ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰

پیروزی نیو ET9 بر مرسدس مایباخ S کلاس در آزمایش جنجالی! آیا چینی ها تقلب کردند؟

منتشر شده در 04 دی 1403 ساعت 11:00
نویسنده سعید علیپور
پیروزی نیو ET9 بر مرسدس مایباخ S کلاس

خودروی جدید نیو ET9 که در تاریخ ۲۱ دسامبر معرفی شد، از یک شاسی پیشرفته و هوشمند سود می‌برد. این شاسی اسکای راید (Skyride) نام دارد و سر و صدای زیادی در رسانه‌ها بر پا کرده است. برای نمایش توانمندی‌های این شاسی، شرکت نیو آزمایشی جنجالی ترتیب داده؛ در این آزمایش عملکرد تعلیق دو خودروی ET9 و مرسدس مایباخ S کلاس هنگام عبور از روی دست‌ اندازها با هم مقایسه می‌شود. طبق انتظار در این آزمایش نماینده نیو رقیب مشهور خود را شکست می‌دهد. اما نتیجه این آزمایش اکنون زیر سوال رفته و برخی کاربران نیو را به تقلب متهم کرده‌اند.

آزمایش جنجالی با برج جنگا

در ویدیویی که از آزمایش جنجالی منتشر شده، بک برج جنگا با ۹ لایه بر روی میز پشتی نیو ET9 و مرسدس مایباخ S کلاس ساخته می‌شود. این خودروها با سرعتی مشابه از روی موانع موجود در مسییر عبور می‌کنند. در حالی که برج جنگا در مرسدس مایباخ S کلاس به سرعت فرو می‌ریزد، برج نیو ET9 بدون کوچک‌ترین حرکتی در جای خود ثابت باقی می‌ماند.

آزمایش برج جنگا

منتقدان می‌گویند در آزمایش نیو فاصله موانع به گونه‌ای تنظیم شده که با فاصله محوری ET9 سازگار است، در نتیجه این خودرو هنگام عبور از روی آنها ثبات بیشتری دارد. با این حال، مدیرعامل نیو یعنی آقای ویلیام لی، این ادعا را رد کرده و گفته که نیمی از موانع بر اساس فاصله محوری ET9 و نیمی دیگر با فاصله محوری مرسدس مایباخ S کلاس تنظیم شده‌اند. او منتقدان را به تکرار این آزمایش دعوت کرده است.

برتری نیو ET9

مشخصات فنی نیو ET9

همانطور که قبلاً به اطلاعتان رسانده‌ایم، نیو ET9 معرفی شده، به یک باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی با تراکم انرژی ۲۹۲ وات ساعت به ازای هر کیلوگرم وزن مجهز است. پیشرانه این خودرو شامل دو موتور ۴۵۶ و ۲۴۱ اسب بخاری می‌شود. با اتکا به این پیشرانه قدرتمند، ET9 شتاب صفر تا صد را در زمان ۴.۳ ثانیه طی می‌کند.

نیو ET9

قیمت و زمان عرضه

قیمت اولیه ET9 از ۶۶۰ هزار یوان (معادل ۹۰,۴۵۰ دلار) برای نسخه بدون باتری شروع می‌شود. خریداران این نسخه امکان اجاره ماهانه باتری با پرداخت ۱,۱۲۸ یوان را دارند. قیمت نسخه دارای باتری هم، ۷۸۸ هزار یوان (معادل ۱۰۸,۰۰۰ دلار) تعیین شده است.

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “پیروزی نیو ET9 بر مرسدس مایباخ S کلاس در آزمایش جنجالی! آیا چینی ها تقلب کردند؟”

  1. حجت اله براهنی گفت:

    موجودات رو راستی نیستن و احتمال این که مخاطب رو فریب بدن هست! ضمن این که به راحتی می‌تونن قطعات جنگا رو چسب بزنن یا با آهنربا کاری کنن که پایداری بیشتری داشته باشن.

    ۳
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X