جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰

مک‌لارن Pole Position را به تیم دیگری نمی دهد !

منتشر شده در 28 اردیبهشت 1404 ساعت 10:09
نویسنده علیرضا تمدنی
مک‌لارن Pole Position را به تیم دیگری نمی دهد !

پیا ستری در مسابقه دراماتیک تعیین خط ایمولا ایتالیا، ورشتپن و راسل را شکست داد و مسابقه را در رده اول استارت خواهد زد.

به گزارش آخرین خودرو، اسکار پیاستری راننده مک‌ لارن، در پایان دوره تعیین خط دراماتیک و پر حادثه در ایمولا ایتالیا، با اختلاف اندکی مکس ورشتپن از ردبول و جورج راسل از مرسدس را شکست داد و به مقام اول در زمانگیری گرند‌پری امیلیا-رومانیا ایتالیا دست یافت. ورشتپن در دورهای ابتدایی Q3 پیشتاز بود اما پیاستری با ثبت زمان خیره‌کننده ۱ دقیقه و ۱۴.۶۷ ثانیه که جایگاه اول زمانگیری را با اختلاف سه صدم ثانیه از رقیب هلندی خود ربود و ورق را برگرداند.

راسل پس از انتخاب لاستیک‌های متوسط ​​به جای لاستیک‌های نرم در دور آخر، سوم شد و لاندو نوریس در دور دوم مک‌لارن، بالاتر از فرناندو آلونسو، راننده استون مارتین، به مقام چهارم بسنده کرد. کارلوس ساینز و الکس آلبون با درخشش خود از تیم ویلیامز به ترتیب به رتبه‌های ششم و هفتم رسیدند، در حالی که لنس استرول، ایزاک هاجار، راننده تازه‌کار Racing Bulls، و پیر گسلی از تیم آلپین، در جمع ده نفر برتر قرار گرفتند.

فراری در اولین جلسه تعیین خط خانگی فصل، کابوس‌وار عمل کرد زیرا چارلز لکلرک و لوئیس همیلتون که در طول تمرین از مشکلات ترمز شکایت داشتند، هر دو در مسیر رسیدن به رتبه‌های یازدهم و دوازدهم، از مرحله Q3 بازماندند.

مک‌لارن Pole Position را به تیم دیگری نمی دهد !

همچنین این زمانگیری روندی ناامیدکننده برای کیمی آنتونلی، راننده ایتالیایی بود که نتوانست در کشورش با سرعت هم‌تیمی‌اش راسل برابری کند و در جایگاه سیزدهم از مسابقه خارج شد. گابریل بورتولتو از تیم کیک سائوبر و فرانکو کالو پینتو، راننده تازه وارد فرمول یک، در بخش دوم تعیین خط، رتبه‌بندی زمانگیری را تکمیل کردند. کالو پینتو یک دور سریع برای رسیدن به Q2 زده بود اما پس از تصادف این راننده جوان آرژانتینی در لحظات پایانی Q1، نتوانست در آن شرکت کند تا مکانیک های تیم مجبور شوند تمام شب را مشغول به تعمیرات باشند!

مک‌لارن Pole Position را به تیم دیگری نمی دهد !

لیام لاسون و نیکو هالکنبرگ از Racing Bulls و کیک سائوبر در مرحله دوم مسابقات زمانگیری بازماندند و در نهایت در جایگاه‌های شانزدهم و هفدهم برای مسابقه روز یکشنبه قرار گرفتند – راننده آلمانی به دلیل اشتباه و برخورد با gravel و شن‌های کنار پیست در دور آخر خود، از دور مسابقات کنار رفت.

هاس تیم دیگری بود که روز سختی را تجربه کرد؛ استبان اوکان و اولی بیرمن هر دو در مرحله اول مسابقات از دور مسابقات کنار رفتند، بیرمن پس از یک بررسی نسبتا طولانی! در مورد اینکه آیا درست قبل از اعلان پرچم‌های قرمز به دلیل انحراف کالو پینتو، زمان دور مسابقه خود را بهبود بخشیده است یا خیر، از دور مسابقات کنار رفت که البته پاسخ نهایی نیز منفی بود. یوکی تسونودا در دقایق اولیه تعیین خط تصادف بسیار سنگینی داشت؛ این راننده ردبول با سرعت بالا از پیست خارج شد، به موانع برخورد کرد و واژگون شد و خوشبختانه از ماشین آسیب‌دیده خود سلامت بیرون آمد.

دور اصلی مسابقه ایمولا ایتالیا عصر یکشنبه (۱۶.۳۰ به وقت تهران) به تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ در ۶۳ دور و به مسافت تقریبی ۳۱۰ کیلومتر برگزار خواهد شد که شما عزیزان را از طریق آخرین خودرو در جریان کامل مسابقه خواهیم گذاشت.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X