کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰

فیس لیفت بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید با پیشرانه هیبریدی ۷۷۹ اسب بخاری معرفی شد

منتشر شده در 12 تیر 1403 ساعت 13:00
نویسنده سعید علیپور
فیس لیفت بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید

برند لوکس بنتلی از فیس لیفت کانتیننتال جی تی اسپید رونمایی کرد. در این نسخه  بروز آوری‌ ها هم در نمای ظاهری و هم در بخش فنی قابل توجه بوده و موتور ۱۲ سیلندر جای خود را به یک پیشرانه هیبریدی با موتور ۸ سیلندر داده است. این نسخه از کانتیننتال جی تی اسپید به عنوان مدل ۲۰۲۵ به فروش خواهد رسید.

مشخصات فنی فیس لیفت بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید

پیشرانه بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید ۲۰۲۵ در واقع همان پیشرانه هیبریدی شارژی به کار رفته در سایر محصولات رده بالای گروه فولکس واگن است. این پیشرانه در مدل‌هایی مثل نسل اخیر پورشه پانامرا، پورشه کاین توربو و لامبورگینی اوروس SE استفاده شده است. قلب اصلی این پیشرانه را همان موتور ۴ لیتری توئین توربوی V8 تشکیل داده؛ موتور برقی هم با گیربکس ۸ سرعته دو کلاچه یکپارچه است. این موتور توسط باتری ۲۵.۹ کیلووات ساعتی تغذیه می‌شود. برای توزیع وزن بهتر، پک باتری در قسمت عقب نصب شده است.

دو موتور بنزینی و برقی بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید ۲۰۲۵، با همکاری هم ۷۷۹ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. با این میزان خروجی باید فیس لیفت کانتیننتال جی تی اسپید را قوی‌ترین مدل تولیدی بنتلی در تاریخ دانست. اگر بخواهیم بیشتر وارد جزئیات شویم، باید بگوییم موتور برقی به تنهایی ۱۸۷.۴ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. به گفته بنتلی، این موتور بیشتر در دورهای پایین و برای افزایش گشتاور و انجام نرم‌تر تعویض دنده‌ها وارد مدار می‌شود.

با اتکا به این پیشرانه بسیار قدرتمند، بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید شتابی برابر با ۳.۱ ثانیه دارد و می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۳۵ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. ناگفته نماند نسخه کانورتیبل (GTC) از فیس لیفت بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید کمی کندتر بوده و شتاب آن ۳.۲ ثانیه اعلام شده است. این نسخه توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت را دارد.

نمای جانبی بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید

از آنجایی که فیس لیفت بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید یک خودرو هیبریدی شارژی است، می‌تواند در حالت تمام الکتریکی و بدون نیاز به روشن شدن موتور بنزینی طی مسیر کند. در این حالت و بر اساس استاندارد اروپایی WLTP جی تی اشرافی انگلستانی می‌تواند تا ۵۰ مایل یا ۸۰ کیلومتر مسافت را پشت سر بگذارد. حداکثر سرعت خودرو در این حالت به ۸۷ مایل یا ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

یک تغییر بزرگ در نمای ظاهری

در نمای ظاهری چراغ‌های دوقلوی قبلی، جای خود را به چراغ یک تکه داده‌اند. فرم این چراغ‌ها مدل‌های تولید محدودی مثل باکلار و باتور را در ذهن تداعی می‌کند. بد نیست اشاره کنیم که فیس لیفت کانتیننتال جی تی اسپید اولین خودروی کمپانی از سال ۱۹۵۹ به این طرف است که به جای چراغ‌های گرد دوقلو، چراغ یک تکه دارد. در نمای عقب و داخل کابین تغییرات خفیف‌تر بوده و به موارد جزئی محدود می‌شود.

مشخصات بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید

بنتلی تاکید دارد فیس لیفت کانتیننتال جی تی اسپید به خاطر تغییرات اعمال شده در سیستم تعلیق، توزیع وزن، بهره‌مندی از چرخ‌های عقب فرمان‌پذیر و همچنین میله‌های فعال ضد واژگونی هندلینگ و راحتی بهتری ارائه می‌کند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، تولید و تحویل هر دو نسخه سقف ثابت و کانورتیبل از فصل سوم امسال در کارخانه کرو آغاز خواهد شد. در رابطه با قیمت فعلاً حرفی به میان نیامده است.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X