%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰

یوگو با یک محصول جدید و جعبه‌دنده دستی باز می‌گردد

منتشر شده در 22 اردیبهشت 1404 ساعت 12:00
یوگو با یک محصول جدید و جعبه‌دنده دستی باز می‌گردد

یوگو در حال تلاش برای بازگشت است. بله، همان یوگویی که اغلب به عنوان یکی از بدترین خودروهای ساخته شده مورد تمسخر قرار می‌گیرد، در تلاش است تا داستان خود را بازنویسی کند.

امروز، جزئیات اولیه و نگاهی به طراحی آن را دریافت می‌کنیم و اگر صادق باشیم، به نظر می‌رسد که یوگوی جدید ممکن است واقعاً جانشینی شایسته برای پیشینیان بد نامش باشد. اما سوال واقعی این است که آیا می‌تواند به مرحله بعدی برسد؟ این یک پروتوتایپ قابل رانندگی است که قرار است در دو سال آینده رونمایی شود.

میراث یوگو

یوگوی اصلی در دنیای خودرو کمی شبیه به یک ضد قهرمان است. هرگز برای سریع‌ترین، زیباترین یا پر از تکنولوژی‌ ترین بودن ساخته نشده بود، اما نیازی به این کارها نداشت. این خودرو کاربردی و عملی بود و از همه مهم‌تر، ارزان بود. در حالی که هنوز نمی‌دانیم قیمت این نسخه مدرن چگونه خواهد بود، جزئیاتی که داریم به نظر خوب می‌رسند.

جزئیاتی که توسط دارکو مارچتا و به رهبری پروفسور دکتر الکساندار بیلیچ از آلمان طراحی شده‌اند، یوگوی جدید ظاهری مربعی و کلاسیک دارد. این شرکت اولین مدل در مقیاس‌ پروتوتایپ خود را در رویداد طراحی خودرو (CDE) در مونیخ رونمایی کرد.

این خودرو به بازار B-segment اروپا (معادل خودروهای کوچک در بازار آمریکای شمالی) هدف‌گذاری شده و دارای طراحی دو در، پروفایل عریض و مسطح و یک درب عقب با شیب ملایم است. این طراحی به طرح‌های اولیه‌ای که اوایل امسال دیدیم شباهت زیادی دارد و جذابیت نوستالژیک را با تصورات مدرن به تصویر می‌کشد.

اما بهترین قسمت احتمالاً فراتر از طراحی است. در نهایت، چه فایده‌ای دارد که ظاهری زیبا داشته باشیم بدون ترکیب مناسب ویژگی‌ها؟ به همین منظور، یوگو اعلام کرده که این خودرو با موتورهای احتراق داخلی عرضه خواهد شد و هم جعبه دنده دستی و هم اتوماتیک در دسترس خواهد بود. نسخه‌های الکتریکی نیز ممکن است، به همراه انواع بدنه‌های مختلف عرضه شود. درست است، به نظر می‌رسد که این خودرو یک خودروی کوچک و کاربردی با جعبه دنده دستی خواهد بود.

یوگو

هنوز خبری رسمی درباره اینکه یوگو قصد دارد این خودرو را کجا بفروشد، منتشر نشده است، اما بازار اروپا به نظر می‌رسد گزینه‌ای مطمئن باشد.

زمان‌بندی پیش‌بینی شده

یوگو تاریخ‌های کلیدی برای اعلامیه‌های آینده تعیین کرده است. در تاریخ ۱۵ سپتامبر امسال، این شرکت یک “نسخه اسپرت” را رونمایی کرده و جزئیات فنی بیشتری را در رویداد CDE Classic در دیتزهلزتال، آلمان به اشتراک خواهد گذاشت. امیدواریم در این زمان اطلاعات دقیقی درباره پلتفرم و پیشرانه‌ ای که یوگوی جدید بر اساس آن ساخته خواهد شد، به دست آوریم.

اما رونمایی بزرگ‌تر تا سال ۲۰۲۷ انتظار نمی‌رود. یوگو به وضوح اعلام کرده که ما تا ۱۵ می آن سال، در نمایشگاه بلگراد، پروتوتایپ کامل و قابل رانندگی را نخواهیم دید. از زمان خروج یوگو از خط تولید در سال ۲۰۰۸ تقریباً یک دهه می‌گذرد، بنابراین انتظار کمی بیشتر برای خودرویی مانند این ممکن است مشکل‌ساز نباشد. با این حال، ایده یک خودروی ارزان و شاداب که زودتر به بازار بیاید، جذاب است. امیدواریم که ارزش انتظار را داشته باشد.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X