%۱.۹۴
ری را
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
هایما ۸S
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ریسپکت - تیپ 2
۲,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۵
کوییک S
۷۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
ساینا S
۷۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۸
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
آریسان ۲
۸۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۳
اطلس G
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۱
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۴
اکستریم LX
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷
مزدا 3
۵,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۷
اطلس GL
۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
شاهین اتوماتیک
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین GL
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۸,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵
رانا پلاس
۱,۰۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۴
ری را
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
هایما ۸S
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ریسپکت - تیپ 2
۲,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۵
کوییک S
۷۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
ساینا S
۷۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۸
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
آریسان ۲
۸۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۳
اطلس G
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۱
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۴
اکستریم LX
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷
مزدا 3
۵,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۷
اطلس GL
۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
شاهین اتوماتیک
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین GL
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۸,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵
رانا پلاس
۱,۰۲۵,۰۰۰,۰۰۰

هیوندای اینستر کراس معرفی شد؛ کراس اووری کوچک برای آفرودهای سبک

منتشر شده در 26 مهر 1403 ساعت 10:00
نویسنده سعید علیپور
هیوندای اینستر کراس

هیوندای از نسخه جدید اینستر با نام پسوند کراس رونمایی کرد. همانطور که قابل حدس است، این نسخه برای ماجراجویی‌های خارج از شهر طراحی شده و در مقایسه با مدل استاندارد توانایی‌های بهتری در عبور از مسیرهای آفرودی دارد.

مثل سایر خودروهای موسوم به کراس، این نسخه از اینستر ارتفاع بیشتری از سطح زمین دارد. ضمن اینکه حفاظ‌هایی در قسمت‌های مختلف بدنه به کار رفته تا اعتماد به نفس راننده در ورود به مسیرهای ناهموار افزایش پیدا کند. البته سطح اعتماد به نفس همواره باید در حدی معقول بماند، چرا که در صورت کاذب بودن باید از یک شاسی بلند واقعی برای بازگشت به خانه کمک گرفت!

طراحی پشت هیوندای اینستر کراس

تفاوت‌های ظاهری نسخه کراس با مدل استاندارد

از جمله تغییراتی که هیوندای در نمای ظاهری اینستر کراس اعمال کرده، می‌توان به نصب سپرهای مقاوم‌تر در جلو و عقب، استفاده از سینی محافظ در هر دو طرف خودرو و پنل‌ های محافظ جانبی اشاره کرد. علاوه‌ بر این‌ها، باید گفت نسخه کراس روی رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی سوار شده، این رینگ‌ها در مقایسه با رینگ‌های استاندارد اندازه بزرگ‌تر و مقاومت بالاتری دارند. ناگفته نماند در هیوندای اینستر کراس باربند سقفی به‌ صورت استاندارد موجود است و مشتریان امکان سفارش محفظه مخصوص سقفی را دارند. به لطف این محفظه فضای بار بیشتری در دسترس مالکان قرار می‌گیرد.

این نسخه به غیر از رنگ‌های معمول، با رنگ منحصربه‌فرد سبز مات آمازونی نیز عرضه خواهد شد. فضای داخلی اینستر کراس نیز دارای ترکیب رنگ ویژه‌ای از جزئیات زرد لیمویی و پارچه خاکستری است که ظاهری جذاب و متفاوت به کابین خودرو می‌بخشد.

کابین هیوندای اینستر کراس

مشخصات فنی هیوندای اینستر کراس

طبق انتظار، در بخش فنی تفاوتی بین اینستر کراس و مدل استاندارد وجود ندارد و این نسخه جدید از همان باتری و پیشرانه قبلی بهره می‌برد. شاید بدانید اینستر استاندارد در مدل پایه نیروی خود را از یک موتور برقی ۹۶ اسب بخاری دریافت می‌کند. در این مدل وظیفه تامین انرژی را باتری ۴۲ کیلووات ساعتی بر عهده دارد. هیوندای می‌گوید برد حرکتی این مدل ۳۰۰ کیلومتر است.

نمای عقب هیوندای اینستر کراس

اما نسخه فول هیوندای اینستر به موتوری با ۱۱۳ اسب بخار قدرت و باتری ۴۹ کیلووات ساعتی مجهز شده است آنطور که هیوندای اعلام کرده، تولید اینستر کراس تا پایان سال جاری کره جنوبی آغاز خواهد شد. در رابطه با قیمت فعلاً حرفی به میان نیامده است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. محمد حسین گفت:

    خیلی عالیه فقط یبار رفتیم کره جنوبی همین تاکسی فرودگاهیی ملت سوار میکرد تا مبدا پیاده میکرد

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X