%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰

فراری ۸۱۲ سوپر فست نویتک با ۸۲۸ اسب بخار قدرت

منتشر شده در 05 مهر 1402 ساعت 11:21
نویسنده سجاد کجوری
فراری 812 سوپر فست

فراری ۸۱۲ سوپر فست نویتک جدیدترین نسخه ارتقا یافته توسط Novitec است که ظاهری بسیار جذاب دارد و ۸۲۸ اسب بخار ارائه می دهد.

نویتک (Novitec) فقط سه ابر خودروی منحصر به فرد فراری ۸۱۲ سوپر فست ساخته است. این متخصص تیونینگ، این خودرو ها را که دارای بدنه عریض تر و یک پیشرانه ارتقا یافته که قدرت بیشتری را تولید می کند هستند به فروش رسانده است.

مشخصات فنی فراری ۸۱۲ سوپر فست نویتک

فراری ۸۱۲ سوپرفست N-Largo S نویتک ، دارای موتور ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی این برند است. نویتک الکترونیک و نرم افزار موتور را اصلاح کرد و خروجی آن را به ۸۲۸ اسب بخار (۶۱۸ کیلو وات) و ۵۵۳ پوند فوت (۷۵۱ نیوتن متر) گشتاور افزایش داده است.

فراری 812 سوپر فست نویتک با 828 اسب بخار قدرت

۸۱۲، در حالت فابریک (بدون تیونینگ)، ۷۸۹ اسب بخار قدرت و ۷۱۸ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. افزایش خروجی، این کوپه را در ۲.۸ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رساند و نویتک حداکثر سرعت خود را به  345 کیلومتر در ساعت افزایش می دهد. موتور از طریق یک اگزوز جدید نویتک با عملکرد بالا ، با یا بدون سوپاپ های پروانه ای کنترل شده فعال تنفس می کند. همچنین این اگزوز به صورت فولاد ضد زنگ یا Inconel موجود است.

فراری 812 سوپر فست

تغییرات ظاهری

رینگ های نویتک  NF 11 N-Largo S توسط Vossen به صورت سفارشی ساخته شده اند، رینگ های جلو ۲۱ اینچی و عقب ۲۲ اینچی هستند. رینگ ها دارای طراحی پره های دوبل هستند. فنر های اسپرت سفارشی ارتفاع سواری فراری را حدود ۱.۴ اینچ (۳۵ میلی متر) کاهش می دهند، اگر چه یک سیستم بالابر جلو آپشنال می تواند به صورت هیدرولیکی ارتفاع  جلوی خودرو را حدود ۱.۶ اینچ (۴۰ میلی متر) افزایش دهد.

نویتک همچنین استایل فراری را به روز کرده است. N-Largo S دارای یک نمای جلوی جدید است که به گلگیر های جلویی پهن تر ختم می شود و قدرت بالا روندگی محور جلو را کاهش می دهد. تیونر همچنین گلگیر های عقب را پهن کرده و ۵.۵۲ اینچ (۱۴ سانتی متر) به عرض کلی آن اضافه کرده است. پانل های کربنی جدید، دیفیوزر عقب جدید و اسپویلر یکپارچه به بهبود بیشتر آیرودینامیک خودرو کمک می کنند.

نسخه ای خاص برای مشتریان خاص

نویتک تنها سه نمونه از ارتقاء فراری جدید خود را خواهد ساخت و هر کدام را از قبل فروخته است. هر مالک به طور انحصاری کابین خودروی خود را با گستره ای از انتخاب ها در میان پیشنهادات تیونر، با مواد و روکش های مختلف، از جمله چرم و آلکانترا، شخصی سازی می کند.

فراری 812 سوپر فست نویتک با 828 اسب بخار قدرت

N-Largo S قدرتمند ترین فراری نیست که نویتک اخیراً به بازار عرضه کرده است. ماه گذشته، این تیونر از نسخه تند و تیز تر  812 Competizione پرده برداری کرد که قدرت را به ۸۵۴ اسب بخار افزایش داده است و در عین حال یک اگزوز با روکش طلا را اضافه کرده است.

فراری 812 سوپر فست

فراری در حال حاضر روی جایگزینی ۸۱۲ کار می کند و از فراری روما برای آزمایش V12 خود استفاده می کند. این ابر خودروی جدید می تواند بیش از ۸۳۰ اسب بخار را در نسخه فابریک از درب کارخانه تولید کند و به نویتک و سایر تیونر ها نقطه شروع جدیدی برای ساخت محصولات آینده خود بدهد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X