%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰

اولین تصاویر از اکسپنگ P7+ منتشر شد ؛ سدانی مدرن با پیشرانه الکتریکی

منتشر شده در 23 تیر 1403 ساعت 17:00
نویسنده سعید علیپور
شیاپونگ P7+

شرکت چینی اکسپنگ خود را برای معرفی یک خودروی جدید آماده می‌کند. این خودرو P7+ نام دارد و همچون محصولات قبلی از پیشرانه تمام الکتریکی بهره می‌برد. برای استقبال از این سدان برقی، اکسپنگ اخیراً چند تصویر رسمی از آن را منتشر کرده است. اگر همه چیز طبق برنامه‌ ریزی‌ ها پیش برود، P7+ پاییز امسال وارد بازار چین خواهد شد.

به گزارش آخرین خودرو، شاید بدانید اکسپنگ جزو استارتاپ‌ های نسبتا باسابقه به شمار می‌رود. این برند در سال ۲۰۱۴ پایه‌گذاری شده و شرکت‌های بزرگی مثل علی بابا، فاکسکان و شیائومی از سرمایه‌گذاران اصلی آن هستند. مقر این برند در گوانگژو واقع شده و دفاتر بین المللی آن در کالیفرنیا و مونیخ قرار دارند. در حال حاضر اکسپنگ ۶ مدل را تولید می‌کند که عبارتند از:

نمای جانبی اکسپنگ P7+

سه سدان با نام‌ های P7i ،P5  و مونا  M03

دو کراس اوور با نام‌ های G6 و  G9

یک مینی ون با نام  X9

طبق آمارهای موجود، در نیمه نخست امسال شیائوپنگ توانسته ۵۲,۰۸۲ دستگاه از محصولات خود را به مشتریان تحویل دهد. پیشتر مدل P7i پرفروش‌ترین محصول کمپانی بود، اما به تدریج از شماره مشتریان آن کاسته شد. سدان P7+ در واقع نسخه ارتقا یافته از P7i بوده و با هدف جبران کاهش فروش آن توسعه یافته است.

طراحی ظاهری مدرن اکسپنگ P7+

از لحاظ طراحی P7+ بر اساس فلسفه موسوم به RoboFace خلق شده و چهره‌ای مدرن دارد. در نمای روبرو چراغ روشنایی در روز سرتاسری را باید شاخص‌ترین المان موجود دانست. چراغ‌های اصلی این خودرو با سپر ادغام شده و در ارتفاعی نسبتاً پایین قرار دارند. در نمای جانبی شیب بسیار زیبای سقف جلب توجه می‌کند. استفاده از رنگ مشکی برای سقف و ستون‌ها و همچنین آینه‌های جانبی جلوه خاصی به اکسپنگ P7+ بخشیده است.

در نمای عقب، اسپویلر یکپارچه با قاب شیشه ترکیب زیبایی را ایجاد کرده، این قطعه چراغ سوم ترمز را در خود جای داده است. چراغ‌های به کار رفته در این نما قاب بسیار باریکی دارند و تا قسمت میانی درب صندوق امتداد پیدا کرده‌اند.

در رابطه با ابعاد بدنه فعلاً اطلاعات دقیقی در دست نیست، البته شیائوپنگ تایید کرده بدنه P7+ طولی برابر با ۵ متر دارد. درباره مشخصات فنی هم فعلاً حرفی به میان نیامده است.

چراغ پشت اکسپنگ P7+

به طور کلی از لحاظ فرم اتاق، شباهت‌هایی بین شیائوپنگ P7+ و مونا M03 قابل مشاهده است. همانطور که قبلاً به اطلاعتان رسانده‌ایم، استارتاپ چینی ادعا می‌کند این سدان الکتریکی با ضریب درگ ۰.۱۹۴ آیرودینامیک‌ ترین خودروی تولید انبوه دنیاست.

شایان ذکر است علاوه بر P7+ اکسپنگ در نظر دارد تا سال ۲۰۲۵ چهار مدل جدید عرضه کند. یکی از این مدل‌ها کوپه چهار درب P6 است که آن هم طراحی زیبایی دارد.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X