%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰

پس از بوگاتی نوبت به تهدید بنتلی رسید؛ جاروبرقی ساز چینی به دنبال ساخت خودروهای اشرافی

منتشر شده در 31 شهریور 1404 ساعت 17:00
نویسنده سعید علیپور
پس از بوگاتی نوبت به تهدید بنتلی رسید؛ جاروبرقی ساز چینی به دنبال ساخت خودروهای اشرافی

شرکت چینی دریم تکنولوژی که به خاطر ساخت جاروبرقی و لوازم خانگی هوشمند شهرت دارد، در هفته‌های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است. همین چند روز قبل بود که این شرکت اولین تصاویر از رقیب بوگاتی را منتشر کرد. حالا این شرکت از ورود به بازار خودروهای برقی لوکس نیز خبر داده و گفته می‌خواهد پس از بوگاتی، بنتلی را نیز به چالش بکشد!

به گزارش آخرین خودرو، آنطور که دریم تکنولوژی وعده داده، نخستین خودروی برقی این شرکت در سال ۲۰۲۷ از راه خواهد رسید. این خودرو به گفته مدیران، قرار است با بوگاتی ویرون رقابت کند. اینکه چرا مدیران کمپانی به جای بوگاتی شیرون یا توربیون، ویرون بازنشسته را برای رقابت انتخاب کرده‌اند، جای سوال دارد!

طراحی و توسعه با رای‌گیری هفتگی

بر اساس گزارش رسانه چینی Sina Tech، تیم طراحی دریم تکنولوژی از اواخر سال ۲۰۲۴ تاکنون بیش از ۳۸ هفته پیاپی جلسات رای‌گیری هفتگی برای انتخاب طرح‌های مختلف خودرو برگزار کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که توجه جدی به طراحی و زیبایی‌شناسی خودرو از همان ابتدا در دستور کار قرار داشته است.

تقسیم برندها و تمرکز بر بازارهای متفاوت

دریم تکنولوژی قصد دارد علاوه بر تولید مدل‌های اسپرت و سریع، به تولید مدل‌های لوکس و اشرافی نیز بپردازد. محصولات اسپرت این شرکت تحت برند دریم اتوموتیو و با پیشرانه‌های تمام برقی و دارای افزایش‌دهنده برد حرکتی عرضه خواهند شد. مأموریت تولید مدل‌های اشرافی نیز به بخش استاری اتوموتیو محول شده است.

جذب متخصصین در حوزه‌های مختلف

شرکت دریم تکنولوژی برای تحقق اهداف خود یک تیم چندرشته‌ای از متخصصان سخت‌افزار هوشمند، مهندسان خودروسازی و کارشناسان کنترل کیفیت تشکیل داده است. همچنین روند جذب نیرو برای بخش‌های فروش، امور نظارتی و مهندسی به شدت فعال شده است. جالب آنکه هفته گذشته بخش دریم اتوموتیو موفق شد نخستین دور جذب سرمایه خود را تکمیل کند و رکورد سریع‌ترین تأمین مالی یک شرکت نوپای خودروسازی در چین را به نام خود ثبت نماید.

علاوه بر چین، دریم تکنولوژی در حال گسترش فعالیت‌های جهانی است و با همکاری BNP Paribas تصمیم دارد کارخانه‌ای در آلمان و در نزدیکی گیگافکتوری تسلا در برلین احداث کند.

طبق اسناد رسمی، تا پایان سال ۲۰۲۴ این شرکت ۶,۳۷۹ ثبت اختراع جهانی داشته که ۴۵ درصد آن‌ها مربوط به حوزه‌های کلیدی خودروهای برقی مانند فیوژن سنسور، کنترل موتور و تعامل انسان-ماشین است.

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “پس از بوگاتی نوبت به تهدید بنتلی رسید؛ جاروبرقی ساز چینی به دنبال ساخت خودروهای اشرافی”

  1. حسن گفت:

    دنیا در تسخیر چین

    ۲
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X