%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰

چری iCar V23 در راه بازار ؛ تویوتا اف جی کروزر در قامتی کوچک!

منتشر شده در 21 فروردین 1403 ساعت 11:00
نویسنده سعید علیپور
چری iCar V23

چری خود را برای عرضه یک شاسی بلند جدید آماده می کند. این خودرو تحت برند نوپای iCar و با نام V23 معرفی شده و قرار است از نیمه دوم امسال وارد بازار شود.

چری iCar V23 با همکاری شرکت Zhimi Technology توسعه پیدا کرده و از نیمه دوم امسال وارد بازار خواهد شد. این خودرو پس از ۰۳ دومین محصول تولید انبوه برند iCar به شمار می رود. شرکت چری (Chery) با این شاسی بلند کوچک مشتریان جوان را نشانه گرفته و امیدوار است با کمک آن سهم خود را از بازار خودروهای تمام الکتریکی افزایش دهد.

فرمان چری iCar V23

ابعاد و طراحی بیرونی

چری iCar v23 طولی برابر با ۴۲۲۰ میلیمتر، عرضی برابر با ۱۹۱۵ میلیمتر و ارتفاعی برابر با ۱۸۴۵ میلیمتر دارد؛ فاصله محوری آن نیز به ۲۷۳۰ میلیمتر می رسد. با این مشخصات، محصول جدید چری را از لحاظ جثه می توان با رنو داستر مقایسه کرد. با توجه به زوایای ورود و خروج ۴۳ و ۴۱ درجه ای و همچنین فاصله ۲۱۲ میلیمتری کف اتاق از زمین، این شاسی بلند برقی باید پتانسیل بالایی در عبور از مسیرهای آفرود داشته باشد.

در بخش طراحی، چری iCar v23 اتاق مکعبی شکلی دارد. با کمی دقت در ترکیب جلوپنجره و چراغ های گرد این خودرو، شاسی بلند معروفی مثل تویوتا اف جی کروزر در ذهن تداعی می شود! در نمای جانبی و عقب هم می توان شباهت هایی با لندرور دیفندر و مرسدس G کلاس مشاهده کرد. پس از کنار آمدن با این موضوع، ویژگی های دیگری مثل سپر مقاوم، کاپوت و لبه های گلگیر برآمده، دستگیره های در کشویی، ریل های سقفی، پله های جانبی، رینگ های چنده پره ۱۹ یا ۲۱ اینچی و همچنین محفظه بیرونی موجود در پشت خودرو جلب توجه می کنند.

نمای جانبی چری iCar V23

مشخصات فنی چری iCar v23

چری iCar v23 برای تجربه هیجان در مسیرهای آفرودی ساخته شده است. این شاسی بلند برقی در دو نسخه تک موتوره و دو موتوره به فروش خواهد رسید. طبق انتظار در نسخه تک موتوره محور عقب محرک است و در نسخه دو موتوره هر چهار چرخ نیروی پیشرانه را دریافت می کنند. باتری این خودرو توسط شرکت معروف CATL تأمین می شود. درباره ظرفیت باتری و مشخصات پیشرانه فعلاً اطلاعاتی منتشر نشده، ولی می دانیم که iCar v23 توانایی پیمایش ۴۰۰ الی ۵۰۰ کیلومتر مسافت با شارژ کامل را خواهد داشت.

در داخل کابین، استفاده از اشکال هندسی به خصوص مستطیل را باید شاخص ترین ویژگی دانست. در قسمت میانی داشبورد یک نمایشگر بزرگ ایستاده نصب شده که بیشتر امکانات خودرو از طریق آن کنترل می شود. این شاسی بلند آفرودی به پردازنده اسنپدراگون ۸۱۵۵ مجهز است و از سیستم های کمک راننده سطح L2+ بهره می برد. در رابطه با قیمت چری iCar v23 فعلاً حرفی به میان نیامده و باید منتظر رونمایی رسمی و اطلاعیه های بعدی بمانیم.  

طراحی چری iCar V23

ناگفته نماند شرکت Zhimi Technology در سال ۲۰۱۴ تأسیس شده و در زمینه تولید لوازم خانگی هوشمند فعالیت دارد. جالب اینکه این شرکت از زیرمجموعه های شیائومی محسوب می شود. سیستم تهویه مطبوع، سیستم تصفیه هوا، دستگاه های تولید رطوبت، بخاری برقی، پنکه، ماسک های ضد دود و دستگاه های کنترل کیفیت هوا از جمله محصولات این شرکت هستند.

طبق توافقات صورت گرفته، Zhimi وظیفه برنامه ریزی، تعیین خط مشی و مهندسی را بر عهده دارد. در مقابل، چری مسئول تأمین قطعات، تولید، فروش، تحویل و خدمات پس از فروش است. این دو شرکت در نظر دارند همکاری های خود را گسترش داده و در عرض سه سال آینده ۶ تا ۸ مدل جدید را عرضه کنند.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X