اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰

نسخه تولید انبوه تاتا Curvv معرفی شد ؛ کراس اووری کوپه از هند

منتشر شده در 02 مرداد 1403 ساعت 11:00
نویسنده سعید علیپور

شرکت تاتا موتورز هندوستان از نسخه تولید انبوه Curvv پرده برداری کرد. این کراس اوور کوپه قبلاً و در آوریل ۲۰۲۲ در قالب یک کانسپت الکتریکی رونمایی شده بود. چند ماه بعد و در ژانویه ۲۰۲۳ نوبت به معرفی نسخه بنزینی این کانسپت رسید. حالا پس از گذشت حدوداً یک سال و نیم شاهد رونمایی از نسخه تولید انبوه این کراس اوور کوپه هستیم.

تفاوت‌های نسخه تولید انبوه با مدل مفهومی

کانسپت تاتا Curvv خیلی طراحی عجیب و غریب و اغراق آمیزی ندارد. به همین خاطر در نسخه تولید انبوه تغییرات خیلی زیادی اعمال نشده و تنها در برخی جزئیات ظاهری تفاوت‌های دیده می‌شود. برای نمونه دوربین‌های جانبی در نسخه تولید انبوه جای خود را به آینه‌های معمولی داده‌اند، چراغ‌ های روشنایی در روز هم دیگر تا روی کاپوت امتداد ندارند. علاوه بر این‌ها اسپویلر دو تکه عقب با یک اسپویلر یک تکه کوچکتر جایگزین شده است.

در نمای روبرو تاتا Curvv شباهت زیادی به مدل نکسون دارد. این موضوع خیلی هم باعث تعجب نیست، چرا که Curvv در حقیقت بر اساس نکسون توسعه یافته است.

طراحی تاتا Curvv

اما در نمای جانبی شرایط کاملاً متفاوت بوده و هیچ وجه اشتراکی بین این دو وجود ندارد. واضح‌ترین و شاخص‌ترین تفاوت این دو به ساختار سقف مربوط می‌شود، جایی که در Curvv سقف با شیبی تند به پایین می‌رود. با دقت در جزئیات می‌توان متوجه شد که در این کراس اوور کوپه گلگیرها دارای دهانه زاویه‌دار هستند. در نسخه بنزینی،Curvv روی رینگ‌های پنج پره که طراحی آنها یادآور گل و بلبل است، حرکت می‌کند! در نسخه تمام الکتریکی رینگ‌ها بسته‌تر بوده و ساختاری آیرودینا میک‌ تر دارند. هر دو نسخه برقی و بنزینی از دستگیره‌های در کشویی و محافظ‌های پلاستیکی در قسمت پایین اتاق بهره می‌برند. در نمای عقب چراغ‌های سرتاسری و اسپویلر انتهای سقف، شاخص‌ترین المان‌های موجود هستند.

تفاوت های نسخه بنزینی و برقی تاتا Curvv

کراس اوور کوپه تاتا موتورز با پیشرانه تمام الکتریکی و بنزینی تولید خواهد شد، از این رو می‌تواند سلیقه‌ها و نیازهای مختلف را پوشش دهد. طبق انتظار نسخه الکتریکی با نسخه بنزینی تفاوت‌هایی در نمای ظاهری دارد. در نسخه الکتریکی جلوپنجره بسته بوده و درگاه شارژ باتری در دماغه نصب شده است؛ همچنین سپر این نسخه خطوطی عمودی روی خود دارد. در نسخه درون سوز جلوپنجره ساختاری سنتی داشته و روی آن از خطوط افقی استفاده شده است. به موازات جلوپنجره، سپر نسخه درون سوز نیز خطوطی افقی روی خود دارد.

تاتا Curvv برقی

در حال حاضر تاتا موتورز تصویری از داخل کابین Curvv منتشر نکرده؛ برخی نشریات هندی می‌گویند که مثل نمای ظاهری کابین این کراس اوور کوپه نیز اشتراکات زیادی با کابین نکسون خواهد داشت. اگر این موضوع صحت داشته باشد، نمایشگر مرکزی ایستاده، دکمه‌های کنترلی لمسی، فرمان دوشاخه و لوگوی نورپردازی شده تاتا در قسمت میانی فرمان، از جمله ویژگی‌های کابین Curvv خواهند بود.

در رابطه با مشخصات فنی هم حرفی به میان نیامده، اما گفته می‌شود تاتا Curvv در نسخه بنزینی با موتورهای ۱.۲ و ۱.۵ لیتری به فروش خواهد رسید. درباره قیمت هم فعلاً اطلاعاتی در دست نیست.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X