مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰

فروش ب ام و سری ۵ کلاسیک تنها با ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد؛ جواهری از دهه ۸۰ میلادی

منتشر شده در 09 تیر 1404 ساعت 17:00
نویسنده سعید علیپور
فروش ب ام و سری ۵ کلاسیک تنها با ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد؛ جواهری از دهه ۸۰ میلادی

در دنیایی که خودروهای مدرن با تکنولوژی‌های پیچیده و قیمت‌های بالا به سرعت در حال پیشروی هستند، برخی هنوز دل در گرو اصالت و سادگی کلاسیک دارند. خبر خوش برای این دسته از افراد اینکه اخیراً یک دستگاه ب ام و سری ۵ کلاسیک مدل E28 528i به فروش گذاشته شده است. این مدل منحصربفرد که در سال ۱۹۸۱ تولید شده، تنها ۱۵ هزار کیلومتر کار کرده و ظاهر و کابین بسیار سالمی دارد.

نسخه‌ای کم‌نظیر از یکی از محبوب‌ترین نسل‌های سری ۵

این مدل خاص از نسل دوم سری ۵ که حالا ۴۴ سال سن دارد، برخلاف بسیاری از خودروهای هم‌دوره خود در شرایطی بی‌نظیر باقی مانده است. طبق داده‌های موجود، این خودرو ابتدا در فرانسه تردد داشته و سپس به مجموعه‌ای خصوصی در هلند منتقل شده است. بعدها و در سال ۲۰۲۲ این خودروی دوست‌داشتنی راهی ایالات متحده شده و در ماه می سال گذشته با قیمت ۲۳٬۰۰۰ دلار (معادل چیزی در حدود ۲ میلیارد تومان) در یکی از سایت‌ها به فروش رسیده است.

فروش ب ام و سری ۵ کلاسیک تنها با ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد؛ جواهری از دهه ۸۰ میلادی

ویژگی‌های ظاهری خاص نسخه اروپایی

به عنوان یک نسخه مخصوص بازار اروپا، این خودرو از طراحی ظاهری جذاب‌تر و کلاسیک‌تری نسبت به نمونه‌های آمریکایی بهره می‌برد. سپرهای باریک و چراغ‌های کشیده‌تر نه تنها جلوه‌ای اصیل‌تر دارند، بلکه با استانداردهای زیبایی‌شناسی ب ام و در دهه ۸۰ میلادی هماهنگ‌ترند. رنگ بدنه نقره‌ای متالیک خودرو نیز به تازگی پولیش و احیا شده تا درخشش اولیه‌اش را باز یابد.

فضای داخلی اصیل و سالم

در کابین، صندلی‌ها، رودری‌ها و کف‌پوش‌ها همچنان با پارچه آبی رنگ اصلی کارخانه پوشیده شده‌اند. با اینکه در قسمت ستون C لکه‌هایی دیده می‌شود، باقی بخش‌ها وضعیت بسیار خوبی دارند. سیستم صوتی که پیش‌تر با بلندگوهای کنوود افترمارکت همراه بود، اکنون با بلندگوهای اصلی ب ام و جایگزین شده تا اصالت خودرو حفظ شود.

پیشرانه ۲.۸ لیتری خطی؛ روح یک ب ام و واقعی

در زیر کاپوت، یک موتور ۲.۸ لیتری تنفس طبیعی شش سیلندر خطی با توان ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۳۹ نیوتن‌ متر قرار دارد. این نیرو از طریق گیربکس دستی پنج سرعته به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و تجربه‌ای ناب از رانندگی ب ام و را ارائه می‌دهد.

با توجه به کارکرد بسیار کم، بعید است مالک آینده این خودرو تمایل به استفاده روزمره از آن داشته باشد. اما اگر به درستی نگهداری شود، این 528i کلاسیک می‌تواند نه‌تنها یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه باشد، بلکه گزینه‌ای خاص برای رانندگی روزانه نیز محسوب شود.

این ب ام و سری ۵ کلاسیک بار دیگر راهی حراجی شده؛ باید منتظر ماند و دید که با چه قیمتی راهی گاراژ مالک بعدی خود خواهد شد.

ویدیو های پیشنهادی

۳ Responses to “فروش ب ام و سری ۵ کلاسیک تنها با ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد؛ جواهری از دهه ۸۰ میلادی”

  1. سعید گفت:

    مثل حکومت آلمان که جوجه خروس کش هست
    ذاتا با جوجه خروس ها دشمنی دارد. زیباست

    ۱
    ۷
    • رامین صفایی گفت:

      این چه اراجیفی است که سر هم
      کرده ای ؟! حکومت آلمان
      جوجه خروس کش است !
      خوب در همه جای دنیا جوجه خروس های اضافی و گوساله های نر اضافی و غیرو را ذبح میکنند و گونه های ماده را برای برای تکثیر نگهداری میکنند و طبیعی است که نیازی نیست به تعداد گونه های ماده ، گونه های
      نر نگهداری کنند .

      ۶
      ۰
  2. armin گفت:

    چه عجب یه ایرانی نام این برند اتوموبیل رو درست نوشت .ب ام و

    ۳
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X