%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰

کانسپت آئودی F1 R26 معرفی شد؛ پیش نمایشی از اولین نماینده ارباب حلقه ها در مسابقات فرمول یک

منتشر شده در 24 آبان 1404 ساعت 16:00
نویسنده سعید علیپور
کانسپت آئودی F1 R26 معرفی شد؛ پیش نمایشی از اولین نماینده ارباب حلقه ها در مسابقات فرمول یک

فصل کنونی مسابقات فرمول یک رو به پایان است و پس از ورود به سال نو، شاهد آغاز فصل جدید آن خواهیم بود. یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات فصل جدید، حضور نخستین باره آئودی در تاریخ این رقابت‌ها خواهد بود. ارباب حلقه‌ها با رونمایی از کانسپت آئودی F1 R26 به استقبال این اتفاق مهم رفته و اولین تصاویر رسمی از خودروی مسابقه‌ای خود در رقابت‌های فرمول یک را به نمایش گذاشته است.

خودروی فرمول یک آئودی با ظاهری اختصاصی و جذاب

کانسپت خودروی فرمول یک آئودی F1 R26 نه‌ تنها طرح و رنگ نماینده کمپانی در این رقابت پیشرفته را نشان می‌دهد، بلکه نمادی از هویت بصری جدید برند محسوب می‌شود. ترکیب رنگ‌های تیتانیومی، مشکی کربنی و قرمز، ظاهر خاص و مدرنی به خودرو بخشیده است. همچنین برای نخستین بار، حلقه‌های معروف لوگوی آئودی به رنگ قرمز در آمده‌اند تا نشانگر چهره‌ای تازه از برند لوکس آلمانی باشند. این طراحی قرار است مبنای هویت تازه آئودی برای تیم فرمول یک و همچنین سایر محصولات و زیرمجموعه‌های شرکت باشد.

کانسپت آئودی F1 R26 معرفی شد؛ پیش نمایشی از اولین نماینده ارباب حلقه ها در مسابقات فرمول یک

آئودی F1 R26 نماینده تیمی قدرتمند

آئودی در سال ۲۰۲۲ با خرید گروه سائوبر (Sauber Group) رسماً وارد دنیای فرمول یک شد و از همان زمان توسعه کامل قوای محرکه خود را آغاز کرد. این مجموعه شامل موتور توربو شارژ ۱.۶ لیتری V6، سیستم بازیابی انرژی (ERS) و سایر اجزای قوای محرکه از جمله گیربکس است.

هدایت پروژه فرمول یک آئودی را چهره‌های برجسته این ورزش بر عهده دارند. ماتیا بینوتو مدیر سابق تیم فراری به‌ عنوان مدیر اصلی پروژه و جاناتان ویتلی مدیر ورزشی سابق ردبول به این تیم پیوسته‌اند. رانندگان فعلی تیم کیک سائوبر یعنی نیکو هالکنبرگ و گابریل بورتولتو نیز در فصل ۲۰۲۶ پشت فرمان خودروی جدید آئودی خواهند نشست.

کانسپت آئودی F1 R26 معرفی شد؛ پیش نمایشی از اولین نماینده ارباب حلقه ها در مسابقات فرمول یک

زمان رونمایی و آغاز رقابت‌ها

خودروی فرمول یک آئودی F1 R26 در فوریه ۲۰۲۶ طی تست‌های رسمی در بحرین برای اولین بار در میدان رقابت دیده خواهد شد. نخستین مسابقه رسمی آن نیز در گرندپری استرالیا در شهر ملبورن در ماه مارس ۲۰۲۶ برگزار می‌شود.

اهداف بلندپروازانه آئودی در فرمول یک

با وجود تازه‌وارد بودن در رقابت‌های فرمول یک، آئودی انتظارات را به‌ صورت واقع‌بینانه تعریف کرده است. گرنوت دلنر مدیرعامل آئودی در بیانیه‌ای گفته:

«ما فقط برای حضور در فرمول یک نمی‌آییم، بلکه هدف ما پیروزی است. البته می‌دانیم که تبدیل شدن به یک تیم برتر در فرمول یک به زمان، پشتکار و جسارت در تغییر وضعیت موجود نیاز دارد. هدف ما این است که تا سال ۲۰۳۰ برای قهرمانی جهان رقابت کنیم.»

کانسپت آئودی F1 R26 معرفی شد؛ پیش نمایشی از اولین نماینده ارباب حلقه ها در مسابقات فرمول یک

چالش‌ها و فرصت‌های فصل جدید

با اجرای مقررات فنی جدید در فصل ۲۰۲۶، توازن قدرت در فرمول یک ممکن است تغییر کند. این موضوع می‌تواند فرصت مناسبی برای آئودی باشد تا در آغاز مسیر خود عملکردی رقابتی داشته باشد. هرچند ایجاد تیمی تازه که بتواند به‌ طور مستمر روی سکو برود، کار ساده‌ای نیست و نیازمند نظم و پشتکار است.

به نظر می‌رسد تیم فرمول یک آئودی نقش مهمی در آینده برند و تصویر جهانی این خودروساز ایفا خواهد کرد؛ گامی که نه‌ تنها شروع فصل جدیدی برای مسابقات، بلکه آغاز فصل تازه‌ای در تاریخ آئودی اسپرت به حساب می‌آید.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X