کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰

مجموعه گرند تور پس از جدایی سه مجری کماکان تولید می شود

منتشر شده در 18 شهریور 1403 ساعت 18:00
نویسنده سعید علیپور
مجموعه گرند تور

به گزارش آخرین خودرو، آخرین قسمت از مجموعه تلویزیونی گرند تور با حضور سه مجری معروف، یعنی جرمی کلاکسون، ریچارد هموند و جیمز می، در روز ۱۳ سپتامبر از آمازون پرایم پخش می‌شود. باور عمومی بر این بود که با پخش این قسمت، مجموعه گرند تور دیگر به پایان راه خود خواهد رسید و تولید آن متوقف میشود. اما آنطور که آمازون اعلام کرده، فصل‌های جدید این مجموعه جذاب و تماشایی با حضور مجریانی متفاوت تهیه خواهند شد. این موضوع توسط ریچارد هموند نیز تایید شده است.

آقای هموند اخیراً در مصاحبه با نشریه انگلستانی مترو گفته مجموعه گرند تور پس از پایان همکاری آنها با آمازون کماکان تولید می‌شود. این مجری ۵۴ ساله در رابطه با اینکه چه کسانی جایگزین او و دوستانش خواهند شد، ابراز بی‌اطلاعی کرده است. از دید ریچارد هموند جایگزین‌های آنها حتماً باید افرادی علاقه‌مند به حوزه خودرو باشند، چرا که موضوع اصلی گرند تور خودرو و مباحث مربوطه است.

در حال حاضر مشخص نیست که آمازون و مجریان جدید برنامه گرند تور را به چه سمتی خواهند برد. به گفته آقای هموند این موضوع دیگر از دستان آنها خارج شده، اما اگر تهیه کنندگان از آنها درخواست کمک یا مشورت کنند، حتماً این کار را با کمال میل انجام خواهند داد.

مروری بر برنامه گرند تور

شاید بدانید مجموعه گرند تور پس از جدایی جرمی کلا رکسون از برنامه تاپ گیر انگلستان متولد شد. این مجموعه با تمرکز بر بررسی انواع خودروها، سفرهای جاده‌ای و مسابقات هیجان‌انگیز، ترکیبی از سرگرمی و طنز را ارائه می‌دهد و حتی افراد غیر علاقه‌ مند به خودرو نیز جزو طرفداران آن هستند. گرند تور به دلیل استفاده از مکان‌های متنوع و سفرهای بین‌المللی، جذابیت ویژه‌ای برای دوستداران وسایل نقلیه و ماجراجویی دارد. از زمان پخش در سال ۲۰۱۶، گرند تور با کیفیت تولید بالا و سبک شوخ‌طبعی خاص خود توانسته به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های خودرویی جهان تبدیل شود.

ویدیو های پیشنهادی

۲ Responses to “مجموعه گرند تور پس از جدایی سه مجری کماکان تولید می شود”

  1. ناشناس گفت:

    سه مرد دوست داشتی، چرا پیر میشید اخه😭😭
    با اینکه ماشین باز نیستم(زیاد در مورد ماشینا نمیدونم) ولی اکثرا نگاهشون میکردم❤️

    ۲۰
    ۰
  2. mohsen گفت:

    هیچ کس جای این سه مجری را نمیتواند پرکند حیف واقعأبرنامه ی جذاب دوستداشتنی بود هم اطلاعات خوبی درمورد خودرو میداد هم با شوخ طبعی که این سه مجری داشتن برنامه سرگرم کننده بود حیف

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X