دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰

محصولات جدید ب ام و سریع تر از آیفون بروزرسانی می شوند

منتشر شده در 06 مهر 1404 ساعت 10:00
نویسنده سعید علیپور
محصولات جدید ب ام و سریع تر از آیفون بروزرسانی می شوند

ب ام و به تازگی از نسل دوم کراس اوور برقی iX3 رونمایی کرده است. این خودرو نخستین مدل مبتنی بر پلتفرم نوین نئو کلاس محسوب می‌شود، پلتفرمی که ب ام و امید زیادی به آن داشته و قرار است در ساخت سایر مدل‌های جدید کمپانی نیز به کار گرفته شود. در این پلتفرم، نرم‌افزار نقشی کلیدی دارد، طوری که به گفته ب ام و iX3 به عنوان طلایه‌دار آن سالانه تا ۳ بروز رسانی اصلی دریافت خواهد کرد تا همواره تازه و بروز باقی بماند.

فناوری قلب شادی

ب ام و پلتفرم نئو کلاس را یک جهش بزرگ فناوری می‌داند. در مرکز این جهش، فناوری قلب شادی (Heart of Joy) قرار دارد؛ این فناوری که یک واحد کنترل فوق پیشرفته است، در تمامی محصولات آینده این برند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این فناوری همراه با نرم‌افزار اختصاصی «کنترل پویای عملکرد» تمام فرایندهای مرتبط با رانندگی را در کسری از ثانیه مدیریت می‌کند؛ از جمله کنترل چرخ‌ها و فرمان.

«کریستوف گروته» معاون ارشد بخش الکترونیک و نرم‌افزار ب ام و در گفت‌وگو با Automobilwoche تاکید کرد که این فناوری تنها روی کاغذ جذاب نیست، بلکه تجربه‌ای کاملاً متفاوت از رانندگی را ارائه می‌کند. وی در این رابطه گفته:

«تقریباً هیچ راننده‌ای نیست که پشت فرمان iX3 جدید قرار گیرد و بعد از چند دور تست در پیست لبخند بر لب نداشته باشد. توضیح با کلمات دشوار است، باید آن را تجربه کرد. خودرو به راحتی همه چیزی را کنترل می‌کند، دقیق و حتی بازیگوش است و با دقتی بی‌سابقه واکنش نشان می‌دهد.»

محصولات جدید ب ام و سریع تر از آیفون بروزرسانی می شوند

همیشه در حال تکامل با بروزرسانی‌های هوشمند

تمامی سیستم‌های الکترونیکی پلتفرم نئو کلاس به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که از طریق بروزرسانی‌های از راه دور (OTA) قابل ارتقا باشند. این یعنی iX3 و دیگر مدل‌های آتی ب ام و حتی پس از تحویل به مشتری نیز به قابلیت‌های جدید مجهز خواهند شد.

به گفته گروته، برتری بزرگ ب ام و نسبت به رقبا این است که تنها سیستم سرگرمی ‌بروزرسانی نمی‌شود، بلکه تمام بخش‌های خودرو شامل قوای محرکه، سیستم شارژ، دستیارهای رانندگی و تمامی واحدهای کنترلی قابل بروزآوری هستند. او افزوده:

«در مقایسه با خودروهای فعلی ب ام و، حجم نرم‌افزار در مدل‌های مبتنی بر نئو کلاس حدود چهار برابر افزایش یافته است. خوشبختانه ما تجربه طولانی در آپدیت از راه دور داریم و حالا نصب بروز رسانی‌ ها تنها حدود ۲۰ دقیقه زمان خواهد برد؛ برای همه مدل‌ها و انواع پیشرانه‌ ها.»

محصولات جدید ب ام و سریع تر از آیفون بروزرسانی می شوند

عرضه ۴۰ مدل جدید تا سال ۲۰۲۷

ب ام و اعلام کرده که سیستم‌های الکترونیکی نسل جدید تا پایان سال ۲۰۲۷ در ۴۰ مدل مختلف به ‌کار گرفته خواهند شد. تمامی این خودروها از سه بروزرسانی سالانه برخوردار می‌شوند که هرکدام قابلیت‌ها و ویژگی‌های ملموس تازه‌ای برای مشتریان به همراه خواهند داشت.

به گفته مدیران ب ام و، این روند باعث می‌شود محصولات مبتنی بر پلتفرم نئو کلاس برای مدت طولانی بدون نیاز به تغییرات فیزیکی در ظاهر یا سخت‌افزار، همچنان تازه و مدرن باقی بمانند.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X