اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰

معرفی جائکو J7 ؛ این شاسی بلند چری به ایران می آید؟

منتشر شده در 18 تیر 1402 ساعت 18:38
معرفی جائکو J7 ؛ این شاسی بلند چری به ایران می آید؟

جائکو J7 یا همان چری تانسو ۰۶ یکی از جدیدترین شاسی بلند های کمپانی چری است که ظاهری متفاوت دارد و به زودی در بازارهای هدف عرضه می شود.

چری تانسو ۰۶ (Tansuo 06) یکی از محصولات جدید گروه چری است که قبل تر با کد TJ-1 معرفی شده بود. این کراس اوور بازار مشتریان جوان را دنبال می کند و ظاهری کاملا متفاوت نسبت به دیگر محصولات چری دارد. در بازار چین نام تانسو ۰۶ برای این خودرو در نظر گرفته شده اما در بازار های هدف دیگر قرار است نام جائکو J7 (Jaecoo J7) را برای این شاسی بلند داشته باشیم. نام تانسو در زبان چینی به معنای کاوشگر یا جستگوگر است و چری ابتدا قرار بود این خودرو را تنها در بازار چین و با همین نام عرضه کند. اما بعد چری تصمیم گرفت تا این کراس اوور را با تغییرات ظاهری و با نام جائکو جی ۷ به بازارهای دیگر هم عرضه کند.

معرفی جائکو J7 ؛ این شاسی بلند چری به ایران می آید؟

طراحی جائکو J7

این خودرو یک کراس اوور متوسط است که ظاهری باکسی یا جعبه ای دارد. این روزها صنعت خودروی چین تمایل زیادی به این نوع طراحی نشان داده و قبلا در محصولاتی مثل تانک ۳۰۰ و یا هاوال بیگ داگ چنین سبکی را دیده بودیم. سپرهای بزرگ با قطعات پلاستیکی مشکی رنگ روی گلگیرها باعث شده تا ظاهری چابک و قوی را در این خودرو داشته باشیم. در جلو یک جلوپنجره مشبک بزرگ را داریم که نام چری روی آن قرار گرفته است تا هیچوقت این خودرو را با خودروهای دیگر چینی اشتباه نگیرید.

طراحی باکسی در جائکو J7 از یک طرف باعث شده تا این خودرو ظاهری سنتی داشته باشد اما از طرف دیگر با اضافه شدن چراغ های ال ای دی روشنایی روز و دستگیره های پنهان در، طراحی مدرن هم جلوه می کند.

کابین و امکانات

در کابین یک صفحه نمایش عمودی و بزرگ ۱۳.۲ اینچی را داریم که سیستم مالتی مدیا را در دسترس قرار می دهد و جلوآمپر دیجیتال را پشت فرمان می بینیم. در جلوی راننده هدآپ دیده می شود و دریچه های سیستم تهویه عمودی طراحی شده اند تا کابین به کلی با دیگر محصولات چری متفاوت باشد. در جائکو J7 امکاناتی نظیر دسته دنده الکرونیکی، سیستم تهویه اتوماتیک، شارژر وایرلس، سنسور نقطه کور، رادار خطی، سنسور نور و باران، ترمز اضطراری هوشمند و… را هم می بینیم.

معرفی جائکو J7 ؛ این شاسی بلند چری به ایران می آید؟

مشخصات فنی

شاسی بلند جدید چری به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ مجهز است که قبلا در تیگو ۸ پرو و فونیکس FX دیده بودیم. این موتور توان تولید نهایت قدرت ۱۹۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به تمام چرخ ها می رسد. چری اعلام کرده که بعدا قرار است نسخه پلاگین هیبرید از این خودرو را هم با پسوند CD-M به بازار بیاورد که احتمالا مشخصاتی مشابه با تیگو ۸ پرو e پلاس خواهد داشت.

معرفی جائکو J7 ؛ این شاسی بلند چری به ایران می آید؟

جائکو به ایران می آید؟

چری برنامه توسعه بازارهای صادراتی را با زیربرند های جائکو و اومودا برنامه ریزی می کند. این یعنی نقشه چری برای عرضه خودروهای این دو زیرمجموعه بسیار فراتر از بازار چین است. بر همین اساس انتظار می رود این خودرو را در ایران ببینیم و مدیران خودرو آن را با نشان فونیکس و یا یک نشان دیگر عرضه کند.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X