اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰

هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ ؛ نسل جدید و استایلی متفاوت

منتشر شده در 19 مرداد 1402 ساعت 20:23
هیوندای سانتافه 2024 ؛ نسل جدید و استایلی متفاوت

هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ سرانجام بصورت رسمی معرفی اولیه داشت. شاسی بلند محبوب کره ای ها که حالا با چهره و استایلی بسیار متفاوت به بازار می آید.

در هفته ها و ماه های گذشته بارها شاهد انتشار تصاویر جاسوسی از سانتافه جدید بودیم و حالا تصاویر رسمی این کراس اوور منتشر شده است. خودرویی که عملا هیچ اشتراکی با نسل قبل ندارد و در طراحی بدنه و کابین سبکی متفاوت را ارائه می دهد. هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ پنجمین نسل از کراس اوور نام آشنای هیوندای است که استایل باکسی و یا جعبه ای معرفی شده و هیچ شباهتی به نسل های قبلی ندارد. سانتافه یکی از محبوب ترین خودروهای وارداتی در ایران هم بود و از نظر میزان عرضه رکورد های بسیار خوبی در دور قبلی واردات ثبت کرد. در ادامه ویژگی های نسل جدید این شاسی بلند را بررسی می کنیم.

هیوندای سانتافه 2024 ؛ نسل جدید و استایلی متفاوت

حتما بخوانید : هیوندای آیونیک ۵ N با ۶۴۱ اسب بخار قدرت رونمایی شد

طراحی هیوندای سانتافه ۲۰۲۴

استایل کلی جعبه ای شده و دیگر خبری از خطوط منحنی و برجستگی های ملایم نیست. این استایل به تازگی بسیار پرطرفدار شده و به نوعی بازگشت به اصول اولیه طراحی شاسی بلند ها هم به حساب می آید.چراغ های جلو تمام LED هستند و الگوی H دارند. رنگ زمینه چراغ ها و جلوپنجره مشکی رنگ است و ورودی های هوای بزرگ هم در پایین سپر مشکی طراحی شده اند. به طور کلی خطوط برجسته جعبه ای باعث شده تا طراحی این کراس اوور بسیار متفاوت باشد و هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ ظاهری خشن و قدرتمند پیدا کند.

هیوندای سانتافه 2024 ؛ نسل جدید و استایلی متفاوت

رینگ های ۲۱ اینچی بصورت استاندارد در این کراس اوور دیده می شود و همین باعث شده سانتافه جدید بزرگ تر و قوی تر بنظر برسد. در عقب چراغ ها باز هم الگوی H دارند و نشان بزرگ هیوندای به همراه نام سانتافه روی در صندوق عقب قرار گرفته است. ستون انتهایی کاملا عمودی است و همین باعث شده در عقب با چیزی شبیه به یه دیوار طرف باشیم که این باعث شده طراحی این قسمت هم عجیب باشد و هم متفاوت. نکته مهم این است که در هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ فاصله محوری نسبت به نسل قبل افزایش داشته و ترکیب این تغییر و طراحی جدید بدنه باعث می شود تا در این خودرو بیشترین فضای کابین ممکن را داشته باشیم. اگرچه طراحی نسل جدید سانتافه تا حد زیادی جذاب و متفاوت است اما نمی توان از شباهت بیش از اندازه استایل این خودرو به دیفندر ۱۳۰ گذشت.

هیوندای سانتافه 2024 ؛ نسل جدید و استایلی متفاوت

کابین و انبوهی از تکنولوژی

درست مثل بدنه در کابین هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ هم همه چیز با آنچه تابحال از سانتافه دیده بودیم فرق دارد. صفحه نمایش منحنی دوگانه را در کابین می بینیم که سیستم مالتی مدیا و جلوآمپر تمام دیجیتال را نمایش می دهد. در وسط پنل تنظیم تهویه را داریم که ترکیبی از دکمه های فیزیکی و کنترلر های لمسی است و در قسمت پایین آن دو پد شارژ وایرلس طراحی شده است. دریچه تهویه سر تا سر داشبورد را گرفته و در ساخت کف پایی ها از پلاستیک بازیافتی استفاده شده است. هنوز لیست امکانات و ویژگی های دقیق تر کابین مشخص نیست و برای اطلاع از آن باید منتظر رونمایی رسمی این خودرو در ماه آینده باشیم.

هیوندای سانتافه 2024 ؛ نسل جدید و استایلی متفاوت

مشخصات فنی هیوندای سانتافه ۲۰۲۴

سانتافه در بازار آمریکای شمالی با دو پیشرانه عرضه می شود. یکی از نسخه ها به پیشرانه ۲.۵ لیتر توربوشارژ مجهز می شود که توان تولید نهایت قدرت ۲۷۷ اسب بخار و نهایت گشتاور 421 نیوتن متر را دارد. قدرت در این نسخه از طریق جعبه دنده ۸ سرعته دوکلاچه اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود و با این موتور سانتافه جدید در ۸ ثانیه شتاب گیری انجام می دهد. اما در نسخه دیگر از هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ پیشرانه ۱.۶ لیتر توربوشارژ هیبرید را داریم که خروجی های ۱۷۷ اسب بخار و ۲۶۴ نیوتن متر را ثبت می کند و انتقال قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک انجام می شود. تنها همین دو نسخه عرضه می شود و خبری از نسخه پلاگین هیبرید در این نسل نخواهد بود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. امیرحسین داودی گفت:

    سلام
    خداوکیلی خیلی بیریخت پشتش

    ۱۰
    ۸
  2. محسن گفت:

    پ چرا ال ممدا رو ریختن توی سانتافه ها

    ۲
    ۲
  3. آیین گفت:

    بدنیست ولی پشتش زشته

    ۲
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X