرفته سود می‌برد. داشبورد این خودرو در قسمت میانی میزبان یک صفحه نمایش ۲۷.۱ اینچی با وضوح 5K است. در کنار این نمایشگر بزرگ، یک نمایشگر نمایشگر ۱۵.۶ اینچی هم برای سرنشین جلو نصب شده تا محیطی کاملاً مدرن ایجاد شود. این خودرو همچنین اولین محصول IM است که به سیستم صوتی حرفه‌ای بنگ اند اولوفسن (B&O) تجهیز شده و از صندلی‌هایی با ماساژور مکانیکی 4D سود می‌برد.

چیدمان صندلی‌ها به‌ صورت شش ‌نفره (۲+۲+۲) طراحی شده و ردیف دوم از نمایشگر سقفی ۲۱.۵ اینچی برخوردار است. صندلی‌های مستقل این ردیف دارای تهویه، گرم‌کن و ماساژ هستند تا تجربه‌ای مشابه پرواز فرست ‌کلاس ارائه دهند.

شاسی بلند لوکس IM LS9 با دوش صحرایی و ۱۵۰۸ کیلومتر برد حرکتی وارد بازار می‌شود

دوش صحرایی داخلی؛ ایده‌ای متفاوت برای ماجراجویان

بدون تردید عجیب‌ترین و در عین‌ حال جذاب‌ترین ویژگی IM LS9، دوش صحرایی آن است. این دوش به پشت خودرو اضافه می‌شود. برای این کار هنگام باید درب صندوق را باز و یک چادر مخصوص را به آن متصل کرد. شیر دوش هم به یک مخزن ۱۰ لیتری وصل می‌شود. این آب با المنت ۱۲۰۰ واتی ظرف ۱۰ دقیقه به دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. اگرچه حجم آب تنها برای حدود یک دقیقه دوش گرفتن سبک کافی است، اما برای شست‌ و شوی سریع پس از فعالیت‌های خارج از شهر کاملاً کاربردی خواهد بود.

IM LS9

پیشرانه و سیستم حرکتی شاسی بلند IM LS9

نیروی مورد نیاز IM LS9 توسط پیشرانه موسوم به Stellar تأمین می‌شود. این پیشرانه شامل موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ و موتورهای الکتریکی است و در مجموع توانایی تولید ۳۹۰ کیلووات (۵۲۳ اسب بخار) قدرت و ۶۷۰ نیوتن‌ متر گشتاور را دارد. با اتکا به این پیشرانه قدرتمند، شتاب صفر تا صد حدود ۴ ثانیه زمان می‌برد. ناگفته نماند موتور بنزینی این پیشرانه نقش یک ژنراتور و افزایش‌دهنده برد حرکتی را ایفا می‌کند و ارتباط مکانیکی با چرخ‌ها ندارد.

دو بسته باتری ۵۲ و ۶۶ کیلووات‌ ساعتی برای شاسی بلند IM LS9 در نظر گرفته شده؛ بیشترین برد حرکتی در حالت تمام برقی به ۴۰۲ کیلومتر می‌رسد، برد ترکیبی هم با ۱۵۰۸ کیلومتر برابر است. پلتفرم ۸۰۰ ولتی سیلیکون کاربید نیز شارژ سریع و بهره‌وری بالا را تضمین می‌کند.

شاسی بلند لوکس IM LS9 با دوش صحرایی و ۱۵۰۸ کیلومتر برد حرکتی وارد بازار می‌شود

پویایی و فناوری رانندگی خودکار

شاسی بلند IM LS9 به سیستم شاسی دیجیتال Lynx 3.0، تعلیق بادی هوشمند دوحجمی و فرمان‌پذیری چهارچرخ با زاویه ۲۴ درجه تجهیز شده که نتیجه آن شعاع گردش ۴.۹۵ متری است. برای رانندگی خودکار، این شاسی بلند پیشرفته از سیستم لایدار با وضوح ۵۲۰ خط و برد ۳۰۰ متری بهره می‌برد. همچنین، تراشه قدرتمند Nvidia Thor وظیفه پردازش داده‌ها را بر عهده دارد تا خودرو بتواند سیستم کمک ‌راننده سطح ۲ با سخت‌ افزار سطح ۳ را ارائه دهد.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X