%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰

پایان رکورد ۷۷ امتیازگیری متوالی تیم ردبول در مسابقه خانگی اتریش!

منتشر شده در 10 تیر 1404 ساعت 15:00
نویسنده علیرضا تمدنی
پایان رکورد ۷۷ امتیازگیری متوالی تیم ردبول در مسابقه خانگی اتریش!

مدیر تیم ردبول، هورنر اعتراف می‌کند که ردبول پس از روز بسیار ناامیدکننده در اتریش «حتی به قهرمانی تیمی هم فکر هم نمی‌کند». ردبول در گرندپری اتریش، مسابقه خانگی دشواری را پشت سر گذاشت، مکس ورشتپن در دور اول حذف شد و یوکی سونودا بدون حتی یک امتیاز مسابقه را به اتمام رسانید.

به گزارش آخرین خودرو، مکس ورشتپن تنها دو پیچ را در ردبول رینگ اتریش طی کرد و سپس توسط راننده تیم مرسدس، کیمی آنتونلی، که در تشخیص مسیر به پیچ ۳ اشتباه کرده بود و متعاقباً برای سیلورستون جریمه سه رده‌ای از خط شروع مسابقه دریافت کرد، از دور مسابقه خارج شد. در همین حال، یوکی سونودا، آخرین راننده در جایگاه شانزدهم بود که پس از خروج از Q1 و ۱۰ ثانیه جریمه شدن به دلیل منحرف کردن ماشین آلپین فرانکو کولاپینتو از پیچ ۴، نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

این نتیجه به این معنی است که ردبول در مسابقات قهرمانی تیمی حتی بیشتر از رقبای خود عقب افتاده و ۱۶۲ امتیاز در مقابل ۴۱۷ امتیاز مک‌لارن دارد، در حالی که نیز ورشتپن در جدول رده‌بندی رانندگان ۶۱ امتیاز از اسکار پیاستری عقب‌تر است.

پایان رکورد ۷۷ امتیازگیری متوالی تیم ردبول در مسابقه خانگی اتریش!

هورنر، مدیر تیم ردبول، در مصاحبه ای به طور خلاصه بیان کرد: «یک روز ناامیدکننده. با آغاز مسابقه، مکس شروع بسیار خوبی داشت و برای پیچ ۱ در موقعیت خوبی قرار داشت. متأسفانه در پیچ ۳ کیمی کنترل خود را از دست داد و او را از میدان به در کرد. خیلی ناامیدکننده…. بدیهی است که کیمی عذرخواهی کرد ولی مسابقه همین است.

«فکر می‌کنم وقتی به سرعت ماشین ما نگاه می‌کنید، ما امروز با مک‌لارن‌ها نمی‌جنگیدیم، اما مطمئناً با فراری‌ها سخت می‌جنگیدیم. جورج [راسل] سرعت چندانی نداشت. کلا امروز ناامیدکننده بود.» او درباره سونودا نیز گفت: «یوکی، نیز پیشرفت ناچیزی داشت و سپس در برخورد با کولاپینتو هم به سختی جریمه ‌شد. امروز هم مسابقه وحشتناکی برای او بود. ناامیدکننده بود، اما به سرعت به سمت ماسبقه سیلورستون انگلستان حرکت خواهیم کرد.»

با توجه به این موضوع، از هورنر پرسیده شد که چگونه ردبول می‌تواند مشکلاتی را که چندین راننده اکنون در کنار ورشتپن با آن مواجه شده‌اند، «درمان» کند – و اطمینان حاصل کند که هر دو ماشین در موقعیتی هستند که می‌توانند در آینده امتیاز کسب کنند، اینگونه ادامه داد: «ما باید بفهمیم که یوکی چه مشکلی [این آخر هفته] داشت. او در FP2 و FP3 خوب به نظر می‌رسید اما در تعیین خط اوضاتع کاملا به هم ریخته شد.

او خاطر نشان می کند:«وقتی در موقعیت مناسبی نیستید، در انتهای جدول هستید، وقتی اوضاع خیلی سخت است… شرایط شما بسیر بد است. یوکی در حال تقلا است، فکر می‌کنم او برای اعتماد به نفس تقلا می‌کند. اما ما با او کار خواهیم کرد، سعی خواهیم کرد به او کمک کنیم تا از این شرایط عبور کند.»

هورنر اضافه کرد: «این ماشین… ماشینی است که در طول سال‌ها و در مسیر توسعه‌ای که ما طی کرده‌ایم، تکامل یافته است. رانندگی با آن آسان نیست، اما آنقدرها هم دشوار نیست. ما با او کار خواهیم کرد و امیدواریم که در سیلورستون پیشرفت کند.»

با توجه به شکاف‌های قابل توجهی که در هر دو قهرمانی ایجاد شده است، هورنر می‌داند که ورشتپن و ردبول اکنون با چالش بزرگی برای افزودن به موفقیت‌های اخیر خود در کسب عنوان قهرمانی در سال ۲۰۲۵ روبرو هستند.

او اذعان کرد: «خب، ببینید، قهرمانی که حتی به آن فکر هم نمی‌کنیم. ما اکنون فقط روی هر مسابقه تمرکز داریم. آنها [مک‌لارن] خیلی از ما جلو هستند. ما فقط مسابقه به مسابقه پیش خواهیم رفت.

ورشتپن چهار عنوان قهرمانی اخیر رانندگان را به طور متوالی کسب کرده است. در حالی که تیم ردبول قبل از اینکه فصل گذشته توسط مک‌لارن از رده قهرمانی تیمی خارج شود، در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ قهرمانی تیمی را نیز بدست آورده بود.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X