%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰

فیس لیفت کراس اوور برقی جنسیس GV60 با یک نمایشگر بزرگ ۲۷ اینچی معرفی شد

منتشر شده در 18 دی 1403 ساعت 16:00
نویسنده سعید علیپور
فیس لیفت جنسیس GV60

جنسیس که برند لوکس گروه خودروسازی هیوندای محسوب می‌شود، از فیس ‌لیفت کراس اوور برقی GV60 رونمایی کرد. تغییرات اعمال‌شده در این نسخه جدید جزئی اما جذاب و مفید هستند. به لطف این بروز آوری، انتظار می‌رود GV60 بیش از پیش با استقبال مشتریان در بازارهای جهانی روبرو شود.

تغییرات ظاهری؛ خفیف اما موثر

خودروسازان کره‌ای عادت دارند نسخه فیس ‌لیفت محصولات خود را با تغییرات ظاهری گسترده راهی بازار کنند. اما جنسیس از این قاعده پیروی نکرده و به بروز آوری خفیف در قسمت‌های مختلف بدنه GV60 بسنده نموده است. با دقت در جزئیات، می‌توان متوجه شد که سپر جلو طراحی جدید و اسپرت‌تری دارد؛ ضمن اینکه جلو پنجره کوچک‌تر از قبل شده و ارتفاع آن کاهش یافته است. به گفته جنسیس، چراغ‌های جلو در نسخه فیس‌ لیفت اکنون از فناوری چینش میکرو لنزها سود می‌برند.

فیس لیفت جنسیس GV60 برقی

یکی دیگر از تغییرات قابل توجه، استفاده از رنگی مشابه با بدنه برای گلگیرها و سپر عقب است. این اجزا در نسخه قبلی به رنگ مشکی یا نقره‌ای بودند. هر چند این تغییر خیلی ساده به نظر می‌رسد، ولی باعث شده فیس ‌لیفت جنسیس GV60 حس لوکس‌تری به بیننده منتقل کند. نصب رینگ‌های جدید ۲۱ اینچی، مکمل تغییرات فیس‌لیفت این کراس اوور کوچک اما خوش استیل کره‌ای است.

فیس لیفت کراس اوور جنسیس GV60

تغییرات کابین: استفاده از نمایشگر ۲۷ اینچی یکپارچه

در داخل کابین، نمایشگر یکپارچه ۲۷ اینچی جدید جایگزین نمایشگرهای دوگانه قبلی شده؛ این نمایشگر بزرگ هم برای کنترل سیستم سرگرمی و هم ارائه اطلاعات و داده‌های مورد نیاز راننده کاربرد دارد. علاوه بر این، باید گفت غربیلک فرمان در فیس لیفت جنسیس GV60 بازطراحی شده است.

نمای جانبی فیس لیفت جنسیس GV60

مشخصات فنی فیس لیفت جنسیس GV60

جزئیات مربوط به پیشرانه و قیمت‌گذاری جنسیس GV60 هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است. مدل فعلی این کراس اوور انرژی خود را از یک باتری ۷۷.۴ کیلووات ساعتی دریافت می‌کند، اما احتمال می‌رود نسخه فیس‌لیفت همانند آیونیک ۵ و کیا EV6 به باتری ۸۴ کیلووات ساعتی تجهیز شود.

کابین فیس لیفت جنسیس GV60

پیشرانه جنسیس GV60 در نسخه استاندارد تک موتوره ۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. در این نسخه چرخ‌های محور عقب محرک هستند. در نسخه پرچمدار از یک پیشرانه دو موتوره استفاده شده؛ این موتورها با همکاری هم ۴۲۹ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. چنانچه راننده حالت موسوم به تقویت را انتخاب نماید، برای لحظاتی قدرت پیشرانه به ۴۸۳ اسب بخار افزایش می‌یابد. به احتمال قوی نسخه فیس لیفت با همین پیشرانه‌ ها به فروش خواهد رسید.

طراحی فیس لیفت جنسیس GV60

عرضه جهانی

فروش نسخه جدید GV60 در بازار کره جنوبی از اواخر این فصل آغاز خواهد شد. عرضه این کراس اوور برقی در استرالیا نیز برای سه‌ماهه سوم سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

طراحی داخلی فیس لیفت جنسیس GV60
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X