%۰.۷۷
اطلس GL
۹۰۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۴
اطلس G
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
اکستریم LX
۳,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
فوتون تونلند G7
۳,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۳
هایما ۸S
۲,۹۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۸
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
کی ام سی ایگل
۱,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۱
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
کی ام سی T9
۴,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۹
رانا پلاس
۱,۰۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
کی ام سی X5
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
مزدا 3
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S
۷۹۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کوییک S
۷۸۱,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
شاهین GL
۱,۲۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
آریسان ۲
۸۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۵
اکستریم VX
۶,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۲
ساینا S دوگانه سوز
۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۷
جک J4
۱,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
بک X3 پرو
۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
اطلس GL
۹۰۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۴
اطلس G
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
اکستریم LX
۳,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
فوتون تونلند G7
۳,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۳
هایما ۸S
۲,۹۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۸
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
کی ام سی ایگل
۱,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۱
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
کی ام سی T9
۴,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۹
رانا پلاس
۱,۰۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
کی ام سی X5
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
مزدا 3
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S
۷۹۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کوییک S
۷۸۱,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
شاهین GL
۱,۲۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
آریسان ۲
۸۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۵
اکستریم VX
۶,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۲
ساینا S دوگانه سوز
۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۷
جک J4
۱,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
بک X3 پرو
۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰

نسخه EREV از اکسید اکسلانتیکس ES به زودی وارد بازار می شود

منتشر شده در 28 شهریور 1403 ساعت 10:00
نویسنده سعید علیپور
نسخه EREV اکسید اکسلانتیکس ES

سدان ES که اولین خودروی برند جدید اکسید اکسلانتیکس محسوب می‌شود، از سال ۲۰۲۳ تنها با پیشرانه تمام ‌برقی در بازار حضور دارد. اما به‌ زودی نسخه EREV یا همان هیبریدی مجهز به ژنراتور این خودرو نیز توسط گروه چری راهی بازار خواهد شد. پیش از عرضه رسمی، اطلاعات و مشخصات این نسخه در سایت وزارت صنعت و فناوری چین (MIIT) منتشر شده است.

ابعاد و وزن نسخه EREV

طبق انتظار ابعاد نسخه EREV با مدل برقی تفاوت خاصی ندارد. این نسخه نیز ۴۹۴۵ میلیمتر طول، ۱۹۷۸ میلیمتر عرض و ۱۴۶۷ میلیمتر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن ۳۰۰۰ میلی‌متر است. بر اساس اطلاعات موجود، وزن خالص این خودرو در دو نسخه و بین ۲۰۸۰ کیلوگرم و ۲۲۸۵ کیلوگرم متغیر خواهد بود. همچنین این سدان هیبریدی با رینگ‌های ۱۹ یا ۲۰ اینچی عرضه خواهد شد.

ابعاد نسخه EREV اکسید اکسلانتیکس ES

مشخصات فنی نسخه EREV از اکسید اکسلانتیکس  ES

نسخه جدید ES از همان موتور SQRH4J15 که در سیستم هیبریدی Kunpeng Super Performance  چری به کار رفته، بهره می‌برد. این موتور ۱۱۵ کیلووات یا ۱۵۴ اسب بخار قدرت دارد. البته این موتور بنزینی فقط به عنوان مولد برق عمل می‌کند و چرخ‌ها را مستقیماً به حرکت در نمی‌آورد. نیروی اصلی توسط یک موتور الکتریکی تأمین می‌شود که جزئیات آن هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست. این خودرو از باتری‌ فسفات آهن لیتیوم بهره می‌برد و حداکثر سرعت آن به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

طراحی و امکانات ظاهری

از لحاظ طراحی، نسخه EREV از اکسید اکسلانتیکس ES بسیار شبیه به مدل تمام الکتریکی است. این سدان با طراحی آیرودینامیک و ضریب درگ ۰.۲۰۵، دارای چراغ‌های سرتاسری در جلو و عقب بوده و یک اسپویلر عقب برقی دارد. در نسخه‌های پرچمدار، یک ماژول لایدار برای ارائه قابلیت‌های رانندگی خودکار نصب می‌شود. نام این خودرو در بازار چین اکسید استراES  است و نسخه صادراتی با نام اکسید اکسلانتیکس ES به فروش می‌رسد.

طراحی نسخه EREV اکسید اکسلانتیکس ES

زمان عرضه و قیمت

نسخه EREV اکسید اکسلانتیکس ES احتمالاً تا پایان سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن در مقایسه با مدل تمام الکتریکی، اقتصادی‌تر خواهد بود. قیمت مدل‌های برقی این خودرو در حال حاضر بین ۱۹۵,۹۰۰ تا ۲۹۹,۹۰۰ یوان (تقریباً ۲۷,۶۱۰ تا ۴۲,۲۷۰ دلار) متغیر است. انتظار می‌رود نسخه صادراتی سال ۲۰۲۵ وارد بازارهای هدف شود. گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که یک نسخه استیسن از اکسلانتیکس ES نیز در دست توسعه است.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X