%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰

کانسپت تویوتا EPU ؛ نگاه تویوتا به آینده

منتشر شده در 30 مهر 1402 ساعت 12:01
نویسنده سجاد کجوری
کانسپت تویوتا EPU ؛ نگاه تویوتا به آینده

کانسپت تویوتا EPU معرفی شد. این پیکاپ الکتریکی کوچک تویوتا می تواند بدترین کابوس فورد ماوریک در آینده باشد.

تویوتا برای نمایشگاه Japan Mobility 2023 با دست پر می آید. این خودرو ساز به طور انبوه با خودرو های کانسپت از جمله یک وانت برقی به نام EPU (که به نظر می رسد چندان دور از تولید نیست) در آنجا حضور خواهد داشت. این مدل می تواند پیش نمایش آینده خودروی تاکوما الکتریکی باشد. کمپانی کانسپت تویوتا EPU را “طرح مفهومی وانت سایز متوسط نسل بعدی” می نامد.

کانسپت تویوتا EPU ؛ نگاه تویوتا به آینده

تویوتا بیان می کند که EPU کمی بیش از ۴۸۷۶.۸ میلی متر طول دارد و بر روی فاصله بین دو محور ۳۳۵۲.۸ میلی متری سوار می شود که بیشتر با تراک های کوچکتر مانند فورد ماوریک مطابقت دارد. عرض ۱۸۲۸ میلی متر و ارتفاع آن کمتر از ۱۸۲۸ میلی متر نیز بخش کوچکتری را هدف قرار می دهد. این خودرو از ساختار شاسی مونوکوک یا یک تکه مانند ماوریک استفاده می کند ، و یک چهار درب کوچک با اتاق برای پنج نفر است.

کانسپت تویوتا EPU ؛ نگاه تویوتا به آینده

البته در مورد آنچه در زیر کاپوت وجود دارد، تفاوت قابل توجهی وجود دارد. در این زمینه، کمپانی در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه کانسپت تویوتا EPU ندارد، به جز اینکه بگوید الکتریکی است. این بدان معناست که چیزی زیر کاپوت نخواهید یافت، اما لاستیک های آفرود نشان می دهند که ترکیب پیشرانه دو موتوره بخشی از این معادله است.

طراحی کانسپت تویوتا EPU

نمی توان انکار کرد که، در دنیای کانسپت های نابسامان، این یکی بیشتر از بقیه به تولید نزدیک به نظر می رسد. از جمله موارد دیگر، کانسپت تویوتا EPU دارای یک فضای داخلی با یک نمایشگر دیجیتال تکی است که هم اطلاعات مورد نیاز راننده را نمایش می دهد و همچنین مرکز اطلاعات و سرگرمی سرنشینان را ارائه می دهد. این بخشی از یک داشبورد پلکانی با نیمه پایینی صاف و یک یوغ (فرمانی شبیه به سکان هواپیما) برای راننده است. به نظر می رسد که ویژگی های این کانسپت بسیار به مشخصات تولیدی نزدیک باشد، و با حرکت نگاهمان به بیرون، یک فضای بار کوچک در پشت با یک درب عقب تکه ای و رو به پایین باز شونده می بینیم که می تواند در محور افقی به دو قسمت تقسیم شود و فضای بیشتری در فضای بار برای حمل وسایل بزرگ تر ایجاد کند. این نشانه دیگری است مبنی بر اینکه تویوتا در ذهن به رقابت با ماوریک فکر می کند.

کانسپت تویوتا EPU ؛ نگاه تویوتا به آینده

تقاضا برای فورد ماوریک از زمان معرفی آن بسیار زیاد بوده است و هیوندای سانتا کروز تنها رقیب واقعی آن است. در حالی که برند های دیگر در حال کار بر روی پیکاپ های برقی با اندازه بزرگ هستند، قرار گرفتن تویوتا در سگمنت پیکاپ های کوچک برای عرضه نسل بعدی می تواند دیگران را غافلگیر کند.

کانسپت تویوتا EPU به چندین مدل مفهومی دیگر تویوتا، از جمله لندکروزر Se (لندکروزر برقی)، در نمایشگاهJapan Mobility 2023 در توکیو خواهد پیوست. درب ها از ۲۶ اکتبر به روی عموم باز می شود.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X