%۵.۳۸
اطلس G
۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۶۹
ساینا S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
کوییک S
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۹۵
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۸
رانا پلاس
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۴
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۲
ری را
۲,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۳۸
هایما ۸S
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۲
اکستریم LX
۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۶۷
آریسان ۲
۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲
ریسپکت - تیپ 2
۲,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۳
شاهین GL
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۴
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۸۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۲۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۸
فوتون تونلند G7
۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
کی ام سی J7
۲,۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۱۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۶۱
مزدا 3
۵,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
فونیکس آریزو 8
۳,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۰۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲۳
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
کی ام سی T9
۳,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۸
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۳
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
اطلس GL
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۷۱
کی ام سی X5
۲,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
شاهین اتوماتیک
۱,۳۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۳۳,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۳۸
اطلس G
۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۶۹
ساینا S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
کوییک S
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۹۵
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۸
رانا پلاس
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۴
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۲
ری را
۲,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۳۸
هایما ۸S
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۲
اکستریم LX
۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۶۷
آریسان ۲
۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲
ریسپکت - تیپ 2
۲,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۳
شاهین GL
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۴
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۸۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۲۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۹۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۸
فوتون تونلند G7
۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
کی ام سی J7
۲,۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۱۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۶۱
مزدا 3
۵,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
فونیکس آریزو 8
۳,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۰۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲۳
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
کی ام سی T9
۳,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۸
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۳
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
اطلس GL
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۷۱
کی ام سی X5
۲,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
شاهین اتوماتیک
۱,۳۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۳۳,۰۰۰,۰۰۰

چری آریزو ۸ پرو 400TGDI DCT Luxury معرفی شد؛ نسخه‌ای جدید از سدان چینی با پیشرانه قوی تر

منتشر شده در 22 آذر 1404 ساعت 16:00
نویسنده سعید علیپور
چری آریزو ۸ پرو 400TGDI DCT Luxury

شرکت چری برای مدل ۲۰۲۶ تیپ جدیدی را به خانواده آریزو ۸ پرو اضافه می‌کند. این تیپ با نام کامل آریزو ۸ پرو 400TGDI DCT Luxury عرضه خواهد شد و در مقایسه با سایر اعضای خانواده از پیشرانه قوی‌تری سود می‌برد. برای این تیپ جدید قیمتی برابر با ۱۳۲‌ هزار و ۹۰۰ یوان تعیین شده که معادل حدود ۱۸‌ هزار و ۸۰۰ دلار می‌شود.

طراحی ظاهری با حفظ المان‌های نسخه مجهز به موتور ۲ لیتری توربو

طراحی بدنه تیپ جدید چری آریزو ۸ پرو 400TGDI DCT Luxury تقریباً مشابه نسخه پیشین مجهز به موتور ۲ لیتری توربو است. در نمای روبرو شاهد جلو پنجره شش ‌ضلعی با شبکه مشبک مشکی و حاشیه کرومی هستیم. در اطراف ورودی‌های هوای سپر هم از قطعات کرومی بهره گرفته شده است. در قسمت عقب از همان چراغ‌های سرتاسری استفاده شده و سپر از چهار خروجی اگزوز با چینش دوقلو در طرفین میزبانی می‌کند. تنها تغییر شاخص این بخش، تغییر نشان 390T  به 400T در سمت راست صندوق عقب است.

ابعاد بدنه چری آریزو ۸ پرو 400TGDI DCT Luxury

ابعاد تیپ جدید چری آریزو ۸ پرو بدون تغییر باقی مانده است. این یعنی طول، عرض و ارتفاع اتاق همچون قبل به ترتیب با ۴۸۰۰، ۱۸۴۳ و ۱۴۶۹ میلی‌متر برابری می‌کند؛ فاصله محوری نیز با ۲۷۹۰ میلی‌متر برابر است. این نسخه با رینگ‌های ۱۷ و ۱۸ اینچی عرضه می‌شود. نکته جالب اینکه در برخی تصاویر منتشرشده، پشت رینگ‌ها کالیپرهای ترمز قرمز رنگ به چشم می‌خورد. این ویژگی جلوه اسپرت‌تری به آریزو ۸ پرو 400TGDI DCT Luxury می‌بخشد.

ابعاد بدنه چری آریزو ۸ پرو 400TGDI DCT Luxury

کابین با طراحی آشنا و نمایشگرهای بزرگ

در داخل کابین هم چری آریزو ۸ پرو نسخه 400TGDI DCT Luxury وفاداری خود به نسخه ۲ لیتری را حفظ کرده است. فرمان سه‌شاخه، صفحه دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی در پشت فرمان و نمایشگر مرکزی شناور ۱۵.۶ اینچی برای کنترل سیستم اطلاعات و سرگرمی از نسخه مذکور به ارث رسیده‌اند. دسته دنده الکترونیکی روی کنسول میانی حضور دارد در نمونه معرفی‌شده، ترکیب رنگی مشکی و قرمز کابین را جذاب و جوان‌پسند نشان می‌دهد.

مشخصات فنی چری چری آریزو ۸ پرو 400TGDI DCT Luxury

در زیر کاپوت تیپ جدید چری آریزو ۸ پرو همان موتور ۲ لیتری توربو شارژ قرار دارد. اما در این تیپ خروجی آن ارتقا یافته و اکنون ۱۹۲ کیلووات (۲۵۷ اسب بخار) قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌ متر گشتاور تولید می‌کند. برای مقایسه در مدل قبلی این موتور ۱۸۷ کیلووات (۲۵۱ اسب بخار) قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر قدرت دارد.

براساس آمار، سری آریزو ۸ در نوامبر ۲۰۲۵ توانسته رکورد فروش ۱۱‌ هزار و ۷۷۵ دستگاه را ثبت کند که برای یک سدان رقم قابل توجهی به حساب می‌آید. با توجه به عرضه نسخه 400TGDI DCT Luxury انتظار می‌رود نماینده چری بیش از پیش با استقبال مشتریان موجه شود.

مشخصات فنی چری چری آریزو ۸ پرو 400TGDI DCT Luxury
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X