%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

چری به رکورد تولید ۱۵ میلیون خودرو دست پیدا کرد

منتشر شده در 30 مهر 1403 ساعت 14:03
نویسنده سعید علیپور
رکورد تولید خودرو

چری اخیراً از دستیابی به رکورد تولید ۱۵ میلیون خودرو از ابتدای تاسیس تاکنون خبر داده است. مدلی که با خروج از خط تولید سبب ثبت این رکورد شده، یک دستگاه سدان هیبریدی شارژی فالوین A9 است. شاید بدانید این خودرو به عنوان پرچمدار جدید برند فالوین معرفی شده و بر اساس پلتفرم E0X توسعه یافته است.

مشخصات فنی چری فالوین A9

چری فالوین A9 به پیشرانه هیبریدی موسوم به Kunpeng C-DM مجهز شده است. قلب اصلی این پیشرانه را یک موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ با توانایی تولید ۱۴۱ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن ‌متر گشتاور تشکیل می‌دهد. این موتور با یک برقی که ۲۰۱ اسب بخار قدرت دارد، همکاری می‌کند. انتقال نیرو هم از طریق گیربکس تک سرعته DHT انجام می‌شود.

رکورد خودروهای چری

با اتکا به این پیشرانه فالوین A9 شتاب صفر تا صدی برابر با ۴.۹ ثانیه دارد. این سدان پرچمدار در حالت تمام الکتریکی تا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را طی می‌کند. در صورت پر بودن باک و شارژ کامل باتری نیز امکان پیمایش مسافتی در حدود ۱۴۰۰ کیلومتر وجود خواهد داشت.

صندوق فالوین A9

طراحی بیرونی

چری فالوین A9 دارای طراحی چراغ‌های جلو و عقب به صورت یکپارچه است. نوشته AWD در پایین درب‌های جلو نشان می‌دهد که هر چهار چرخ در این خودرو محرک هستند. تزئینات کرومی در بخش‌های مختلف بدنه همچون حاشیه شیشه‌ها، دماغه، سپر عقب و رکاب‌ها دیده می‌شود و خروجی اگزوز نیز به صورت مخفی طراحی شده است.

چری فالوین A9

در نمای جانبی، چری فالوین A9 به دستگیره‌های هم‌سطح با بدنه تجهیز شده و رینگ‌های چند پره‌ای آن طراحی زیبایی دارند. در پشت این رینگها ترمزهای ۶ پیستونه جا خوش کرده‌اند. این خودرو همچنین به تعداد زیادی سنسور برای ارائه قابلیت‌های کمک رانندگی پیشرفته، از جمله حافظه پارک و هدایت خودکار در سرعت‌های بالا، مجهز است.

طراحی داخلی چری فالوین A9

طراحی داخلی و امکانات

در فضای داخلی، از ترکیب رنگ‌های بژ و قهوه‌ای استفاده شده و تعداد دکمه‌های فیزیکی به حداقل رسیده، چرا که بیشتر امکانات از طریق صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی مرکزی قابل کنترل هستند. در پشت فرمان هم یک نمایشگر دیجیتال اطلاعات لازم را در اختیار راننده قرار می‌دهد. جالب اینکه دریچه‌های سیستم تهویه در این خودرو به روی کنسول میانی منتقل شده‌اند. در زیر این دریچه‌ها، شارژرهای بی‌سیم تلفن همراه و دو جالیوانی بزرگ به چشم می‌خورد. صندلی‌های موسوم به جاذبه صفر، ۱۰ کیسه هوای ایمنی به همراه ایربگ‌ های جانبی، سیستم هداپ دیسپلی، سانروف چند تکه، سیستم صوتی با ۲۳ بلندگو، نورپردازی داخلی، شیشه‌های مقاوم در برابر نفوذ صدا و دریچه‌های اختصاصی سیستم تهویه برای سرنشینان عقب، از جمله امکانات چری فالوین A9 هستند.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X