%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰

پرچمدار با احتمال حضور در ایران؛ چری فالوین T11 با پیشرانه قدرتمند و امکانات پیشرفته

منتشر شده در 04 شهریور 1403 ساعت 10:00
نویسنده سعید علیپور
چری فالوین T11

رسانه‌های چینی پیش‌بینی می‌کنند که شاسی‌بلند جدید چری فالوین T11 در نمایشگاه خودروی چنگدو که اواخر این ماه برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. این گمانه‌زنی‌ها بر اساس اطلاعاتی است که توسط یک وبلاگ‌نویس معروف منتشر شده؛ این وبلاگ‌نویس ادعا می‌کند طراحی خارجی فالوین T11 نهایی شده و ابعاد این خودرو نیز مشخص است.

ابعاد چری فالوین T11

فالوین T11 قرار است به عنوان شاسی‌ بلندی پرچمدار با امکانات و مشخصاتی قابل توجه عرضه شود. این خودرو برای اولین بار به عنوان یک کانسپت در رویداد «شب انرژی‌های نوین چری فالوین ۲۰۲۳» به نمایش درآمد. گفته می‌شود که این شاسی‌بلند جدید ابعادی برابر با ۵۱۹۰ میلیمتر طول، ۱۹۹۵ میلیمتر عرض و ۱۸۰۰ میلیمتر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن ۳۱۰۰ میلیمتر است. این ابعاد، فالوین T11 را به بزرگ‌ترین شاسی‌ بلندی تبدیل می‌کند که تاکنون توسط چری تولید شده است.

ابعاد چری فالوین T11

مشخصات فنی فالوین  T11

بر اساس اطلاعات موجود، فالوین T11 بر روی پلتفرم E0X ساخته شده و از پیشرانه هیبریدی موسوم به «Kunpeng Super Hybrid C-DM» بهره می‌برد. این پیشرانه شامل یک موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ و یک موتور الکتریکی می‌شود. موتور بنزینی با بازده حرارتی ۴۴.۵ درصد، ۱۵۴ اسب ‌بخار تولید می‌کند، میزان گشتاور آن نیز به ۲۲۰ نیوتن ‌متر می‌رسد. این پیشرانه هیبریدی با یک موتور الکتریکی ۲۰۰ کیلو واتی (معادل ۲۶۸ اسب بخار) ترکیب شده است. در این شاسی‌بلند پرچمدار هر چهار چرخ نیروی پیشرانه را دریافت می‌کنند. مصرف سوخت این خودرو ۵.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد شده؛ زمان شتاب‌ گیری ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز ۵.۹ ثانیه اعلام شده است. بر اساس گزارش‌های موجود، برد تمام الکتریکی این خودرو بیش از ۲۰۰ کیلومتر خواهد بود. در صورت پر بودن باک و شارژ کامل باتری هم امکان پیمایش بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر مسافت وجود خواهد داشت.

پیشرانه چری فالوین T11

وبلاگ‌نویس چینی رندر هایی از این خودرو منتشر کرده که نشان‌دهنده استفاده از دستگیره‌های در سنتی به‌ جای دستگیره‌های مخفی‎‌شونده است، آن هم در شرایطی که نسخه کانسپت فالوین T11 دارای دستگیره‌های مخفی‌ شونده بود. برخی رسانه‌های چینی این موضوع را رد می‌کنند، چرا که T11 مدلی پرچمدار است و تمامی مدل‌های فعلی فالوین از دستگیره‌های مخفی‌ شونده بهره می‌برند.

طراحی چری فالوین T11

فضای داخلی لوکس و پیشرفته

گزارش‌ها حاکی از آن است که ویژگی‌های داخلی فالوین T11 شامل مواردی مثل سقف پانورامیک، شش صفحه نمایش و صندلی‌های ردیف دوم با قابلیت تنظیم افقی و عمودی می‌شود. همچنین گزارش شده که این شاسی‌بلند لوکس دارای یک سیستم رانندگی شهری پیشرفته به نام NOP خواهد بود.

شایان ذکر است فالوین برندی در دسته انرژی‌های نو بوده و تمامی محصولات آن به پیشرانه‌ های هیبریدی مجهز هستند. با توجه به حضور گسترده برند چری در ایران، شاید T11 روزی در کشور ما نیز عرضه شود.

نمای جانبی چری فالوین T11
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X