%۰.۳۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی T9
۴,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۴
هایما ۸S
۳,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
آریسان ۲
۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
اطلس G
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
جک J4
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
کی ام سی J7
۲,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۰۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی ایگل
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
شاهین GL
۱,۲۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
فونیکس آریزو 8
۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
کی ام سی X5
۲,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۹۱۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۱
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
رانا پلاس
۱,۰۵۴,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی T9
۴,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۴
هایما ۸S
۳,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
آریسان ۲
۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
اطلس G
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
جک J4
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
کی ام سی J7
۲,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۰۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی ایگل
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
شاهین GL
۱,۲۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
فونیکس آریزو 8
۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
کی ام سی X5
۲,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۹۱۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۱
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
رانا پلاس
۱,۰۵۴,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰

پورشه ۹۱۱ داکار با طراحی اختصاصی ؛ سفارشی از یک کلکسیونر ایتالیایی

منتشر شده در 26 آبان 1403 ساعت 14:01
نویسنده سعید علیپور
پورشه 911 داکار

پورشه ۹۱۱ داکار حتی بدون رنگ‌آمیزی خاص هم جذاب به نظر می‌رسد. اما مدلی که در این مطلب معرفی می‌کنیم، به دلیل سفارشی‌ سازی و استفاده از رنگ‌های اختصاصی جذابیت به مراتب بیشتری پیدا کرده است. مدل مورد بحث توسط یک کلکسیونر ایتالیایی سفارش داده شده؛ این خودروی منحصر بفرد توسط دپارتمان سفارشی‌ سازی پورشه، یعنی «Sonderwunsch»، به صورت کاملاً شخصی‌ساز تولید شده است.

ترکیب رنگی جذاب برای بدنه و کابین

به لطف طراحی برگرفته از خودروهای رالی و استفاده از ترکیب رنگ سه‌گانه زرد، آبی روشن و آبی تیره این نسخه جذابیت فوق‌العاده بالایی دارد. بد نیست بدانید رنگ آبی روشن به کار رفته در این پورشه ۹۱۱ مخصوص رالی، لامپدوسا نام دارد و از جزیره‌ای‌ مدیترانه‌ای به همین اسم در ایتالیا برگرفته شده است.

کابین پورشه 911 داکار

در این پورشه ۹۱۱ داکار شخصی‌ساز، قسمت بالایی بدنه به رنگ زرد و قسمت پایینی آن به رنگ آبی تیره است. در حد فاصل این دو بخش خط موج‌ مانندی از آبی لامپدوسا وجود دارد که آنها را از هم جدا می‌کند. برای هماهنگی بیشتر، رینگ‌ها نیز دارای رنگ زرد بوده و لبه‌های آنها به رنگ آبی لامپدوسا است. حتی چراغ‌های LED نیز حاشیه‌هایی به همین رنگ دارند.

درون کابین پورشه ۹۱۱ داکار هم شاهد استفاده از این ترکیب رنگ جذاب هستیم. جزئیاتی به رنگ زرد در دوخت‌ های کنسول وسط، داشبورد و پنل درها مشاهده می‌شود. لوگوی «۹۱۱ داکار» روی پشتی صندلی‌های اسپرت این خودرو با دوخت زرد رنگ حک شده و سر دنده تزییناتی به همین رنگ دارد.

طراحی پورشه ۹۱۱ داکار

مشخصات فنی پورشه ۹۱۱ داکار

از لحاظ قدرت، پورشه ۹۱۱ داکار متعلق به کلکسیونر ایتالیایی بدون تغییر باقی مانده و همچنان از موتور ۳ لیتری شش سیلندر توئین‌ توربو شارژ بهره می‌برد. این موتور توانایی تولید ۴۷۵ اسب بخار قدرت را دارد و نیروی آن از طریق گیربکس ۸ سرعته PDK و سیستم چهارچرخ محرک به سمت تمامی چرخ‌ها ارسال می‌شود. با اتکا به این قوای محرکه، پورشه ۹۱۱ داکار در عرض ۳.۴ ثانیه سرعت خود را به ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

مشخصات پورشه ۹۱۱ داکار

بد نیست اشاره کنیم رنگ‌آمیزی منحصر بفرد بدنه و کابین با همکاری نزدیک مشتری و هنرمندان پورشه انجام شده است. این پروژه آنقدر خاص و زیباست که قبل از تحویل به مالک خوش‌ذوق خود در ایتالیا، در موزه پورشه در آلمان به نمایش گذاشته می‌شود.

مشخصات پورشه ۹۱۱ داکار در یک نگاه
موتور۳ لیتری شش سیلندر توئین توربوشارژ
قدرت۴۷۵ اسب بخار
جعبه‌دنده۸ سرعته  PDK
سیستم انتقال قدرتچهارچرخ محرک
شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت۳.۴ ثانیه

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X