%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰

مرسدس AMG GT کوپه ۲۰۲۴ ؛ تمام چرخ محرک با ۵۷۷ اسب بخار قدرت

منتشر شده در 28 مرداد 1402 ساعت 15:00
نویسنده سجاد کجوری
مرسدس AMG GT کوپه 2024 ؛ تمام چرخ محرک با 577 اسب بخار قدرت

نسل دوم مرسدس AMG GT کوپه به یک رقیب واقعی برای پورشه ۹۱۱ تبدیل می شود. مدل قوی تر ۵۷۷ اسب بخار و مدل پایه ۴۶۹ اسب بخار را به این کوپه با ۲+۲ صندلی ارائه می دهند.

وقتی AMG توسعه SL و GT کوپه با هم را اعلام کرد ، برخی از علاقه مندان خیلی سریع  از مرسدس به دلیل ضعیف کردن رقیب پورشه ۹۱۱ با تبدیل کردن آن به یک SL با سقف فلزی ثابت انتقاد کردند. ما می‌توانیم استدلال کنیم که این ساده انگاری بیش از حد زود هنگام بود، زیرا این کوپه تازه به طور رسمی معرفی شده است. باید منتظر اولین بررسی ها و تجربیات مالکین باشیم تا بفهمیم آیا GT کوپه جدید برخی ویژگی های برتر خود را از دست داده است یا خیر.

مرسدس AMG GT کوپه 2024 ؛ تمام چرخ محرک با 577 اسب بخار قدرت

مشخصات فنی مرسدس AMG GT کوپه

با وجود این موضوع، به مرسدس AMG GT کوپه ۲۰۲۴ سلام کنید. این خودرو با قدرت و عملکرد بسیار بالا در حال تبدیل شدن به یک خودروی اسپرت ۲+۲ کاربردی تر با سیستم تمام چرخ محرک 4Matic+ با قابلیت تغییر است. در ابتدا تنها در نسخه های «۶۳» و «۵۵» با موتور  V8 عرضه می شود، بنا بر این باید دید که آیا موتور چهار سیلندر SL 43 با قدرت ۳۷۵ اسب بخار در ادامه چرخه حیات این خودرو به آن اضافه می شود یا خیر.

مرسدس AMG GT کوپه 2024 ؛ تمام چرخ محرک با 577 اسب بخار قدرت

پیشرانه AMG GT 63 کوپه دارای ۵۷۷ اسب بخار قدرت و  800 نیوتن متر گشتاور از موتور ۴ لیتری V8 توئین توربوشارژ خود است که خروجی موجود در SL 63 را تکرار می کند. ، GT 63 در ۳.۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می رسد ، که آن را ۰.۴ ثانیه سریعتر از رودستر می کند. به سراغ AMG GT 55 کوپه برویم. ۴۶۹ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور خواهید داشت که بار دیگر آینه SL مشابه است. این نسخه ضعیف تر ، به ۳.۸ ثانیه برای شتاب گیری تا سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت نیاز دارد که کاملاً با رودستر مطابقت دارد.

مرسدس AMG GT کوپه 2024 ؛ تمام چرخ محرک با 577 اسب بخار قدرت

به طور کلی در میان این دو کوپه، نسخه قوی تر به سرعت ۳۱۵ کیلومتر در ساعت خواهد رسید در حالی که نوع پایه می تواند به سرعت ۲۹۵ کیلومتر در ساعت برسد. هر دو مدل “۶۳” و “۵۵” دارای AWD و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک با کلاچ شروع مرطوب جایگزین مبدل گشتاور هستند. و نیروی تولیدی V8 را می‌تواند به طور مساوی بین محور ها توزیع کند یا کل آن را به طور دقیق به محور عقب بفرستد.

مرسدس AMG GT کوپه 2024 ؛ تمام چرخ محرک با 577 اسب بخار قدرت

هر دو نسخه دارای دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی، فرمان پذیری چرخ های عقب و دیسک های ترمز کامپوزیتی با دیسک‌ های ۳۹۰ میلیمتری جلو هستند. در آینده در سال ۲۰۲۴، AMG ترمز های سرامیکی با دیسک های بزرگتر ۴۲۰ میلی متری در محور جلو را معرفی خواهد کرد. هر دو مدل از سیستم تعلیق اسپرت با لرزشگیر نیمه فعال هیدرولیک با کمک فنر های تطبیقی و سیستم بالا بر جلو برای بالا بردن دماغه به اندازه ۱.۱۸ اینچ (۳۰ میلی متر) بهره می برند.

زمان ورود به بازار

مرسدس AMG GT کوپه جدید که در نیمه اول سال ۲۰۲۴ وارد نمایندگی های ایالات متحده می شود، هنوز برچسب قیمتی ندارد. به عنوان مرجع، SL 55 از ۱۴۱,۳۰۰ دلار شروع می شود در حالی که SL 63 از ۱۸۳,۰۰۰ دلار شروع می شود.

مرسدس AMG GT کوپه 2024 ؛ تمام چرخ محرک با 577 اسب بخار قدرت

به عنوان نکته پایانی، تصاویر جاسوسی قبلاً فاش کرده است که AMG قصد دارد خط تولید GT کوپه را با حداقل یک نسخه پلاگین هیبرید که دارای درگاه شارژ نصب شده در سپر عقب است، گسترش دهد.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X